{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Tilmeldt:
16. okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Tabe sig inden sommeren ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en frisk ung gut på 19 år som nu har taget på efter længere tids sygdom..da appettien kom tilbage, tog det overhånd

Har taget 7 kilo på, og næsten 10cm rundt om livet smiley

Det går mig utrolig meget på oppe i hovedet da det er pinligt ( i mine øjne ) og skal op og bede og nyt arbejds bukser fordi man har taget så hurtigt på..

Vil bare utrolig gerne tabe de kilo + nogle flere. Vil gerne op og tabe 10 kilo.

Men hvad kræver det at tabe 10 kilo ?

Kosten skal omlægges ja

Har netop lige idag været forbi den lokale sports forretning og købe løbe og cykel tøj + der kommer en cykel med fragtmanden imorgen smiley

Nogen der ved hvor man kan få en kostplan og motions plan så kiloerne rasler af ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabe sig inden sommeren ?
  • #2   15. mar 2011 Kan varmt anbefale madlog.dk
    Det er nemt, du skal bare overholde det kalorieindtag som den beregner ud fra dine oplysninger. Der er mange lækre opskrifter også..


  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #3   15. mar 2011 Skal sq ikke til at tage alt mulig pulver;) skal have mad i gennem systemet..

    Blev opereret i mave og spiserør i julen, så jeg er færdig med sprøjter, pulver og piller..har fået det man burde få under ens liv smiley


  • #4   15. mar 2011 Spis mindre.

  • #5   15. mar 2011 Hvis han cykler en time om dagen forbrænder han ca. 7-800kalorier på det. Hvad hjælper det hvis han ligger 2000 kalorier over hans ligevægtsindtag ?? Start med at få styr på kosten evt. kombineret med motion. Bare du forstår at det er maden som er den vigtigste faktor.

  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #6   15. mar 2011 Håber jeg sq..har underligt nok ikke lagt mærke til det før jeg nu vendte tilbage på arbejde, og efter 2 dage så har jeg haft ondt i sidderne..men har ikke tænkte mere over det.

    så da jeg var i bad i dag, så var jeg sq helt blå og rød der hvor bukserne havde siddet..op på badevægten og den skriv bare lige 7 kilo plus !


  • #7   15. mar 2011 hey

    har selv tabt ca 2,5 kg i ugen ved og lægge kost om til salat og kyling,
    + 4 gange fitness om ugen

    så man kan godt nå det vis man vil smiley


Kommentér på:
Tabe sig inden sommeren ?

Annonce