{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.035 visninger | Oprettet:

Roaccutan/Isotretinoin kur {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har idag været oppe og få taget blodprøver, fordi jeg på tirsdag skal starte på en roaccutan/isotretinoin kur i 4-6 mdr, for at komme mine problemer med uren hud til livs.

I den forbindelse vil jeg blot spørge, om nogle af Jer andre har prøvet det, og hvad I eventuelt har oplevet af bivirkninger under behandlingen? Har hørt man bl.a. får meget tør hud og tørre læber af behandlingen som primært består af en "overdosis" A-vitamin.

Har kuren i så fald hjulpet på Jer? Og hvor længe tog i pillerne? Har i kørt flere en én kur for at komme problemerne til livs?

Fortsat god dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roaccutan/Isotretinoin kur
  • #1   10. mar 2010 Hej med dig:)

Har selv prøvet det gift der. Jeg fik meget tørre læber og mine øjne var også irriteret til tider pga udtørrethed. og derudover oplevede jeg træthed efter 4 måneders behandling, følte ikke rigtig jeg havde det store overskud til tider, tog dem i 8 måneder.

• #2   10. mar 2010 Ok, forsvandt alle bivirkninger efter endt behandling hos dig? Har en fætter som har kørt kuren 2 gange, han fik bare tør hud i ansigtet og tørre læber. Ingen andre bivirkninger...

• #3   10. mar 2010 Jep alle bivirkninger forsvandt:)

• #4   11. mar 2010 Ok, det lyder godt...

Har også et par familiemedlemmer som har taget kuren, og en af dem har kørt den 2 gange, uden problemer, han fik bare tørre læber og tør hud, men han brugte bare en del (god) læbepomade og fugtighedscreme... Så håber det er det eneste jeg kommer til at mærke til det også, men nu må vi se. Starter på tirsdag.

• #5   11. mar 2010 Held og lykke med det i hvert fald og tag det med oprejst pande, så kommer man nemt igennem:)

Kommentér på:
Roaccutan/Isotretinoin kur

Annonce