{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hårfarve og eksem {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have nogle lyse striber i mit hår.

Sidst jeg fik farvet hår fik jeg en rigtig slem eksem. Men jeg var ikke mere end 12 år på det tidspunkt.

Synes det er vildt træls hvis man skal gå resten af livet og ikk kunne farve sit hår, men igen, vil også være super nedern at få sådan en slem eksem igen.

Er der nogle herinde der har prøvet at få eksem af hårfarve, og kom det frem igen da i farvede igen, selvom der var gået flere år siden sidst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve og eksem
  • #1   20. feb 2011 jeg syntes bare at du skal læse den sedl der ligger i pakken, der står at man skal prøve at tage noget af farve-cremen bag øret i er det 2 dage, altså smøre det lige bag øret og vente 2 dage, er der ingen reaktion med kløe/udslet så skulle det ikke være noget problem at farve håret..

• #2   20. feb 2011 nåh ja, du siger noget. Det må jeg lige prøve, tusind tak smiley

• #3   20. feb 2011 1 gang allergisk reaktion på hårfarve, altid allergisk reaktion på hårfarve

jeg farvede meget hår i mine yngre dage, på et tidspunkt testede min frisør en "amerikansk hårfarve" (der lige var kommet hjem) på mig! siden da har jeg fået sår af hårfarve smiley

Kommentér på:
Hårfarve og eksem

Annonce