1.810 visninger
|
Oprettet:
Hvide tænder {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har længe haft hvide tænder men indenfor de sidste to år er de begyndt at blive gule synes jeg. jeg drikker kaffe men ryger ikke..
Kan det virkelig passe at kaffe farver tænderne SÅ meget?
Hvad kan man gøre for at få tænderne hvide igen?
Hvis i selv har prøvet at få hvide tænder så skriv! Vil enormt gerne høre jeres erfaring..
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 120
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 37 Svar: 129
Du velkommen
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 209 Svar: 538
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 609
Men kommer osse an på hvor meget du drikker.,
Hvor tit går du til tandlægen? for meget af det kan pudses af ved en alm tandrensning.
Ellers må du jo over at få en blegning.
Dette kan gøres på flere mpder, uddyber gerne hvis du ønsker det
apr 2007
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
Men smid pløkkerne i Klorin eller noget blegningsmiddel så skal du se dem blive hvide.
maj 2007
Drikker ikke kaffe hver dag. Men hvis der er kaffe på kanden er det omkring 1-4 gange dagligt.. Ville tro jeg drikker kaffe mindst EN gang om ugen :)..
Uddyb gerne
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
apr 2007
- for som sagt kan de du syntes er meget gult fjernes ved an aml tandrensning.
hvilket jeg personligt ville prøve først, inden man begynder på blegning.
-Jamen du kan evten få en blegning ved tandlægen, det tager ca 2 timer, hvor du ligger i stolen med noget blevegel i munden.¨
Her kan du ikke selv styre hvor meget det bleger, men du får et resultat lige efter.
- Den anden måde er at få lavet en blegeskinde, hvor du hjemme bleger, det gør så osse at du selv kan styre det, og se resutatet gradvist, dvs at du kan stoppe hvis du syntes det går hurtigt, eller blege lidt ekstra hvis dette ønskes. kun kan osse holde pause hvis du bliver kulde følsom, hvilket du heller ikke selv kan styre når du fåe det gjort i stolen.
det der bare er "farligt" ved hjemme bæegning er at mange bliver besat af det og bliver ved med at blege (gelen købes på apoteket) og det skader ikke hvis man bleger en eklel gang eller 2, men laver skade hvis man misbruger det ..
Spørg gerne hvis der er noget du vil vide, det var lidt af det grundlæggende.
apr 2007
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
maj 2007
Jeg går til tandlæge hvor gang hun kalder på mig
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 270
Læste engang i en studiebog, at indersiden (det hvide) på en appelsinskræl skulle være et ganske godt blegemiddel hvis du gnider det mod dine tænder, men tror kun det er gældende hvis du gør det meget ofte og noget tid ad gangen.
apr 2007
Ville da lige bestille en tid til en tandrensning så, og se om det ikek hjælper
Man kan sse købe en alovera tandpasta som bleger en lille smule og ikke er skadelig på nogen måde
Hvide tænder