8.857 visninger
|
Oprettet:
XLS MEDICAL / andre midler?? {{forumTopicSubject}}
Jeg så lige i fjernsynet at der er kommet noget slankemiddel som hedder XLS medical og det ikke skulle have nogen bivirkninger, men kan det nu også være rigtigt?
Er det ikke sådan at alle slankestoffer nedbryder tarmenes funktioner?
Det er da fristende at få en hjælp til mit vægttab ;). Er en medium nu, men det kunne da være super lige at fremtone processen lidt ved siden af
Nogle der har erfaringer med det?
Måske nogle med kendskab til andre natur-produkter som ikke smadre min krop?
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
dec 2008
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
Jeg har selv smidt 1½ kg på 14 dage, alene pga kostomlægning. Kan ikke motionere pt, da jeg har et forstrukket ledbånd i ankelen.
Du skriver intet om din kost eller motion, men ligger du ikke i kalorieunderskud, så taber du intet. Muskler vejer som bekendt mere end fedt, så glem vægten, men kig på centimetrene..
dec 2008
Jeg spørger ikke om hjælp til at tabe mig. Det går ganske udmærket. Jeg spørger til nogle midler der kan hjælpe det lidt på vej.
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
dec 2008
Men hvis vidundermidlet kom på banen vil jeg ikke holde mig tilbage for det ;). Har hørt noget om nogle naturlægemidler som sætter forbrændingen i gang. Noget erfaring med det?
dec 2008
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
Og du skrev intet om, at du havde tabt dig meget.
Og hvad er det du søger midler til, hvis det ikke er for at tabe dig? Og endnu engang, så skriver du intet om din kost eller motion. For de 2 ting er alfa omega, for at der sker noget.
Hvis du allerede har tabt dig meget, så er det naturligt at kroppen sætter forbrændingen ned.
Men det virker som om, at du ikke er til at snakke til fornuft, hvad "Vidundermidler" angår. Så hopper bare ud af tråden igen
jun 2016
Følger: 1 Svar: 2
maj 2019
Følger: 1 Svar: 11
XLS MEDICAL / andre midler??