{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.172 visninger | Oprettet:

13 Dage I Helvedet ! {{forumTopicSubject}}

Her har i så 13 Dage i Helvedet kuren som den bliver kaldt.

Mandag DAG 1
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker

Middag
2 hårdkogte æg + kogt spinat i vand + 1 tomat

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. olie og citron


Tirsdag DAG 2
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker

Middag
1 skive skinke + et bæger yoghurt naturel

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. olie og citron + 1 stk frugt


Onsdag DAG 3
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
2 hårdkogte æg + en skive skinke + salat m. olie og citron

Aften
kogt blomkål + 1 tomat + 1 stk frugt


Torsdag DAG 4
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
1 dl frugtsaft + 1 bæger yoghurt naturel

Aften
1 hårdkogte æg + 1 revet gulerod + et lille bæger hytteost


Fredag DAG 5
Morgen
1 stor revet gulerod m. citron

Middag
1 stort stykke kogt torsk + en lille klat smør

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. blomkål


Lørdag DAG 6
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
2 hårdkogte æg + en stor revet gulerod

Aften
1 stk kylling + salat m.. olie og citron


Søndag DAG 7
Morgen
1 kop te uden sukker

Middag
INTET

Aften
1 stk. grillet lammekotelet + frisk frugt


Mandag DAG 8
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker

Middag
2 hårdkogte æg + kogt spinat i vand + 1 tomat

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. olie og citron


Tirsdag DAG 9
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker

Middag
1 skive skinke + et bæger yoghurt naturel

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. olie og citron + skive rugbrød


Onsdag DAG 10
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
2 hårdkogte æg + en skive skinke + salat m. olie og citron

Aften
kogt blomkål + 1 tomat + 1 stk frugt


Torsdag DAG 11
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
1 dl frugtsaft + 1 bæger yoghurt naturel

Aften
1 hårdkogte æg + 1 revet gulerod + et lille bæger hytteost


Fredag DAG 12
Morgen
1 stor revet gulerod m. citron

Middag
1 stort stykke kogt torsk med citron + en lille klat smør

Aften
1 stor engelsk bøf + salat m. blomkål


Lørdag DAG 13:
Morgen
1 kop sort kaffe + 1 stk sukker + 1 stk ristet brød

Middag
2 hårdkogte æg + en stor revet gulerod

Aften
1 stk kylling + salat m.. olie og citron


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  13 Dage I Helvedet !
  • #1   22. jun 2011 Den virker utrolig godt, min stedmor tabte 13,4kg.

  • #2   22. jun 2011 Klart man taber sig hvis man ikke æder noget smiley

  • #3   22. jun 2011 Omg en @lf # Ja det er fordi du sætter din forbrænding så lavt at du vidst forbrænder sygt meget fedt eller sådan fordi din krop gerne vil optage det den mangler, men det virker sku vildt smiley

  • #4   22. jun 2011 det ska nok blive spændende når man begynder at leve normalt igen. Så ryger det hele på igen.

  • #5   22. jun 2011 Nad # Det gør det faktisk ikke det gør det kun hvis du får din krop til at tro det er hungeresnød i den forstand at du sulter dig men her får du masser af protein til aften så den ikke tror den skal oplager alt det den kan så snart den kan smiley

  • #6   22. jun 2011 Nad # Min stedmor brugte den efter Julen og hun har kun taget 2,9 kg på igen men det også pga. den fede grilmad som har været meget på det sidste smiley

  • #7   22. jun 2011 Forstår ikke folk vil udsætte deres krop for sådan noget.

  • #8   22. jun 2011 okay, der kan man bare se. Så er det måske effektivt nok alligevel. Dog holder jeg mig til at løbe og spise mere grønt smiley har ikke selvdisciplin nok til at overholde sådan en kur

  • #9   22. jun 2011 Nad # Det skulle også være utrolig hårdt da man ikke må få nogen som helst mellemmåltider så man føler sig helt ødelagt på dag 13 men det skulle vidst være det hele værd og så ville jeg jo lige dele den smiley

  • #10   22. jun 2011 Dalle . # Forstår ikke hvorfor du så skal kommentere ?

  • #11   22. jun 2011 Tror på ingen måde på at det er et længervarigt vægttab, og jeg tvivler stærkt på at det på nogen måde er sundt.

  • #12   22. jun 2011 Gir Nad ret man er en hård hund hvis man kan gennemføre den kur der smiley

  • #13   22. jun 2011 Forstår ikke man gør sådan noget mod sin krop.

    Hvis man virkelig skal tabe sig, så skær dog ned på det usunde og motioner.. Sværer er det ikke.


  • #14   22. jun 2011 Altså det har virket på både min stedmor og andre af hendes veninder så det holder sku, men om det er sundt vil jeg ikke stå inde for da jeg godt selv ved at det ikke er det bedste for kroppen, det er nu også ment til dem som gerne vil miste noget hurtigt.. Da 10+ er meget at smide på 13 dage smiley


  • #15   22. jun 2011 HellYear # Det kan nogle gange godt være lidt sværere end som så, det er jo også bevist at selvom du spiser sundt kan du sagtens tage på det handler om mængder smiley

  • #16   22. jun 2011 den kur er ikk en skid sund.. tværtimod

  • #17   22. jun 2011 Pernille, hvis du finder et sted hvor jeg har skrevet at det sundt for kroppen må du gerne sige til smiley

  • #18   22. jun 2011 Det er jo ikke hårdt? Det er bare lavt på kulhydrater med nogen mærkelige sammensætninger som ingen mening giver. Det er jo med få ændringer, ikke anderledes end south beach diet/atkins/keto? Prøv at gå 2 uger på keto så kan vi snakke om at være smadret.

  • #19   22. jun 2011 AssJack # Har godt hørt om Keto, men har ikke snakket med nogen som har fuldført det smiley

  • #20   22. jun 2011 Jeg gjorde det i 6 uger mener jeg det var, så gad jeg ikke mere. Havde ingen energi og følte mig svimmel så vælger bare at tælle kalorier når det er istedet. Så kan man stadig spise normalt og tabe sig.

  • #21   22. jun 2011 AssJack # Okay, lyder rimelig hæftigt at du kunne klare det i 6 uger smiley *thumps up*

  • #22   22. jun 2011 hehe man bliver i hvert fald træt af æg, bacon og ost efter sådan en omgang:)

  • #23   22. jun 2011 Tvivler slet ikke smiley

  • #24   22. jun 2011 Så længe man er med på at det er den dårligste måde at tabe sig på, så er alt fint.

    Det er helt naturligt at man taber sig når man sulter kroppen, men når det så er sagt så er man ikke blevet et hak klogere af det, plus at man har udsat kroppen for en meget usund process.

    Ligeledes har man med garanti mistet en del af den sparsomme muskelmasse man havde inden


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #25   22. jun 2011 Kombiner den med lidt let muskeltræning så er det vel egentlig en meget go kick starter for en omlægning af livsstilen

  • #26   22. jun 2011 det er KUREN! også selvom du vejer 200 kg. så kan du sagtens overleve på det! LOL

  • #27   22. jun 2011 nøj hvor ville jeg dog blive i ynkelig på dag 2 smiley

    det strider imod alt det som jeg kender til kost og ernæring.

    det svarer nogenlunde til nupo, det er noget man bruger efter juleaften for at komme ned i det tøj til nytårsaften, som ligger bagerst i skabet som nød, men 14 dage med almindelig kost så burde man ligne den samme pærer som før :-s


  • #28   22. jun 2011 Nu har jeg rent faktisk prøvet at tabe mig en hel del kilo. Forskellen er blot at jeg tog den hårde og lange vej, som omfatter en kost omlægning som tilsikrer at kroppen stadig får hvad den skal bruge, i kombination med en masse motions træning.

    En sultekur vil ALDRIG være den eneste løsning der virker. Det er nonsens


  • #29   22. jun 2011 hvad så hvis man ikke kan lide kaffe?

  • #30   22. jun 2011 Jeg må ikke kommentere fordi jeg siger det er usundt? Underlig holdning til livet du har smiley

  • #31   23. jun 2011 Sold > Jo det vil jeg faktisk påstå at jeg ved. Du er, i modsætning til hvad du tydeligvis går og bilder dig ind, ikke biologisk unik. Vi mennesker ligner hinanden med meget stor nøjagtighed. Derfor er det også mere eller mindre samme reaktions mønstre man oplever ved medicinering, kalorie overskud, kalorie underskud osv.

    Det du har gjort ved din krop er et kalorie underskud (drastisk). Du oplyser her at det virker. Et mindre kalorie underskud ville derfor med garanti også have virket, processen ville blot have taget længere tid.



  • #32   23. jun 2011 Nej Mac, det har ikke en skid med mændger at gøre, men derimod kalorier.

    Og hvis hun har kunne tabe 10+ kg på de 13 dage, så har hun også været PÆNT fed, for at sige det mildt, og så skal det sgu også nok virke at lave en alm. kostomlægning, i stedet for det pjat der!


  • #33   23. jun 2011 Pernille<3 . så må du jo lære at drikke kaffe smiley

Kommentér på:
13 Dage I Helvedet !

Annonce