{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

sundt mad ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Man siger at kartofler, ris og pasta jo egentlig ikke er sundt pga alt den stivelse der er deri. Men ja, hvad skal man så spise i stedet? Spiser selvfølgelig kød, og masser af broccoli, blomkål og får mine protein shakes om morgenen, en time før træning, lige efter træning, og en inden jeg siger godnat..
vil jo gerne ligge i kalorie underskud, da jeg prøver at tabe et par kg mere inden jeg går helt amok med min træning smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sundt mad ?
  • #2   11. mar 2012 Altså hvis du får 4 std shakes, så har du allerede hentet ca 460kcl (Snakker ud fra Elite Whey Protein, som har 117kcal pr scoop) + alt det andet, så mener jeg da ikke der er det store at hente eftersom du jo spiser det du skal.

Jeg har det sådan at jeg ikke har noget imod at spise lidt pasta og kartofler, da det mætter godt og dermed holder mig fra at spise for meget.

Men brune ris og generelt bare mørkt brød, for synes ikke der er andet man kan spise.

• #3   11. mar 2012 Mindre detalje, men 468kcl smiley

• #4   11. mar 2012 problemet er at jeg ALTID er MEGET mere sulten, syntes ikke de pis grøntsager mætter nok ;/
    - kan dog ikke undgå rugbrød med pålæg til madpakken, da jeg arbejder som entreprenør og ikke har mulighed for en super LÆKKER madpakke med alt muligt smiley

• #5   11. mar 2012 Lyder som om du har et højt stofskifte, hvilket jo er godt nok, men det med "lækker" madpakke handler vel kun om at lave den om aftenen?

Har du overvejet at skifte til Walle protein, som holder længere i kroppen?

• #7   11. mar 2012 http://www.gymnordic.com/product/show/368-dymatize-elite-whey
    det er den der jeg bruger..
    - men hjælper det meget på min mæthedsfaktor hvis jeg skifter til noget andet ? er riiimelig ny indenfor det med kost, og slankekure osv smiley

• #9   11. mar 2012 Det er den samme jeg bruger, men den holder mætheden længe for mit vedkommende.

Altså jeg bruger det kun som måltidserstatning og jo mere du drikker af det, jo mere gainer du i vægt. Walle protein holder længere i kroppen, da det nedbrydes langsommere, så måske er det det du skal prøve. Min makker bruger Syntha 6 og han siger at kiloene rasler af ham, men han træner så også 5 dage om ugen, for de 3 er cardiotræning.

Men så længe du ligger i kcal underskud, så taber du dig, men det har du vel styr på? Ellers må du lige google lidt om "ligevægtstal"

Personligt har jeg selv smidt 5-6 kg ved at drikke 2 scoops om dagen og spise lidt frugt og "almindelig" aftensmad. Og har ikke kunne træne de sidste 3 uger pga 1-2 brækkede ribben, men har stadig tabt et par kg.

• #10   11. mar 2012 lad være med at kalde det slankekur og i stedet gå i gang med kost omlægning.

ang noget andet mad begynd at spise noget mere af bønner lincer og nøder hold din kost højt af protein så vil din mæthed nærme sig og blive der noget længer og vend dig til at drikke masser af vand.

og ang om at tabe dig så lig dig kun i underskud på 500kacl pr dag og dyrk den motion som du gør eller skruge op for din cardio så skal du nokj se løjer

• #11   11. mar 2012 drikker kun vand, og shakes, så det skal jeg ikke have hjælp til smiley
    - hader bønner, hader linser smiley utroligt det kun er sådan noget man kan æde :(/

• #12   11. mar 2012 Jeg bliver personligt IKKE mæt vis jeg lever af kød og grønsager, jeg SKAL have kartofler, pasta eller ris til - men det handler jo bare om at spise mindre af det, og mere af det andet .... ikke om jeg vil undvære de ting, når det ikke er nødvendigt.

Kommentér på:
sundt mad ?

Annonce