{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

træning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en dreng på 17 år der godt vil til at styke træne for at tage på og blive noget størrer og for at få nogle størrer overarme
jeg har læst mig til at jeg skal spise omkring 5-6 måltider om dagen og indtage kreatin, proteing og weight gainer, efter jeg har trænet.
har i nogle gode råd?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning
  • #2   22. jan 2012 er enig med thez ..

• #3   22. jan 2012 Alt skal trænes, ben, skulder, nakke, biceps, triceps, underarm, mave..

Og som de andre siger..det tager laaaang tid !

Den største del af det ligger i kosten

Og vil du være stor, så skal sukker og alkohol ligges på hylden

• #4   22. jan 2012 Store måltider!!!. Godt med søvn.. Hård træning!!!.

• Annika .
    Annika . Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 136
    #5   22. jan 2012 Husk ordenlig hvile tid mellem din træning, træn kun hver muskel gruppe en gang om ugen, træn korrekt!
    Derudover så vil jeg ikke anbefale at du indtager kreatin eller protein pulver endnu, da din krop højst sandsynligt ikke har behov for ekstra indtag af disse.

• Annika .
    Annika . Tilmeldt:
    sep 2008

#8   22. jan 2012 Mener du må f.eks. ikke må træne ben mere end en gang om ugen hvis du presser dig til det yderste hver gang, da du ellers er i højere risiko for at få skader..

• #9   22. jan 2012 Træn 3 split eller 4 split.. Kører selv 4 split for tiden.. 4 dage træning 1 hviledag og så 4 dags træning..

• #11   22. jan 2012 Annika .
    BS

Stefan N
    6-8 måltider om dagen, fullbody eller 2-split og massere af søvn

• Annika .
    Annika . Tilmeldt:
    sep 2008

#12   22. jan 2012 Altså jeg ville ikke anbefale ham det, så længe han kun lige er begyndt på at styrke træne..

Men det er jo en individuel beslutning.

• #14   23. jan 2012 Annika hvorfor har hans krop ikke brug for protein når han lige er startet :p? Ku jeg godt tænke mig at høre hvor du har fra, og selvfølgelig må han træne samme muskel mere end en gang om ugen, også selvom han er nybegynder

• Annika .
    Annika . Tilmeldt:
    sep 2008

#15   23. jan 2012 Fordi han vil komme til at indtage for meget protein i forhold til hvad han har brug for og kroppen vil så omdanne det til kulhydrat.. (Det har jeg fra min undervisning).

Jamen som der står det er en individuel beslutning/vurdering ..

• #17   27. jan 2012 præcis thez..

og annika, om han er nybegynder eller han har trænet i 5 år, det ændre da ikke på om han har brug for protein eller ej.. alle som træner har brug for protein i de rigtige mængder

Kommentér på:
træning

Annonce