{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Alternative behandlings metoder? {{forumTopicSubject}}

I løbet af de sidste 3 år er mit imunforsvar forsvundet næsten fuldstændigt og mine allergier er stærkt forværrede. Min læge siger at der ikke er noget hun kan gøre. Jeg er blevet testes for alt og jeg mangler hverken vitaminer eller mineraler, jeg burde være helt igennem kerne sund.
Så nu leder jeg efter noget alternativt. Det er ikke et område jeg har nogen særlig viden om, så jeg håbede at nogle her fra sitet måske kunne hjælpe mig.
Mvh Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternative behandlings metoder?
  • #1   31. jan 2012 er det ikke lidt pardoksalt at sige at ens immunforsvar næsten er forsvundet, men ens allergier er stærkt forværrede? Allergier er netop en overreaktion fra det adaptive immunforsvar

  • #2   31. jan 2012 Jamen det er sådan det er.. Jeg kan jo kun sige hvad jeg har oplevet og hvad min læge har sagt..

  • #3   31. jan 2012 Æd mere kød!

  • #4   31. jan 2012 Jeg er kun interreseret i SERIØSE svar tak. Jeg ved godt at i tror alting er en joke herinde, men jeg står rent faktisk med et stort problem i og med at mit sygefraværd på gymnasiet er faretruende højt!

  • #5   31. jan 2012 Altså hvis du vil have seriøse svar så skal der nogle facts på bordet.

    Kom med alt ellers så har vi intet at gå efter


  • #6   31. jan 2012 Jeg synes jeg har skrevet mit indlæg ret dækkende. Det jeg søger er alternative behandligs former der kan forbedre mit imunforsvar og hjælpe på min allergi..

  • #7   31. jan 2012 du skriver at ud er blevet testet for alt, men det er du nok ikke.
    Hvad er du præcist blevet testet for?
    Alder?
    Vægt?
    Ryger?
    kostvaner?
    Genetik?
    Symptomer?
    hvad tager du af medicin?


  • #8   31. jan 2012 Jeg vil ikke have en analyse af mit liv. bare kom med bud, så skal jeg nok selv sortere i hvad der kan være gavnligt for mig.. Min læge har været meget grundig, men hun mener ikke at lægevidenskaben kan hjælpe..Og desuden tviver jeg stærkt på at du kan have mere viden på området end hende.

    Hvis du har nogen ideer så er jeg modetagelig for forslag, ellers synes jeg du skal finde noget andet at bruge din tid på.


  • #9   31. jan 2012 Prøv at hør her dame jeg er 6-sem på Molekylær medicin så jeg ved udemærket godt hvad jeg snakker om.
    Og det er en omgang pis at medicin ikke kan hjælpe dig, faktisk så er det længe siden at jeg har hørt sådan noget mundlort.

    Hvis du ikke er interesseret i at give noget information så er det umuligt at hjælpe og så syntes jeg bare at du skal lade være med at oprette et topic.

    Det eneste du faktisk har sagt er at du har fået fortaget nogle prøver, men du ønsker ikke at fortælle hvilke, og så at du har problemer med sygdom og allergi


  • #10   31. jan 2012 Der er ingen grund til at blive ubehøvlet, jeg har intet gjort dig. Jeg er bare ikke interreseret i at dele min lægejournal på nettet. Jeg er ligeglad med hvad du mener om det, jeg har haft den samme læge hele mit liv og jeg vælger at tro på hvad hun siger, og hun mener ikke at hun kan hjælpe mig. Hvis ikke du kan acceptere det burde du slet ikke svare på indlæg i debatten..

Kommentér på:
Alternative behandlings metoder?

Annonce