796 visninger
|
Oprettet:
sundt mad ? {{forumTopicSubject}}
Hej
Man siger at kartofler, ris og pasta jo egentlig ikke er sundt pga alt den stivelse der er deri. Men ja, hvad skal man så spise i stedet? Spiser selvfølgelig kød, og masser af broccoli, blomkål og får mine protein shakes om morgenen, en time før træning, lige efter træning, og en inden jeg siger godnat..
vil jo gerne ligge i kalorie underskud, da jeg prøver at tabe et par kg mere inden jeg går helt amok med min træning
På forhånd tak
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
Jeg har det sådan at jeg ikke har noget imod at spise lidt pasta og kartofler, da det mætter godt og dermed holder mig fra at spise for meget.
Men brune ris og generelt bare mørkt brød, for synes ikke der er andet man kan spise.
feb 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Fotoprofiler: 2 Emner: 31 Svar: 259
- kan dog ikke undgå rugbrød med pålæg til madpakken, da jeg arbejder som entreprenør og ikke har mulighed for en super LÆKKER madpakke med alt muligt
feb 2010
Har du overvejet at skifte til Walle protein, som holder længere i kroppen?
apr 2010
det er den der jeg bruger..
- men hjælper det meget på min mæthedsfaktor hvis jeg skifter til noget andet ? er riiimelig ny indenfor det med kost, og slankekure osv
feb 2010
Altså jeg bruger det kun som måltidserstatning og jo mere du drikker af det, jo mere gainer du i vægt. Walle protein holder længere i kroppen, da det nedbrydes langsommere, så måske er det det du skal prøve. Min makker bruger Syntha 6 og han siger at kiloene rasler af ham, men han træner så også 5 dage om ugen, for de 3 er cardiotræning.
Men så længe du ligger i kcal underskud, så taber du dig, men det har du vel styr på? Ellers må du lige google lidt om "ligevægtstal"
Personligt har jeg selv smidt 5-6 kg ved at drikke 2 scoops om dagen og spise lidt frugt og "almindelig" aftensmad. Og har ikke kunne træne de sidste 3 uger pga 1-2 brækkede ribben, men har stadig tabt et par kg.
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 100
ang noget andet mad begynd at spise noget mere af bønner lincer og nøder hold din kost højt af protein så vil din mæthed nærme sig og blive der noget længer og vend dig til at drikke masser af vand.
og ang om at tabe dig så lig dig kun i underskud på 500kacl pr dag og dyrk den motion som du gør eller skruge op for din cardio så skal du nokj se løjer
apr 2010
- hader bønner, hader linser
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
sundt mad ?