{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.095 visninger | Oprettet:

AWDAW
AWDAW
Tilmeldt:
2. aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92

Tattoo - Manglende hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hey. Ville starte med at påpege jeg ikke har den fjerneste idé om, hvor dette emne skulle placeres, og hvis en administrator flytter emnet ville det være fint.

Men tilbage til emnet, så står jeg og ville gerne have lavet en tattoo på et tidspunkt. Nu ville jeg ikke bare have lavet en, bare for at få lavet en. Jeg mangler hjælp til nogle detajler i tattoo'en, og ikke en færdig tattoo. Jeg ville gerne selv sammensætte den, men hjælp til hvad det for eksempel kunne være.

Det som beskriver mig.

Glad
Omsorgsfuld
tænker meget over tingene
lyttende
humørspredene
Humor
Og altid klar på at hjælpe en ven, frem for mig selv.

Placeringen tænker jeg lidt på, at skulle være på højre arm, eller på bryst eller ryg. Kom gerne med ideér. Er 1,90 høj og alm af bygning.


FOR AT PÅPEGE DETTE, HÅBER JEG PÅ IKKE AT FÅ NOGLE AF DISSE KOMMENTARER. Jeg gider ikke hører om jeres bræk om at hvis ikke jeg ved hvad jeg skal have, skal jeg ingen have. Jeg er gammel nok til selv at tage en beslutning og har ikke brug for jeres irelavante kommentarer, da det bliver suppleret med en udstemme.

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo - Manglende hjælp.
  • AWDAW
    AWDAW Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
    #2   19. feb 2012 Thez !

    Sjov kommentar, men du ved hvad jeg mener. Har du et andet lidt mere seriøst bud? smiley


  • karina t
    karina t Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 18
    #3   19. feb 2012 Hmm tænker det er svært at finde på noget der inkludere alle de ting. Hvilken stil art er du til?
    Hvorfor ikke bare få lavet noget som du syntes der ser fedt ud og som betyder noget for dig af den grund?


  • #4   20. feb 2012 Hej Kristjan

    Når du er klar til at få din tus, bør du selv vide, hvor den skal sidde, og hvordan den skal se ud... hvis ikke du ved det, vil jeg mene du ikke har tænkt dig nok om. Kik dig godt omkring, tegn lidt selv, når du så selv siger sådan skal den se ud, så få lavet din tus, ingen bør rådgive dig til hvor den skal være, kun dig selv. Hvis du mener du vil ha den på røven, skal den vel være der, vil du ha den i panden, så skal den vel være der, tænk dig om, tænk på hvordan det vil forme din hverdag hvis den er synlig :o) Efter min mening skal alle tusser kunne gemmes væk, men kun en tager den beslutning og det er dig selv...
    Vh. Jan E
    Jeg er Natasjas far er Psykolog, har en del tusser selv, også på halsen, hele min ryg er tusset, men har altid vist hvad vil jeg have... aldrig være panisk og få lavet noget bras i fuldskab.... håber du lytter lidt, for her får man ikke en om'mer det er i værtfald ikke sjovt at få det, og bliver aldrig pænt..JAN


  • #5   20. feb 2012 Og sjovt nok har scooteren du har der været vores :o)

  • #6   20. feb 2012 SORRY FOR OT!!!!!!

    Natasja E's Far Jan E..

    Så du er psykolog og har tusser på halsen og ryggen.. Betyder det at man skal høre efter hva du siger eller hva?? Han beder jo bare om lidt ideer og råd..

    JEG har personligt selv fyldt begge arme, ryggen, bryst, bag hovedet, over begge øre, begge "underben", begge lår, på indersiden af læberne, lidt af maven, lidt på pikken, over pikken og så på ballerne.. Men det gør da ikke mig til konge at tusserne..

    Og det betyder da bestemt IKKE at jeg har ret i noget som helst..

    Som han selv skriver, så vil han ikek høre på folks bræk om bla bla bla.. Læs selv hav han skriver..


  • #7   20. feb 2012 Kristjan T .

    Prøv at kom med lidt om din stil, prøv evt. selv at tegne lidt forslag osv.. Og når du har gjort det, så skriv pb.. er tegner, og kan sikkert hjælpe dig lidt på vej.. smiley
    Men hvor du vil ha det levet på kroppen, er jo så 100% op til dig jo, for det skal være der hvor du selv syntes/mener det vil se pænest ud.. Så syntes du skal vente med at bestemme dig til du har tegningen.. smiley


  • #8   20. feb 2012 Er jo det jeg skriver dreng, manden skal selv tage sin beslutning, ja jeg har en på halsen og på ryggen, og på benene også og armene lige som dig nok, man kan jo blive bidt af det, og selv om jeg er 57år kan jeg jo godt gi råd. jeg skriver netop, at han ikke skal spørge i sådan et forum, jeg skriver han skal tage den beslutning selv.. Læs dog hvad jeg skriver, jeg skriver det du lige har skrevet, går mig netop bare ikke bedre end andre, men jo man skal tænke sig meget om, særlig dem der får lavet meget i hoved, og på hænder som jeg skrev man har kun en chance og livet er langt, og det kan bremse en for forskellige arbejds opgaver, og andre ting i livet, så endnu engang tænk dig om, og til MR. O læs hvad jeg skriver 2 gange, jeg skrev det du selv skrev.
    Vh. Jan E


  • #9   20. feb 2012 Og nej... man skal ikke høre hva' jeg siger, man skal lytte til andres råd.. drage sine egne beslutninger, og hvis du hentyder til at jeg spilder smart på grund af min potion så tager du fejl, er som sagt en gammel mand, gav bare et råd, grunden til jeg skrev lidt om mig selv, er jeg vil fortælle at folk fra alle samfund og kår får det lavet, og jeg fik lavet min rygtus så den gik op på halsen da jeg blev 51år gammel, arbejder desværre ikke mere, har altid syntes det var flot og fik den ført op på halsen efter arbejds ophør, havde jeg haft den før, kunne jeg ikke ha' det arbejde jeg havde, ret mange stæder..
    Vh. Jan E


Kommentér på:
Tattoo - Manglende hjælp.

Annonce