{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.906 visninger | Oprettet:

solkur som næsespray ? {{forumTopicSubject}}

hvor mange af jer har oplevet bivirkninger af næsesprayen,
og skal man tage det der næsespray hver eneste dag eller kan man godt tage det bare 1 gang i ugen for kun at blive meget lidt gylden, for må indrømme at jeg er lidt skræmt over bivirkninger men jeg kan bare slet ikke tage imod sol, så jeg er også lidt tiltrukket af dette produkt

Andre forumemner med "solkur som næsespray"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solkur som næsespray ?
  • #1   26. okt 2011 Hvilket produkt tænker du på?

Fordi hvis du tænker på det jeg tror så lad være, det er hverken testet eller godkendt til mennesker

• #2   26. okt 2011 spray tan var måske en mulighed?

• #4   26. okt 2011 Virker fint men dit hår kan godt blive mørkere af det..

• #5   26. okt 2011 har jeg fået fortalt **

• #7   26. okt 2011 Carina , hvis du endelig skal gøre det, så skal du stikke dig.. det næsespray fis er virkelig ikke noget jeg ville syge ned i lungerne... ......

• #8   26. okt 2011 suge *****

• #9   26. okt 2011 Christiano: Nej, så er det da meget bedre at stikke sig med nogen nåle og skyde lortet direkte ind i kroppen, fremfor at få det i næsen smiley

• #10   26. okt 2011 umiddelbart vil jeg mene det er sundere at skyde det i fedtet end at suge det ned i lungerne.....

just my oppinion.. hun spurgte om råd omkring produktet.... længere er den vidst ikke...

• #11   26. okt 2011 Christiano Dørmand .: Nu skal du jo heller ikke have det ned i lungerne, det ville være jævnt dumt.

• #12   26. okt 2011 Steve pek, jamen så sprøjt du dig i næsen med det og lad være med at trække vejret.... .. .. come on.. du kan ikke undgå at få hivet det ned i systemet .... smiley

• #13   26. okt 2011 Christiano Dørmand
    Jeg vil så lige påpege at om 10 år fås lægemidler sa.sy. som næsespray pga. man undgår førstegangs metabomisme i leveren.

At dette produkt så hverken er godkendt eller ufarligt er så noget helt andet

• #14   26. okt 2011 Det er minimalt, det går i blodet gennem næsens blodkar. Jeg vil sgu helst udenom den slags, synes ikke det er værd at løbe den risiko for at ligne alle andre smiley

• #15   26. okt 2011 Steve Pek !
    Nej faktisk så bliver biotilgængeligheden for f.eks. lipofile meget høj

• #16   26. okt 2011 Lad dog vær med at brug det lort..

Har en veninde der bruger det og hun er blevet GUL i huden af det..

• #17   26. okt 2011 David S -> det ved jeg godt det gør... tror nok nærmere det før om 10 år... men nok om det...

Nu var det jo osse opstillet sådan at hvis man skulle vælge, så var det bedre at injicere det sub-q for at undgå at det komme i luftvejene.......

• #18   26. okt 2011 David S: Hvad har det at gøre med det jeg skrev?

• #19   26. okt 2011 jeg troede at du skrev at man ikke optog så meget igennem slimhinder... så jeg bakker faktisk din påstand op smiley

• #20   27. okt 2011 Ahh, så giver det bedre mening smiley

• #21   1. nov 2011 er der slet ikke nogen der har haft bivirkninger og vil gerne høre det fra nogen der har prøvet produktet ikke fra folk som kender og kender og kender men fra selve en person som har prøvet det ?

• #22   1. nov 2011 Carina gå ind på bodyhouse.nu og skriv i søge feltet : melanotan
    Står post fra alle der har prøvet

• #23   1. nov 2011 der har jeg været inde og der er ikke rigtig nogen der har prøvet næsesprayen og de annoncer som jeg har set derinde er mega gamle :S

• #24   1. nov 2011 Nu har jeg gjort lidt research for dig på bodyhouse smiley

de her brugere skriver :

Personlig erfaring med Næsespray VS Inject er, at næsesprayen er ca. 80-90% så effektivt som inject altså rent farvemæssigt. Men når man snakker "mænds libido", så er det sku det samme som ved sub-q inject synes jeg

Har i fået modermærker at næsesprayen?
    det jo alt efter krop og hvor stor dose man tager. overdrives der så kommer der højst sandsynlig også modermærker.

Fuck det smager a helvede til man !!!! <---- smiley

Jeg har prøvet 2'er påde på næsespry og med nål.

det virker 100 gange bedre med nål på mig.

enig , nål virker klart bedst, men sys bar hurtigt det kan blive for vildt, hvor det er en pænere farve man får ved næsesprayen, da det er sværere at overdrive den.

Så faktum er... du får de samme bivirkninger som med det andet.. smiley

• #25   1. nov 2011 Og et andet faktum er at det er et utestet og ikke FDA godkendt undergrundsprodukt.

• #27   1. nov 2011 lillelund, hvorfor... produktet er jo melotan ... det er netop lavet for at ændre din pigmentering.....

det er lavet på næsespray som alternativ for at sku stikke sig selv..

• #28   1. nov 2011 * Lillelund *
    vent 10 år så kan 90% af alle lægemidler fås som næsespray, primært fordi man undgår førstegangsmetabolismen i leveren. MEN dette produkt skal man holde sig langt fra, hvis man bare har den mindste hjernekapacitet

• #30   2. nov 2011 tak for din research christiano smiley så er det i hvert fald afklaret at man får de samme bivirkninger smiley men må indrømme at jeg skam stadig er lidt i tvivl om jeg skal begynde eller ej, men hvis jeg skulle begynde ville jeg også kun tage det 1 gang i ugen, for søger slet ikke at blive totalt sort men bare få en meget lille smule glød

• #31   2. nov 2011 carina jeg ville gøre det 2 gange om ugen... 2 pust om dagen... :0) ... Det vil gå langsomt, men du har jo ikke travlt...

• #32   2. nov 2011 ja kunne også godt være man skulle prøve det for som sagt så vil jeg ikke være helt mørk, og desuden kan det også komme til at se grimt ud hvis man tager for meget af det, har oplevet nogle der ser snavsede ud ved at bruge for meget af det, og sådan vil jeg skam ikke se ud :S

• #33   3. nov 2011 Nej det jo det smiley 2 pust hver 3 dag så er du dækket ind ... Og det er rigelig hvis du vil holde det på en lav dose!!! Håber det lykkedes... Er der noget du vil vide mere af så må du skrive

• #34   3. nov 2011 Skræmmende at det eneste der skal til for at tage et utestet undergrundsprodukt der med garanti giver massere af følgevirkninger er påstanden fra en eller anden random guy.

• #35   3. nov 2011 david s - nu har jeg også selv spurgt folk osv som har taget det og de har ikke oplevet nogle bivirkninger og min veninde tager det endda i store doser, så har også selv lavet noget research om det

• #36   3. nov 2011 Suk nu ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde, men det er nok græde fordi det er mig der kommer til at betale hospitalsregningen i sidste ende.

Nej du har ikke lavet research du har spurgt nogle få mennesker om de har fået AKUTTEbivirkninger. Og de færreste bivirkninger giver akuttebivirkninger, kun ved overdreven forbrug.

• #37   4. nov 2011 årh hold dog kæft det er sq mit eget valg om jeg vil tage det og du kan være bedøvende ligeglad jeg bedte ikke om alle mulige negative kommentarer herinde på mit oplæg så fis af hvis du kun har negative ting at sige !

• #38   4. nov 2011 Ja dit valg min regning.

Og jeg er ikke negativ jeg fortæller bare sandheden, men du vil vist ikke lytte

• #39   4. nov 2011 Når nu du har læst så meget om det så har du vel også læst om nogen af dem der har fået modermærker i øjnene af det og syns forstyrrelser ? Men det da også værd at tage de ting med for at blive lidt brun ( som man jo ville kunne blive i solarie )

• #40   4. nov 2011 Thomas ham du referer til med synsforstyrrelse... Han havde vidst osse kørt det i 1 - 2 år .... :0) ..

• #41   4. nov 2011 Christiano

Men har også læst om et par stykker på amerikanske boards der også har fået det hvor de ikke har kørt det så længe, men har ikke læst om nogen hvor det har været permanent.. Men syntes det lige at det var værd at få nævnt... Men derfor er det stadig ikke en risiko jeg ville løbe ( Men jeg har heller ikke problemer med at tage i mod farve i solarie hvis jeg tager nok )

• #42   4. nov 2011 Men hvad kan give dig den ret til at tro at synsforstyrrelser er en bivirkning der kun kommer hvis man kommer op på en toksisk dosis? Det kan ligeså godt være de langsigtede bivirkninger.

Og nu tænker du måske at jeg bare snakker uden at have noget i det, men jeg er nok en af dem på BB der ved mest om dette da jeg til sommer har en bachelor i Molekylær medicin, og det er lige nøjagtigt sådan noget som det her vi arbejdet med

• #43   5. nov 2011 Thomas nå for satan! Ja det lyder sku noget ekstremt !! Havde godt læst om nogle danskere der havde haft de bivirkninger ved lange perioder på melo.

David for det første tillykke med din Bach. Men man råder folk til at lade være med at ryge grundet hjerte kar sygdomme samt kræft og andre gener.
    Hormoner fordi det ødelægger indre organer mm. Ku skrive 100 ting.
    Melotan har vi været inde på.

Konklusion : folk gør det selvom der er risici ved tingene ....

• #44   5. nov 2011 ja folk gør det, men at vejlede folk i det er idiotisk

• #45   6. nov 2011 David S så hun skal prøve sig frem uden nogen form for vejledning????

• #46   6. nov 2011 Hellere det end at påstå at der ikke er så mange bivirkninger.

• #47   6. nov 2011 thomas jo jeg har hørt om dem der får synsbesvær osv. MEN det skal også lige siges at de har enten taget meget af det eller kørt det i for lang tid, og jeg har slet ikke tænkt mig at tage det hver dag som man rigtig skal. og grunden til at jeg vil gøre det er fordi jeg slet ikke er ordentlig modtagelig overfor sol, bliver mest af alt bare rød i stedet for. og det synes jeg er pænt nedern.

david: jeg ville da 100 gange hellere have en der vejledte mig, en at jeg bare selv prøvede mig frem !! og det tror jeg skam alle ville !

• #48   6. nov 2011 Og jeg ville 100 gange hellere have at folk brugte hjernen i stedet for at benytte ulovlige, utestede undergrundsprodukter, men hvis du heller vil have lidt farve end at lytte til fornuft så skal jeg nok stoppe med at blande mig.

• #49   6. nov 2011 David S -> Ku jeg sætte synes godt om ved din sidste linie efter kommaet.... så gjorde jeg det..

Hun spørger om hjælp... hun spørger ikke om grunde til at lade være...

• #50   7. nov 2011 Ja tak David du må gerne blande dig udenom for er faktisk ved at være ret træt af at høre på dig nu

Kommentér på:
solkur som næsespray ?

Annonce