{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Ryge stop 14 dage {{forumTopicSubject}}

Jeps så der gået 14 dage siden mit ryge stop.. dog savner jeg det på en måde og ikke smagen lugten mm. men puha den trækker i en, skal lige siges har røget i 17 år fast. op til 40 om dagen ja det mange ved det totalt usundt.. men vil vare sund igen.. hva gør jeg for og glemme de skide smøger helt..

og nu hvor jeg er gået igang med træning et er det er mega hårdt.. løber nu godt 5 km hver dag dog ikke lørdag søndag da det er hviledag og ska igang med minne vægte igen har varet i oki pæn form og kroppen noget mere makeret ind nu.. har i nogle gode råd til en med lidt mave ikke vildt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryge stop 14 dage
  • #1   11. feb 2012 p.s stavefejl koster intet..

  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #2   11. feb 2012 tillykke, godt klaret! hvordan stoppede du? Kold tyrker eller?

    Jeg tror sku ikke man kan glemme dem 100%, har været røgfri i 8 måneder nu og tanken strejfer mig sku næstren hver dag! måske kun 2 sekunder, men den kommer lige op og vender engang imellem!
    Har snakket med flere som ikke har røget i flere år og de siger også at de tænker på det nogle gange,, måske det er sundt og lige få en "reminder". og så længe det kun blir ved tanker!


  • #3   11. feb 2012 Mange tak og lige over måneder puha jeg har langt i nu.. men det skal vare for resten af livet.. Kold tyrker var mit valg ingen nikotin... og har nu valgt og vil i form igen.. når nok ikke sommer klar.. men har ikke meget mave fedt.. for har varet igang med træningen for nogle år siden.. men grundet rygskade har jeg ikke kunne træne og mener nu a, jeg er klar til noget træning igen.. dog skal mit løb laves om til kun hver anden dag.. og selvfølig skal kosten laves noget om..

  • #4   11. feb 2012 du glemmer dem aldrig helt. stoppede selv for 2 år siden, og ja det dukker bare op ind i mellem sådan helt umotiveret...

  • #5   11. feb 2012 danm tænk man engang lokked ander til og ryge da man var såå ung og dum.. æv for den dag jeg håber de er holdt op den dag i dag.. gid man ikke havde haft den mulighed og kunne have råd til rygning.. men nåe man først er kommet igang med træningen så kan der ikke blive meget tid til og tænke på dem.. så ser frem

  • #6   12. feb 2012 Det er over 10 år siden jeg holdte med at ryge, og jeg kan stadig ha lyst til at ryge.
    Så man kommer nok aldrig helt af med trangen.


  • #8   12. feb 2012 knep konen smiley

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #9   12. feb 2012 2 hvile dage i træk? Din træning har allerbedst af, at du ligger en hviledag i løbet af du 5 dage du løber smiley

  • #11   12. feb 2012 tak for de super ord alle sammen..


    Basker

    havde jeg enlige godt fået a vide af en og det ska der selvfølig laves om på fra imorgen af... ++ tak for info kan man altid bruge..

    Das Ras!

    oki det lyder da noget vildt er det noget du har link til eller noget ?? det lyder da seriøst ..


  • #13   13. feb 2012 oki tak lurede det lige. ja oki har da manglen på tobak men det er til og holde nede...

Kommentér på:
Ryge stop 14 dage

Annonce