{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

hmmm, Kreatin / Protein / Gainer {{forumTopicSubject}}

hey folkens
skulle ikke undre mig at i har hørt dette før, MEN

Jeg er en gut som er begyndt på seriøs træning, 6 dage om ugen.
Jeg har vejet 156 kg og har så tabt mig helt vildt og er nede på 77 kg nu, men i det jeg har tabt mig så meget har jeg også tabt en fanns masse muskler, og vil gerne have den der flotte krop som man altid har drømt om.
Jeg spiser sundt og sådan. Så kosten fejler ikke noget, har kun det problem, at jeg ved ikke hvilket pulver jeg også behøver.
Jeg skal selvfølgelig have protein pulver, men hvad med kreatin og Gainer, ??

Jeg vil gerne vide:
Hvad skal jeg bruge for at få max resultater ?
Må jeg blande produkterne ? og hvis nej, hvordan skal jeg så tage dem ? i løbet af dagen eller før/efter træning ?

Har en ven der drikker Jack 3D før træning og protein efter træning. men jeg ved ikke hvad Jack 3D er ???

Håber i kan komme med nogle gode råd.

mvh
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmmm, Kreatin / Protein / Gainer
  • #1   6. feb 2012 du kan tage kreatin og protein, men du kan også få en masse proteiner igennem mad og du mener du spiser sundt burde det ikke være noget problem, dog skal du selvfølgelig gå efter at spise ting med mange proteiner i ellers hjælper det jo ikke det store smiley

weight gainer er der ingen grund til at tage hvis du har problemer med at holde vægten nede, men ellers køb kreatin og protein.
    De kan blandes i en shaker og drikkes 2-3 gange dagligt, hvor meget du skal tage kan du læse dig frem til på produkterne, men køb nogle gode sager fra starten af, det kan ikke altid betale sig at tage det billigste.

Anbefaler www.getbig.dk til forummer omkring træning og køb af div. pulver.

Mvh. ---Jeppe---

• #2   6. feb 2012 mit bedste råd er at spørge på bodybuilding.dk der får du nok bedre svar end her smiley

• #6   6. feb 2012 hvis din kost er fin nok hvad skal du så bruge pulver til, tænker jeg bare?! smiley
    der er altså ikk noget himmelsk ved protien pulver..
    Derudover har du nok ikk tabt muskler men muskelmasse..

• #7   6. feb 2012 Jack3d er koffein pulver, ligesom NO-xplode og alle de der pre work out produkter..

• #8   6. feb 2012 Jeg bruger Nanoproxil eller snap shock 4d før træning og Performance Pure Whey efter træning købte det hos www.nutri-sport.dk

• #9   6. feb 2012 jeg er 185 høj og 24 år gammel,
    jeg har ikke problemer med at holde vægten nede længere, tværtimod så har jeg problemer med at tage på.

• #10   6. feb 2012 da jeg ikke er ret gammel håber jeg at det ''løse'' hud som nu er tilbage kan strammes op, det har fulgt pænt med og vil helst ikke skæres i hvis jeg kan undgå det,

jamen mit madprogram er ikke trådt ordenligt i kraft endnu, da vi først starter vores kostplan d. 22 feb.

Jeg har fået målt min fedtprocent, og den ligger på 6%, da jeg var størst lå den på 24%.

Så kan stort set se hver gang jeg har trænet at musklerne vokser, men jeg vil self gerne have max mulig ud af min træning.

• #12   6. feb 2012 Dan F: hvad tænker du på ang billed ?

• #14   6. feb 2012 jeg er skam helt ligeglad med om han tror på mig eller ej, smiley

Kommentér på:
hmmm, Kreatin / Protein / Gainer

Annonce