{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solcenter :)`???
  • #2   27. apr 2010 haha hvor dum er du smiley

du kan sætte turbo sol på skalle hvis det er det man vil , eller mindre i ansigtet

• #3   27. apr 2010 hvor dum er du ?!!

• #4   27. apr 2010 tænkte bare at kroppen er mere dækket af så kunne godt være at de rør til kroppen var kraftigere end til ansigtet nu hvor ansigtet er ude i sol lys hele dagen, men så langt tænker i nok ikk

• #5   27. apr 2010 ja ansigtsrør og kropsrør er ikke de samme . Din hud i ansigtet kan ikke tåle det din krop kan ..

• #10   27. apr 2010 Jeg fatter virkelig ikke hvad i laver under den cancer grill hele tiden..

• #11   27. apr 2010 Der er sjovt nok en grund til, at du ikke ligger med hovedet i fodenden, i et solarie. Du vender vel heller ikke dine bukser omvendt?

Hvorfor smører man ikke creme til fødderne i hovedet?
    - Som Maiken også er inde på, så er det hud du har i ansigtet, mere sart end det du har på kroppen, og fødderne. Det er for dumt at begynde at eksperimentere med det. Vælg i stedet den sol, hvor der er de bedste ansigtskanoner i. Det burde stå udenfor solen. Der er sågar nogle solcentre, hvor du kan få ekstra ansigtssol, når der er slukket for resten af rørene til kroppen. Ved at Clubtan tilbyder det i nogle af deres solarier.

• #13   27. apr 2010 Jeg mener ikke at jeg på noget tidspunkt har skrevet, at jeg går op i, om solarie er skadeligt eller ej?
    - Påpeger bare, at det ville være dumt at eksperimentere med det, da det kan få grimme konsekvenser. Og der snakker jeg om blærer i hovedet, eller brændsår.
    Og har heller aldrig snakket om at være sund. Kort sagt har jeg skrevet, at man skal bruge tingene til det de er til, og at der en grund til, at man ligger med hovedet i toppen, fordi det er der rørene der er lavet specielt til ansigtet sidder.

• #16   27. apr 2010 Jeg syntes det værste er at man ikke får på hals og skuldrene fordi der er den opdeling af krop og ansigt :S

Har prøvet maaange gange hvor man er fin brun i ansigtet, men begynder førrst og få farve omkring halvt på brystet. Se dét er lamt.

• #17   27. apr 2010 kan godt være det ikke er kommet til nordjylland endnu
    so sorry

Kommentér på:
solcenter :)`???

Annonce