{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Kollapset lunge.. {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom.
Jeg er mere og mere bange for at min lunge er kollapset.
Det startede igår, men havde mærket til det før, og har så irriteret mig hele dagen i dag.
Min vejrtrækning er meget dyb, og lidt svær.
Min venstre side af halsen, og delvist skulderen gør ondt hver eneste gang jeg trækker vejret, som en stikkende smerte.
Hvis jeg så tager en dybere indåndig går hele min venstre side af kroppen ondt, og hvis jeg suger alt det luft ind jeg kan gør det ondt helt ned i mellemgulvet og ryggen.

Hvad er der galt med mig?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kollapset lunge..
  • #1   3. jun 2010 Og jeg ved godt i synes jeg burde tage til lægen, men gider ikke tage til vagtlægen hvis det bare er en bagatel, da det vil tage hele aften og jeg har andre ting at give mig til.
    Så hvis nogen har prøvet noget lign, lad mig endelig høre.

• #2   3. jun 2010 Gå til lægen...

men kollapset lunge, hvis du havde det var du bestemt ikke i tvivl.

• #3   3. jun 2010 ALPHA - en lunge kan være delvist kollapset, og være helt kolapset, og som du jo kan høre så er jeg i tvivl smiley
    Kan som sagt ikke bruge dit svar til noget overhovedet, da jeg ikke gider gå til lægen for det der kan være en bagatel.
    Hvis det bliver værre, vil jeg overveje det.

• #4   3. jun 2010 du kan da starte med at ringe til vagtlægen og hører hvad han/hun har at sige??

• #5   3. jun 2010 Jeg ville da som det første i det mindste ringe til en vagtlæge og forklare de symptomer.. Han kan hurtig give dig besked på hvad det evt. kunne være..

Uanset hvad, så er der da noget galt lyder det som.

• #6   3. jun 2010 Hahaha, du orker simpelthen ikke at gå til lægen før du ligger og raller rundt på gulvet og ikke kan trække vejret???
    Har et ret seriøst spørgsmål .. Er du dum eller bare opmærksomhedskrævende?

Syntes ikke der burde stilles nogen tvivl om, at læge burde opsøges. Og er det bare en bagatel, så slipper du for at tænke over det!

• #7   3. jun 2010 Opmærksomhed? så tomt er mit liv ikke.

Jeg hader læger, og alt hvad der hører dertil, lige netop derfor gider jeg ikke til læge!
    Og det er slet ikke det tråden handler om, så stop med de intetsigende kommetarer.

Jeg vil ihvertfald lige prøve og snakke med en vagtlæge.

• #8   3. jun 2010 smiley

Har det på samme måde, men kan man selv mærke der er noget galt, så synes jeg da man skal se hvad der kan være galt .. Jeg mener, hvor tit er det lige at kroppen går "i stykker" indvendigt, uden at der er noget galt? smiley

Tvivler i hvertfald på der er nogen herinde med overnaturlige kræfter der lige kan høre, mærke, og hvad der ellers skal til, for at tjekke en lunge, over nettet smiley
    Gider du ikke opsøge læge, så prøv den der læge side på nettet (kan ikke lige huske hvad den hedder, men det er der sikkert andre som ved). Det lyder nemlig ikke specielt behageligt

• #9   3. jun 2010 Jeg fornemmer at du har lungebetændelse i den ene side.. Den eneste kur er... DOKTOR!

• #10   3. jun 2010 Gryden .

du ska bare stoppe med at ryge alt det bong xD

• #11   3. jun 2010 Gryden, Jeg har haft den samme situation helt præcis, Tog til lægen og blev scannet, havde et lille hul i lungen, Fik så en mindre operation, Hvor jeg fik en slange ind i lungen, Hvor jeg fik noget der hedder adrealin,

Godt råd, søg vagt læge

• #12   3. jun 2010 Hvis folk er interresered, så blev det meget meget værre ca kl 8 - halv 9 og bevægede sig faktisk om i ryggen, og var så smertefuld at jeg havde vejrtrækningsbesvær og virkelig følte som en kniv i ryggen og halsen.

Ringede til vagtlægen, og han mente det bare var en muskel der var fucked.
    Min far kom så til undsætning med 50Mg morfin piller - det hjalp på det, og nu kan jeg helt sikkert også sove.

Kommentér på:
Kollapset lunge..

Annonce