{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.075 visninger | Oprettet:

hvordan bliver jeg fed {{forumTopicSubject}}

hej bb

hvis jeg skal tage på uden at spise for fed mad hvad skal jeg så spise og gøre ?

nu har jeg prøvet i et stykke tid at fordele min mad ud over hele dagen og komme lidt ekstra pålæg på madpakken osv. men der er ikke rigtig noget af det der hjælper . :S

hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan bliver jeg fed
  • #2   14. dec 2009 Har du fået undersøgt dit stofskifte og din blodprocent ? smiley Det kan være det ville give dig nogle svar.. Prøv hos lægen, det er ikke sikkert det der virker hos andre, virker hos dig smiley

  • #3   14. dec 2009 der er nogle der bare ikke kan tage på , ganske enkel

  • #4   14. dec 2009 Weight gainer

  • #5   14. dec 2009 claus æder satme alt hvad jeg kan ! :D...
    rasmus . arrrrh smiley

    isaa s tak for svaret . kunne være jeg skulle prøve det smiley så håber jeg da det virker smiley

    andré der må sguda vær en eller anden måde ??


  • #6   14. dec 2009 ikke hvis du har det forkerte stofskifte, Weight gainer, dur ikke på alle ...men held og lykke

  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #7   14. dec 2009 Du skal være i kalorieoverskud for at tage på.

    Dvs. du skal indtage flere kalorier end hvad du forbrænder.

    Kalorierigt mad:

    Peanuts, frysepizza, chokolade, MacD/Burgerking mad osv...

    Spis på brugerking i en måned så skal du se hvad der sker med din vægt.


  • #8   14. dec 2009 Selv tak smiley

  • #9   14. dec 2009 tak alle sammen .

    det med burger king i en måned er nok ikke en så fed ide smiley
    men peanuts kan jeg gå med til . jeg må prøve


  • Jonas S
    Jonas S Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Svar: 20
    #10   14. dec 2009 Spis græs ligesom køerne.. de bliver herre fede af det

  • #11   14. dec 2009 tag til Canada og spis det de spiser smiley
    jeg har et rimlig højt stofskifte, og har hele mit liv kæmpet for at ta på, fordi jeg altid fik at vide jeg ligner en der har anoreksi, hvilket er ret irriterende. men lige meget hvor meget jeg spiste og hvor lidt motion jeg dyrkede tog jeg ikke på... - indtil jeg tog én måned til canada og endte med at tage 6 kg på smiley jeg var lidt skræmt smiley

    men det er nogenlunde sådan her:
    morgenmad: røræg med bacon og pølser, for det meste med en donut eller to til. Ellers fruit loops eller hvad de nu engang havde af sukkerholdigt morgenmad
    Frokost: en sandwich med rigeligt mayonaise, og hellere rigeligt med kylling end for meget salat smiley
    aftensmad: alt der kan puttes på en grill, og hvis man laver noget sundt som kartofler, broccoli eller salat til, skal man huske at putte rigeligt med ost på/i, så man får de der vigtige mineraler (de troede seriøst at ost var meget sundt, og det er Cheddar ost vi snakker om her:)

    og så ikke at forglemme dessert efter alle måltider.. både efter frokost og aftensmad fik vi enten kage eller is

    hvis jeg havde været der bare en uge længere, tror jeg at jeg var blevet rimlig syg smiley


  • Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   25. apr 2014 Isaa hvordan bliver jeg fed jeg har hørt med banner piskefløde nødder og jeg skal ligge i hvor mange dage jeg kommer sammen en fra Afrika hun siger jeg skal bures inde

Kommentér på:
hvordan bliver jeg fed

Annonce