{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Hjælpemidler til styrketræning {{forumTopicSubject}}

hey folkens, længe har jeg taget proteinpulver, men jeg vil gerne der sker noget mere.
jeg er meget tynd og går derfor og overvejer weightgrainer som løsning, jeg vil også have fat i noget kreatin.
hvad kan jeg ellers lige gøre, synes ikke jeg ser de store resultater, dog kan jeg løfte mere og mere ?

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpemidler til styrketræning
  • #2   25. nov 2011 kun meget lidt til fester, INTET fast!

• #3   25. nov 2011 i gang med at æde minimum 6 måltider om dagen og nej en toast er ikke et måltid

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 58
    #4   25. nov 2011 Begynd og lav shakes med weightgainer og protein.. træn fast 3-4 gange om ugen, Husk og spis sund mad med masser af protein.. sørg for at få +2500 kcal om dagen.. Sørg for at få masser af restitution, det er her du vokser og MINDST 8 timers god søvn hver nat..

Godt råd: spis 250g havre gryn lige inde sengetid.. det er langsomt optageligt protein som kan ligge i maven på dig og arbejde hele natten!

• #5   25. nov 2011 morten s, det lød meget brugligt!
    tror faktisk det hele skal prøves!

david s, jeg spiser ca. 6 gange om dagen ja smiley

• #6   25. nov 2011 Morten S
    Du skal vist også i gang med at læse på lektien

+2500 kcal om dagen? det er sgu ALT for lidt, vi snakker om 3000+++

Og der er sgu ikke meget protein i havregryn det er kulhydrater, hvilket er fuldstændigt unødvendigt når vi sover. Og så 250 gram? slap da lige af, det er cirka 800 kcal eller sagt med andre ord 1/3 af det du vil have ham til at æde pr dag.

• #7   25. nov 2011 Jeppe C
    Skriv hvad du har spist i dag så kan jeg fortælle dig hvad du skal gøre anderledes

• #8   25. nov 2011 jaja altså kan godt selv se et par fejl, ville nok tage og spise 120-150 gram og det sku svært at holde den under 3000 kal.

pt går jeg ikke meget op i kosten for at være ærlig, også derfor jeg spørger til det

men nu spurgte du jo hvad jeg spise i dag:
    havregryn + letmælk

rugbrød m. æg og mayonnaise ved 10 tiden

rugbrød m. kylling + mayonnaise

og fisk til aftensmad

jeg ved godt det er noget forkert kost og have, derfor det skal strammes op smiley

• #9   25. nov 2011 eller helt ved siden af er det jo ikke, men den mayonnaise er lidy gal

• #10   25. nov 2011 lidt*

• #11   25. nov 2011 meget simpelt.. det du beskriver der er alt for lidt mad.. æd meget mere, og hav tålmodighed, har selv meget svært ved at tage på, og jeg har måtte træne en del år bare for at få mit resultat, det er ikke nemt men det kommer. du isger også du ikke går så meget op i kosten - din kost betyder alt for om du vokser, eller ej. så kan du smide alle kosttilskud langt væk, hvis ikke kosten ved siden af er i orden så er de intret værd..

• #12   25. nov 2011 Du henter helt klart de fleste resultater hjem på kosten..

250 G havregryn ingen sengetid.... WTF.. Den var ny. du skal have langtidsoptageligt protein (Keasin) du kan købe de i pulver form ellers er det i fx Mælk og andre mejeri produkter..

Husk at press dig selv hver gang du træner! ikke det der sløseri, træn tungt, press dig selv
    Husk din 48 timers hvile pause mellem du træner samme muskelgruppe. og vigtigt at få 7-8 timers søvn..

Resultater kommer ikke hurtigt, det er hårdt arbejde!

• #13   25. nov 2011 Æd rigtig og meget, træn tungt, 4x6-8 af hver øvelse -

få noget mad, fordel det på 6 måltider om dagen, sørg for et måltid ca 1 time inden træning, og drik evt en Weightgain shake(Det erstatter det ene måltid) lige efter træning så musklerne har noget at arbejde med.. Nap en banan og en protein shake lige inden senge tid, så kroppen har noget til natten, det er endnu et måltid..

Jeg selv æder seks gange om dagen, kl 7-10-13-16(WG shake)-19-22 ... Og knalder små 3500 kcal.. Har træning i en lille måned og har set helt enormt resultater på den tid, kosten er i sandhed 70-80% af resultatet ...

• #14   25. nov 2011 250 gram havregryn? Damn! Det var ikke så lidt.

• #15   25. nov 2011 Hah priceless det her. Tror hellere du skal læse dig lidt fremfor de råd herinde.

• #16   25. nov 2011 Satme mange pauser hvis man træner i 3 timer i rap.

• #17   25. nov 2011 haha:D dalle tænker det samme

• #18   25. nov 2011 Han fortrød vist smiley

Kommentér på:
Hjælpemidler til styrketræning

Annonce