{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.857 visninger | Oprettet:

kjgukd .
kjgukd .
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189

XLS MEDICAL / andre midler?? {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige i fjernsynet at der er kommet noget slankemiddel som hedder XLS medical og det ikke skulle have nogen bivirkninger, men kan det nu også være rigtigt?
Er det ikke sådan at alle slankestoffer nedbryder tarmenes funktioner?
Det er da fristende at få en hjælp til mit vægttab ;). Er en medium nu, men det kunne da være super lige at fremtone processen lidt ved siden af smiley
Nogle der har erfaringer med det?
Måske nogle med kendskab til andre natur-produkter som ikke smadre min krop? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XLS MEDICAL / andre midler??
  • #1   26. dec 2011 alle slankemidler har bivirkninger af den ene eller den anden slags. endten det, eller også virker det ikke.. hvis du er fint igang med et vægttab så hold da bare fast i det og gæør det på den riugtige måde smiley

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

#2   26. dec 2011 Ja men det går også ganske udmærket smiley Men langsomt....

• #3   26. dec 2011 Hold dig fra piller/pulver og gør det på den naturlige måde.

Jeg har selv smidt 1½ kg på 14 dage, alene pga kostomlægning. Kan ikke motionere pt, da jeg har et forstrukket ledbånd i ankelen.

Du skriver intet om din kost eller motion, men ligger du ikke i kalorieunderskud, så taber du intet. Muskler vejer som bekendt mere end fedt, så glem vægten, men kig på centimetrene..

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

#4   26. dec 2011 Nicolai: jeg tror ikke du har læst mit indlæg. Jeg skriver at jeg allerede har tabt mig meget, og det er altså på den naturlige måde.
    Jeg spørger ikke om hjælp til at tabe mig. Det går ganske udmærket. Jeg spørger til nogle midler der kan hjælpe det lidt på vej.

• #5   26. dec 2011 det er muligt, men jeg har trænet med ordentlig kost siden jeg var 19-20 år smiley og jeg er da helkler ikke nået ret lanbgt.. syntes jeg selv men folk fortæller mig da at der sker noget hele tiden.. det bare med at have tålmodighed

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

#6   26. dec 2011 Per: jeg har lavet en livsstilændring og så tæller jeg kalorier. Og det virker! Jeg har tabt mig meget på det 3/4 år jeg har været igang, det er altså ikke fordi jeg er ved at gå i stå smiley Det er en ny livsstil så det fortsætter jeg da med de næste mange år smiley
    Men hvis vidundermidlet kom på banen vil jeg ikke holde mig tilbage for det ;). Har hørt noget om nogle naturlægemidler som sætter forbrændingen i gang. Noget erfaring med det?

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

• #8   26. dec 2011 Jeg læser skam fint, men du klumre rundt i dine egne ord.

Og du skrev intet om, at du havde tabt dig meget.
    Og hvad er det du søger midler til, hvis det ikke er for at tabe dig? Og endnu engang, så skriver du intet om din kost eller motion. For de 2 ting er alfa omega, for at der sker noget.
    Hvis du allerede har tabt dig meget, så er det naturligt at kroppen sætter forbrændingen ned.

Men det virker som om, at du ikke er til at snakke til fornuft, hvad "Vidundermidler" angår. Så hopper bare ud af tråden igen smiley

• Jess S
    Jess S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #9   8. jun 2016 Slankepiller Garcinia - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTE5NzQwOCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Garcinia. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 11 kg.

• dayrealco
    dayrealco Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 11
    #10   17. maj 2019 Slankepiller - http://tonzes.com/slimdk.htm Et godt produkt der hjælper mig med mit vægttab.

Kommentér på:
XLS MEDICAL / andre midler??

Annonce