{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Alternativer til løb - vægttab. {{forumTopicSubject}}

Hej guys smiley
Nu har jeg besluttet mig for at jeg skal have smidt nogle kg.
Men vil gerne have andre muligheder end bare løb, især på dage som idag.
Jeg har hverken ordentlige løbesko, løbetøj - eller en jakke. Så dage som idag, hvor det sner, er det lettere problematisk for mig at skulle ud og løbe.
Derfor søger jeg alternativer som kan udføres hjemme. Så kom med alle idéer i har smiley

Udover dette vil jeg også gerne have andre gode råd..
Som hvor tit og hvor langt skal man løbe (når vejret er til det?), hvad bør man gøre, og hvad skal man spise?
Jeg har droppet alt hvad der hedder sodavand og chips, drikker kun vand (og et glas mælk om morgenen - evt aftenen), og har skiftet "snacks" ud med frugt eller rugbrød.
Men jeg har også brug for nogle idéer til sundt pålæg! (Og skær det ud i pap, tak!) smiley

Håber i vil hjælpe mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativer til løb - vægttab.
  • #1   21. jan 2012 Og ja, jeg ved godt at jeg bare kunne gå ud og købe noget ordentligt løbetøj, eller melde mig ind i et fitnesscenter..
    Men gider ikke bruge vold mange penge på det + har ikke tid til fitnesscentre.. desværre smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #2   21. jan 2012 kyllinge pålæg er godt eller torskerogn et æg sker der heller ikke noget ved smiley kogt kartoffel skåret i skiver eller tomat og agurk skiver.

sæt god musik på og dans dig tosset det er skidegodt og så har man det sjovt samtidig... jeg har osse en kondicykel.... 15 til 30 min om dagen på den og man kan jo se tv imens smiley slutter altid af med en spurt smiley synes det lyder som om du er på rette spor og husk det er ok at synde engang imellem små skridt af gangen er dem der holder længst smiley

god fornøjelse og held og lykke med vægt tabet

• #3   21. jan 2012 Ordentlige løbesko er virkelig vigtigt , uden det kan du komme til at smadre hele din krop, så gør dig selv den tjeneste at brug de der 1000-1500 på nogle der er gode for dig.
    Med hensyn til hvor meget du kan løbe, så kan du sagtens tage en tur hveranden dag og så lidt styrke i hjemmet den anden hveranden smiley
    Af pålæg er magert kød fx kyllingskinke og æg er godt

• #4   21. jan 2012 Der er også muligheden for zumba vidoer, de er ikke så dyre hvis du køber dem brugte, men både sjove og man får noget bedre rytme i kroppen mens man træner kroppen.

• #5   21. jan 2012 louise: ja, jeg ved det godt - mine forældre har også sagt at de gerne ville hjælpe med at finansiere nogle løbesko (hvis man kan sige det sådan smiley ) - så det er bare et spørgsmål om tid før jeg får dem smiley

men tak til jer alle sammen! smiley

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Emner: 19 Svar: 297
    #6   21. jan 2012 køb en brugt kondicykel, de kan fås for et par hundre kr. hvis der er trapper der hvor du bor så er det bare at løbe/gå op af dem nogle gange

• #7   21. jan 2012 bo: jeg har værelse i kælderen, så går op og ned af trapper SÅ mange gange om dagen. og mit gymnasium består nærmest også kun af trapper smiley

• #9   21. jan 2012 jeg er frisk, casper smiley

lemminger: kunne være en god idé, hvis man ser bort fra at den nærmest svømmehal ligger 25 km fra mig og har ikke kørekort. + jeg stinker til at svømme smiley

• #10   21. jan 2012 Du kan gå på youtube, og finde videoer med Zumba.... de kan udfører indenfor og/eller sammen med en veninde, super sjovt.

• #11   21. jan 2012 Hvad med at droppe sådan noget fis som Zumba? og så bare kigge på kosten, for at du kan tabe dig skal du være i kcal underskud, så indtag mindre og så vil du tabe dig.

Begynd og læse om kost så skal du nok smide nogle kg

• #12   21. jan 2012 Cykle! Det er vejen frem smiley

• #13   21. jan 2012 david: jeg gider ikke blive sådan en fanatiker der skal måle hver lille ting jeg spiser. det synes jeg er direkte sygeligt. derfor søger jeg bare sundt mad, spiser lidt mindre og dyrker lidt mere motion. smiley men ellers tak for tilbuddet.

how you doin' : det er faktisk en god idé. tror jeg dropper bussen fremover, og cykler i skole :b

• #15   21. jan 2012 du behøver heller ikke at veje alt, men det er metoden til at få de bedste resultater, men jeg er sikker på at mere fokus på hvad du spiser vil give dig resultater smiley

• #16   21. jan 2012 lemminger: nu må du ikke misforstå det jeg har skrevet - for jeg løber når vejret er til det, det er ikke det smiley

david: tja, jeg prøver - det er også derfor jeg spørger om råd. men jeg har ingen forstand på det, og vil gerne vide hvad jeg kan spise og hvad jeg skal holde mig fra. især af pålæg.

• #17   21. jan 2012 Gå ned i den lokalesports butik og få lavet en løbe test, se hvilke sko de anbefaler og sig at du tænker over det. Gå på nettet og søg de anbefalede sko fra england. Jeg sparede 600kr inkl porto på mine løbe sko. Og som de andre skriver så er det bare ekstremt vigtigt med de rigtige løbe sko, for at forebygge skader bla i fødder, ben ogryg .

• #18   22. jan 2012 Snoop
    "10 min på fuld drøn er lige så godt som 20 hurtigt løb."
    En kilde på det tak?

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #19   23. jan 2012 CTA

Jeg har tabt 25 kg alene ved at cykle og spise med måde. Har jeg lyst til pizza en aften jamen så ringer jeg efter en pizza. Slik spiser jeg sjældent. Spis generelt protein- og fiberrigt og hold kulhydrater på din kropsvægt x 1,5.

Jeg Cyklede 28 km om dagen eller, så tit jeg kunne efter arbejde, gerne 6 dage i ugen, i terræn på ca 1time og 5-15 min afhængig af vind og vejr.

Hvor mange kg drejer det sig om?

Julius..

• #20   24. jan 2012 Mr. Fu : Jeg overvejer også lidt at skaffe mig en kondicykel, til at have herhjemme måske smiley ..
    det drejer sig om 10 kg +/- .. smiley

• #21   24. jan 2012 Snoop
    før at det er rigtigt jo, jeg løber selv en del og sjipning giver intet ifht løb

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

#22   24. jan 2012 Kondicykel er bare ikke så fedt som at cykle en tur i skoven eller lokalområdet ;).

• #23   24. jan 2012 det har du helt ret i.. men der er bare ikke de store muligheder her hvor jeg bor, og min cykel står pt på næstved station, så jeg kan cykle til og fra skole smiley

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

#24   24. jan 2012 Cykel evt hele vejen? Så er du ovre problemet med motion + du sparer pengene på bus/tog ;).

• #25   25. jan 2012 puha, det tror jeg ikke jeg klarer :b for det første skal jeg så op klokken 4 eller noget, da jeg har 25 km +/- til mit gymnasium og så er jeg også helt vildt sent hjemme igen - så vil jeg hellere finde på noget andet smiley

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

#26   25. jan 2012 Casper L

Ja, for nogle er det.
    Jeg syns selv jeg er kommet rimelig nemt af med de første 25kg, men jeg så det heller ikke som en, slankekur.
    At tabe sig er en livsstils-ændring.

Det er ikke alle og enhver der lige kan smide 10 kg, som jeg gjorde, den første måned. Mange kæmper med halve kilo pr. uge/14dage.

Så at du får det til at lyde så nemt er forkert.!!

CTA

Er det for at sætte håret og sminke osv? Kan forstå du ikke har lyst til at cykle de 25 km, men det ville være nemt :).

• #27   25. jan 2012 Stil cyklen på stationen eller to før Næstved st. og cykel derfra . Så ville det ikke være så meget før du skulle op og ud af døren

• #28   25. jan 2012 Eller tag bussen/toget i skole og cykel hjem:-)

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

#29   25. jan 2012 Casper L

Man kan komme meget langt med mange småting men det gør det ikke nødvendigvis nemt?

Miss Behavin !

Hvad så dagen efter? smiley

• #30   25. jan 2012 Mr. Fu: Nah, mere fordi min cykel er utrolig gammel og dårlig, og så cykler jeg utrolig langsomt. Og vejen til næstved fra mig er meget bakket smiley

Louise: der er desværre ingen stationer mellem glumsø og næstved, så det er ikke en mulighed - ellers god idé smiley

Kommentér på:
Alternativer til løb - vægttab.

Annonce