{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalorier pr dag
  • #1   25. okt 2009 Du må godt indtage mere, men dyrk noget motion, andet er for lamt!

• #2   25. okt 2009 Næ skal man ikke kommer an på hvad din ligevægt intag er smiley

• #3   25. okt 2009 Alexander: kan du da ikke sige ? smiley du aner intet om hendes vægt eller højde ?

• #4   25. okt 2009 men
    Ved at tage et udgangspunkt, fx 3000 kalorier om dagen, så spiser du 3000 kalorier i en uge, hvis du tager på, så sætter du indtaget lidt ned. Sådan gør man bare indtil man har fundet det.

Ellers kan du forsøge dig med diverse test/formler,

• #6   25. okt 2009 Nej, men jeg tager jo bare udgangspunkt i en gennemsnitlig ;P

• #7   25. okt 2009 Thyzon:

Hvorfor skal man styrketræne for at tabe sig? Jeg har hørt og kender utrolig mange der har tabt sig uden at ha rørt en vægt, overhovedet!

Vejen til varigt vægttab er ikke noget med blodvolume eller noget som helst andet. Det er at holde styr på hvad man æder, og ikke overskrider sin ligevægts indtag, medmindre man selvfølgelig dyrker motion samtidigt.

Du snakker om at bygge muskler på 3 mdr. jeg tror cirka hun kan nå at bygge 0.3 miligram muskel på den tid, og så skal hun ligge i underskud, hvorfor hun mister de 0.3 miligram og dermed har spildt 3 mdr. Kvinder har så dårlige muligheder for at bygge muskel, grundet de producere østrogen i stedet for testosteron.

Dine beregnere er kun vejledenede, og på nogen lige så utilregnelige som impedens målerne i det lokale fitness center.

Løb er lige så godt som alt andet. Spørgsmålet er om man har det ordenlige udstyr. Så minimeres skader betragteligt.

• #8   25. okt 2009 jeg vejer 110 kg er 168 cm høj og mit bmi er over de 30 næsten 40 så jeg er fed I NOW men har fået at vide at man ikke helt kan regne med bmi da en knoglemasse osv er forskelligt fra person til person. Tager medicin 2 gange dagligt hvor der er ca 700 kalorier pr 100 gram, det vil sige at ud af de 2 gange om dagen for jeg ca de 1400 kalorier bare i medicin desværre og følger en madplan som jeg har fået fra sygehuset

• #9   6. nov 2009 1400 kalorier i medicinen?? tager du da 200 gram medicin om dagen??

• #10   7. nov 2009 ja gør jeg 100 gram morgen og 100 gram aften, det er ikke piller men pulver som skal blandes op med væske.

• #11   7. nov 2009 Ja så kan jeg godt se det hurtig løber op med kalorierne.. Det lyder godt nok voldsomt? hvad er det for noget medecin? det har jo lige så tæt kalorieindhold som smør?

Kommentér på:
Kalorier pr dag

Annonce