{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

casper l
casper l
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22

hejsa ang styrketræning {{forumTopicSubject}}

har hørt nogle rygter om at hvis man har "lidt fedt på kroppen" og man træner hver anden dag kommer man hurtigt til og tabe sig og blive makeret hurtigere end hvis man er hetl slank ?

kun noget jeg har hørt ville bare høre jerees meninger =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hejsa ang styrketræning
  • #1   24. aug 2010 kan anbefale denne pakke her

http://www.svenskkosttilskud.dk/#!produkter/muskelpakke_xxl

min lillebror bruger den..

han tager ingen former for krudt eller lign..

han træner 18 timer om ugen, samtidig med han bruger det her

han gainer ca. 1.5 kg om ugen

• #2   24. aug 2010 altså hvis du gerne vil være større smiley

• #3   24. aug 2010 Åhh glem nu muskel pakker og meget andet. Det er primært butikkerne der får gavn af det, i form af dine penge.

Hvis man har fedt på kroppen og gerne vil tabe sig, så giver det mening at ligge i kalorie underskud. Altså indtag færre kalorier end du bruger.

Hvis du så supplerer op med motions træning, som i sagens natur øger din forbrænding, så begynder det at ligne noget.

Muskler bruger energi, så jo større muskel masse, jo større energi forbrug. Du får dog enormt svært ved at bygge muskel masse på, mens du taber dig. Men det giver god mening at lave styrke træning 3 gange om ugen alligevel. Du får aktiveret kroppen, hvilket giver noget forbrænding, og du får stimuleret nerve systemet. I forhold til helhedsoplevelse ved dit ønske om at tabe dig, vil det være rigtig klogt.

Når det så er sagt, er styrke træning ikke specielt velegnet til fedt forbrænding.

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 111
    #4   24. aug 2010 Hej Casper smiley
    Nu har jeg trænet før men er gået til lidt "Passiv"
    Du skal lave det der hedder "over cut" dvs. at du spiser 300-500g Kulhydrater mere om dagen end du forbrænder smiley
    Og så skal du også tage din vægt og gange den med 2 så hvis du vejer 60kg skal du jo have 120g protein om dagen smiley
    Du kan evt også tage alle mulige slags pulver smiley
    Og her vil jeg anbefale http://www.bodylab.dk/shop/frontpage.html
    Til vægten : Bodylab Weight Gainer & Bodylab HypoCarbs
    Og muskler : Bodylab Kreatin piller/pulver & Bodylab HypoCarbs & Bodylab Whey 80/95
    Håber det kan hjælpe og husk at starte lavt og så op i de tunge smiley
    Og for guds skyld træn full body smiley

• #5   24. aug 2010 Åhh glem nu muskel pakker og meget andet. Det er primært butikkerne der får gavn af det, i form af dine penge.

hva er der nu galt med protein og kreatin ???

ja det er klart butikkerne tjener på det..

det gør de også hvis du køber dig en fin iphone eller alt muligt andet..

og produkterne virker efter hensigten og de virker godt ...

• #6   24. aug 2010 Mikkel> Hvorfor anbefaler du en der gerne vil tabe sig at indtage flere kalorier end han forbrænder?

Helene> Der er det talt at trådstarter gerne vil tabe sig. Og at du ingen anelse har om han har brug for hverken det ene eller andet.

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 111
    #7   24. aug 2010 Nå men jeg har ikke rigtig ordenlig læst det han skrev så skal du bare "under cut" med 300-500gram men du skal ikke tabe dig mere end ½-1 kilo om ugen smiley

• #8   25. aug 2010 slap af blackie ...

tror ikke du skal udtale dig om hva jeg ved og ikke ved ...

jeg skrev HVIS DU VIL VÆRE STØRRE . ..

så SLAP AF BLACKIE

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #9   25. aug 2010 "har hørt nogle rygter om at hvis man har "lidt fedt på kroppen" og man træner hver anden dag kommer man hurtigt til og tabe sig og blive makeret hurtigere end hvis man er hetl slank ?"

Helene, hvor læser du han ønsker at være større?

• #10   25. aug 2010 slap dog for satan af folkens ... og anders bland dig fucking uden om

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

#11   25. aug 2010 Bland mig udenom? Du er klar over du er på et offentlig forum?

• #12   25. aug 2010 Helene> Du skal roses for din evne til at være med til at bibeholde en konstruktiv debat. Ligeledes skal du roses for at byde ind med relevant information til den eksisterende debat.

Det lader også til at du ved rigtig meget om det du rådgiver om. For det er en kendt sag at hvis du skal være stor, så er protein og kreatin "the shit"

Jeg bøjer mig ydmygt for en bedre debatør

• #13   25. aug 2010 Blackic E

Du har helt ret i dine indlæg " Thumps Up"

• brian h
    brian h Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #14   25. aug 2010 helene.
    Du skriver at din bror gainer 1,5 pr uge. Det er fint nok , men det er 100% ikke 1,5 kg muskelmasse for det kan man simpethen ikke ved hjælp af kreatin/protein. Da dit ordforffåd ikke er til at prale af og din viden ang. træning åbenbart heller ikke ligger i den høje ende!! Kunne det være du skulle overveje ikke at give råd om noget du ikke aner noget om! og jeg er helt rolig( inden du fortæller mig at jeg skal slappe af)

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

#15   25. aug 2010 bare bland dig udenom tak =)

der var ingen der ringede dig op

--------- Forrige besked ---------
    Fra: Anders T
    Sendt: 25-08-2010 08:13:18
    Emne: SV: ...

Der var ikke mange lys i lagkage til din sidste fødselsdag var der? Opfører du dig sådan til dagligt? For det her er sku en anelse pinligt... Og sørgeligt...

--------- Forrige besked ---------
    Fra: helene L
    Sendt: 25-08-2010 08:06:37
    Emne: ...

derfor behøver du ikke kommentere mit indlæg din spade

Filterliste.
    Ej det er sørgeligt....

• #16   25. aug 2010 elsker at laese traeningsindlaeg herinde. De sygeste ting folk skriver smiley

• #17   25. aug 2010 Nej man skal ikke passe på med at give råd. Man skal bare ikke fare op og blive tøse fornærmet når man får at vide at ens råd er dårlige.

Kommentér på:
hejsa ang styrketræning

Annonce