{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

Hvide tænder {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har længe haft hvide tænder men indenfor de sidste to år er de begyndt at blive gule synes jeg. jeg drikker kaffe men ryger ikke..
Kan det virkelig passe at kaffe farver tænderne SÅ meget?

Hvad kan man gøre for at få tænderne hvide igen?

Hvis i selv har prøvet at få hvide tænder så skriv! Vil enormt gerne høre jeres erfaring.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvide tænder
  • #1   5. aug 2009 lytter lige med smiley

• #2   5. aug 2009 Esben N
    Du velkommen smiley haha

• #3   5. aug 2009 ja, kaffe er slemt

• #4   5. aug 2009 Ja kaffe er MEGET slemt, mere end de fleste tror.
    Men kommer osse an på hvor meget du drikker.,
    Hvor tit går du til tandlægen? for meget af det kan pudses af ved en alm tandrensning.
    Ellers må du jo over at få en blegning.
    Dette kan gøres på flere mpder, uddyber gerne hvis du ønsker det smiley

• #5   5. aug 2009 Overveje skulle der stå smiley

• #6   5. aug 2009 Fuck hvide tænder. det er unaturligt at have hvide tænder smiley

Men smid pløkkerne i Klorin eller noget blegningsmiddel så skal du se dem blive hvide.

• #7   5. aug 2009 Taz<3 .

Drikker ikke kaffe hver dag. Men hvis der er kaffe på kanden er det omkring 1-4 gange dagligt.. Ville tro jeg drikker kaffe mindst EN gang om ugen :)..

Uddyb gerne smiley

• louis h
    louis h Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   5. aug 2009 Hej Du må ik gøre som christian H siger du ødelægger emaljen på dine tænder..jeg ryger og drikker kaffe hver dag...Ta til tandlægen mindst en gang hver halve år få en tand rensning og en beskytter paster smurt på ved ik hvad det lige hedder...Du kan osse få lavet en skinne til tænderne hos din tandlæge det koster omkring 2000kr første gang men så betaler du kun for plejemidlet og tandlæge prisen næste gang og fremover Så kan du se resultater......Tandplejning håber det kunne hjælpe;-)

• #9   5. aug 2009 Hvor tit går du til tandlægen?
    - for som sagt kan de du syntes er meget gult fjernes ved an aml tandrensning.
    hvilket jeg personligt ville prøve først, inden man begynder på blegning.

-Jamen du kan evten få en blegning ved tandlægen, det tager ca 2 timer, hvor du ligger i stolen med noget blevegel i munden.¨
    Her kan du ikke selv styre hvor meget det bleger, men du får et resultat lige efter.

- Den anden måde er at få lavet en blegeskinde, hvor du hjemme bleger, det gør så osse at du selv kan styre det, og se resutatet gradvist, dvs at du kan stoppe hvis du syntes det går hurtigt, eller blege lidt ekstra hvis dette ønskes. kun kan osse holde pause hvis du bliver kulde følsom, hvilket du heller ikke selv kan styre når du fåe det gjort i stolen.
    det der bare er "farligt" ved hjemme bæegning er at mange bliver besat af det og bliver ved med at blege (gelen købes på apoteket) og det skader ikke hvis man bleger en eklel gang eller 2, men laver skade hvis man misbruger det ..

Spørg gerne hvis der er noget du vil vide, det var lidt af det grundlæggende.

• #10   5. aug 2009 skyld for guds skyld IKKE munden i brintoverilte ..

• #11   5. aug 2009 Du kan jo også købe nogen af de der tandblegnings nogen fra tv-shop.. ved at bl.a. moneysmile.dk har dem.. Ved ikke om det virker.

• #12   5. aug 2009 Taz<3 .

Jeg går til tandlæge hvor gang hun kalder på mig smiley Men omkring hver halve år tror jeg smiley

• #13   5. aug 2009 Vil lige sige ang. en tandblegning- Hvis du har haft huller i tænderne og dermed har fyldninger, så vær 100% sikker på fyldningerne er tætte, da det ellers vil kræve en AKUT rodbehandling, og det skal du bestemt ikke ønske dig. Prøv først med en tandrensning, men ellers så skær ned på kaffen og børst dine 2, max. 3 gange dagligt da dette også kan skade emalje og tandkød hvis dette overdrives.

Læste engang i en studiebog, at indersiden (det hvide) på en appelsinskræl skulle være et ganske godt blegemiddel hvis du gnider det mod dine tænder, men tror kun det er gældende hvis du gør det meget ofte og noget tid ad gangen.

• #14   5. aug 2009 Danny
    Ville da lige bestille en tid til en tandrensning så, og se om det ikek hjælper smiley
    Man kan sse købe en alovera tandpasta som bleger en lille smule og ikke er skadelig på nogen måde smiley

Kommentér på:
Hvide tænder

Annonce