{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.729 visninger | Oprettet:

melanotan 2 næsespray {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Da jeg er en person som ikke har så nemt ved at tage imod sol har jeg besluttet at jeg vil prøve melanotan 2 i for af næsespray.

Men så ville jeg hører om der var nogle der kunne svare på mine spørgsmål?

hvor lang tid holder farven når kuren er slut?
når man starter en kur, hvor meget sol og kur skal man tage, hver dag eller hver anden dag?
hvor lang tid går der før man kan se farven?
Kan man godt tage det 1 uge og holde pause med kur og så kun tage sol og så ugen efter igen bruge kur igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  melanotan 2 næsespray
  • #1   8. mar 2011 Lad være med at køb den næsespray, det skulle være noget værre pis..
    Køb hellere det til at sprøjte med..

Jeg sluttede min kur for en måned siden.. Jeg tog sol hver dag/hver anden, lidt forskelligt. Jeg kunne se det allerede efter en uges tid..

Jeg skød hver dag i en uge, og derefter 1-2 gange i ugen.

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #2   8. mar 2011 hvad er det??

• #3   8. mar 2011 KatrineH:
    Har købt det, men har købt det af ene a mine venner som selv bruger det, han har også selv været på sprøjten men er nu gået over til næsespray.
    Det vil sige at man kan godt holde puse efter en uge og så kun tage kuren 1-2 gang om ugen men sol hver dag eller hver anden dag?

unknown*:
    det er et stof du sprøjter eller sprayer ind som gør at du bliver brun og tager mere imod sol uden at blive så rød...

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #4   8. mar 2011 er det noget man skal gøre hele tiden hvis man vil ha en flot tan eller er det kun en hvis tid?

• #5   8. mar 2011 unknown:
    på den måde som katrine H skriver

• #7   8. mar 2011 de går hurtiger med kur

• #9   8. mar 2011 du kan få kræft af alt, også selv om du kun tager sol

• #11   8. mar 2011 har læste det men det er jo ikke alle der får dem

• #13   8. mar 2011 Vedrørende kræft, så så jeg en dokumentar hvis de bevidste at det faktisk var større dødelig for den som ikke tog sol og flere følgesygdomme.

Men om det er sandt !
    Det var på dr eller dr2

• evita w
    evita w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 24
    #14   8. mar 2011 Vil bare lige fortælle dig at jég fik én pigment fejl.. det var så påoverlæben,så det så ud som om jeg havde sådan noget indvandrer kvinde skæg.. fedt ikk?? tænk dig godt om iden du går igang.. min veninde fik forresten hvide pletter på ryggen..

• #15   8. mar 2011 evita w
    var det 1 eller 2 du tog?

• Palle H
    Palle H Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #16   8. mar 2011
    Som hovedparten nævner - tænk dig rigtig, rigtig godt om!
    (hvid er det nye brun... eller noget : - )

Her lidt læsestof og forhåbentlig også en øjenåbner:

(link fjernet)

• #17   8. mar 2011 jeg tager normalt heller ikke godt imod sol..

tager bare sol til at starte med i 6min hver dag i en uge, der efter 10min hver anden dag i en uge og så 15min 2 gange om ugen, 20min 1 gang om ugen og nu kan jeg tage 30min hver 14. dag og jeg er blevet ret brun..

• #18   8. mar 2011 Carina, hvis det er solene i fuglebjerg så kan du tage i i timevis uden at få det eneste anseende af farve...

• #19   8. mar 2011 - ALPHA - Jeg har fået masser af farve her i byen.. der er kun et solcenter der har åbent, det oppe ved røde kors er lukket..

• #20   8. mar 2011 Røde kors ???

• #21   8. mar 2011 Ja, der ligger et oppe i byen bag ved Aldi og sådan noget.. den er lukket..

Og så er der et ved siden af en børnehave, den er stadig åben..

• #22   8. mar 2011 Ja den ved børnehaven er det eneste sted i fuglebjerg jeg har spildt mine penge smiley

• #23   8. mar 2011 Jeg syntes den er god.. Har fået ekstremt meget farve..

• #24   8. mar 2011 Jeg bliver sgu forarget når jeg ser hvor unge piger der går og sprøjter sig med peptider. Det kan ikke understreges nok hvor meget melanocortiner IKKE er legetøj.

Du er 17 for christs sake, du er naiv at tro der ikke sker noget ved det. Der er ingen der kender alle bivirkningerne ved det stof da det er så nyt, man har kun få kortsigtede erfaringer med det. Peptider har en tendens til at have en masse bivirkninger og bare det at det kan forårsage kvalme, hovedpine, prikken i hænder og fødder, blå læber, ændringer i pigmenter og modermærker samt nedsat appetit og øget libido. Hvad tror du så ikke også det kan have af andre nasty langsigtede bivirkninger?

Og helt ærligt, hvad vil du gøre hvis du står som 27årig, har fået familie og sikkert børn. Ville det ikke være bare lidt røv, for dig og ikke mindst din familie, hvis du kradser af pga kræft, bare fordi du lige skulle være brun et par måneder i dine teenageår ? Har du nogensinde set en person dø af kræft?

Jeg er virkelig imod den markedsføring der sker af det her produkt, navnligt på facebook. Den er aggressiv og direkte møntet på yngre kvinder med påstande om at det ikke er farligt og bla bla bla. Det er jo heller ikke for sjov at de nu har udviklet en næsespray for at komme over sprøjte tabuet og gøre det mere accepteret blandt unge.
    Så tag da nogle stoffer i stedet, det er ikke hormoner og de fleste af dem har man mange erfaringer med og kendskab til.

Synes virkelig du skal revurdere det her og overveje om det er risikoen værd, de folk der sælger det her er ligeglade med hvad de skal bilde dig ind for at få dig til at købe det.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #25   8. mar 2011 Helt enig, i skal virkelig tænke jer om, peptider som Melanotan osv. kan samtidig give celleforandringer i underlivet og lign. grimme ting som ud over kræft også kan stoppe jeres evne til at få børn. Bare de alm. kemikalier i får gennem en masse hverdags ting kan fucke jer op for livet så hvorfor øge risikoen markant for det går galt bare for at være ekstra brun en kortvarig periode.

• Ello 1
    Ello 1 Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #26   19. mar 2011 Jeg har selv købt både inject og næsespray smiley sys næsespray virker rigtig godt, ved selvfølgelig ikke hvilket mærke i bruger, men jeg får altid fra scenic af, bliver brun af begge ting smiley

• Tommy S
    Tommy S Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #27   19. mar 2011 Har også prøvet melanotan. Ulemperne opvejer fordelene. Man ser sku okay godt ud mens det står på, mens selv helt små og næsten usynlige fregner, kan blive til helt sort modersmærker. I mit tilfælde havde jeg så lige sådan en på næsen, der ellers aldrig har været synlig, så det kostede mig en tur under kniven for at få "pletten" væk. Endvidere så fik jeg også lidt pigmentfejl på ryggen, der dog forsvandt efter 1 års tid.

Farve er ikke alt. Du skulle helst gerne kunne finde nogen søde fyre og føle dig veltilpads uden at du skal gå i cancergrill og sprøjte dig med farlige peptider.

• Ello 1
    Ello 1 Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #28   19. mar 2011 så vidt jeg kan forstå er det kun inject folk har haft disse problemer med? derfor jeg er gået over til næsespray smiley

• #29   21. mar 2011 Utroligt så inn det prep. Er blevet, selvom det ingengang er lab testet ordentligt og folk ikke kender de længervarige bivirkninger.

• #30   26. okt 2011 hvor mange af jer har oplevet bivirkninger af næsesprayen,
    og skal man tage det der næsespray hver eneste dag eller kan man godt tage det bare 1 gang i ugen for kun at blive meget lidt gylden, for må indrømme at jeg er lidt skræmt over bivirkninger men jeg kan bare slet ikke tage imod sol, så jeg er også lidt tiltrukket af dette produkt

• #32   16. feb 2012 Prøvede næsesprayen og der var intet galt med den smiley

• #34   19. feb 2012 Nej ingen smiley

• #36   19. feb 2012 Massere af bivirkninger , de kommer bare senere smiley

• #37   3. apr 2013 Det er over et år siden jeg sidst svarede om jeg havde fået bivirkninger og nej har jeg stadig ikke fået smiley

• #38   11. apr 2013 Vil råde folk til IKKE at benytte sig af næsesprayen. Det må også lyde mærkeligt i andres øre end mine, at man bliver brun af at spraye melanotan op i næsen ?
    Hold jer til sprøjten!

• #39   11. apr 2013 Naturlig selektion...

GØR DET! GØR DET!!!

• #40   11. apr 2013 TakeAway, der er desværre ikke meget naturlig selektion når mænd i dag er totalt desperate, kræft tager lang tid om at udvikle sig (noget mere end et år maria -.-), og at de snotdumme skeder der er i dag får børn så snart de kan..

• #41   11. apr 2013 Der burde pr. lovkrav indføres at alle disse midler SKAL indholde en moderat mængde graviditetshæmmende midler.
    - Når love og regler ikke kan forbyde at snotdumme mennesker bruger den slags preperater, så bør man lave en lov der gør at dem som så alligevel bruger det mister evnen til at viderbringe deres stupide gener og eller opdragelsesevne.

Stoffet der forhindrer graviditeten bliver så naturligt udskildt af kroppen 10 år efter sidste indtag.

TAKEAWAY SOM STATSMINISTER!

• Camilla P
    Camilla P Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #42   30. apr 2013 Jeg har selv prøvet næsesprayen for et halvt års tid siden og jeg havde ingen bivirkninger overhovedet udover kvalme lige efter jeg havde indtaget det. Men valgte bare og tage det inden jeg gik i seng smiley
    Jeg har normalt meget lys hed og en del fregner/ skønhedmærker og frygtede lidt at de ville blive mørkere eller at jeg ville få flere, men det gjorde jeg ikke! Jeg blev bare dejlig brun og skal snart igang igen! smiley

• Elsa B
    Elsa B Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 7
Kommentér på:
melanotan 2 næsespray

Annonce