{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Baggio ^
Baggio ^
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 56

wg eller protien+carbs {{forumTopicSubject}}

hvad er bedst af weight gainer og kreatin, eller protien og Kulhydrater og kreatin?
både hvad der er bedst og billigst

mit formål med det er at øger i vægt selvfølgelig,
er høj og tynd, træner ofte 4-5 gange om ugen

og hvis der er andre ting man ska blande med protien pulver i stedet for Kulhydrat så sig endelig til smiley
vil bar ha noget billigt som os virker selvfølgelig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wg eller protien+carbs
  • #1   24. apr 2009 Det er tre vidt forskellige ting.

Det svarer til at spørge, hvad er højest, rundetårn eller et tordenskræld

For at tage på skal du være i kalorie overskud, og ligeledes skal du have dit protein behov dækket.

• Baggio ^
    Baggio ^ Tilmeldt:
    aug 2007

#2   24. apr 2009 oka, ved sgu ikk så meget om det smiley men hvad vil du så råde mig til at tage?

• #3   24. apr 2009 Jeg vil pr definitation ikke råde dig til at tage noget.

Jeg vil råde dig til at sørge for at være i kalorie overskud, og at få dit protein behov dækket. Hvis ikke du kan gøre dette uden pulver, vil jeg anbefale dig at supplere op med protein pulver, så du får nok protein, og eventuelt at bygge dig en gainer shake så du får forøget dit kalorie indtag

• Baggio ^
    Baggio ^ Tilmeldt:
    aug 2007

#4   24. apr 2009 oka, men jeg har taget protien og carbs sammen, og jeg har steget ok i kilo her for tiden med det, men har ikk mere tilbage så det var bar hvad der var bedst for mig, altså protien og carbs eller bar wg

• #5   24. apr 2009 Enig

• #6   24. apr 2009 Nelle, det er umuligt at sige. Hvis du har brug for carbs, så er det nødvendigt, hvis du har brug for protein, så er det nødvendigt.

En efter trænings shake, indeholdende godt med hurtigt optagelige carbs, og protein, kan man argumentere for, da dextrosen for dit insulin til at peake, hvilken øger hastigheden hvormed det kan nedbryde proteinet (Sådan forklaret i meget grove træk)

>MusinDahuszD
    Ja det ville være dejligt. Især hvis der var penge i det. Det kunne være hyggeligt. Men det er desværre ikke en specielt lukrativ branche.

• #7   24. apr 2009 Nej jeg synes det er en super god ide, at starte med at lave forskellige ting der hjemme. Det er en perfekt start, og kan give dig en relativt stor basis styrke.

Der findes mange gode øvelser som kan laves uden brug af vægte. Hvis du kan få fat i nogle små ting vil det dog hjælpe.

Hvis du kan få fat i en stor sand sæk måske. Måske noget du kan hive dig op i. Ud og kig uden for om du kan finde noget.

Evt nogle sten du kan løfte lidt rundt med osv. Men ihvertfald er der mange gode øvelser, som kan give en en ganske god grund styrke

• #8   24. apr 2009 Du får lige et par links til ting du kan hygge dig med:

(link fjernet)

http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/traeningskort_-_egen_kropsvaegt/

http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/et_styrkeprogram_til_alle/

(link fjernet)

Alt ovenstående burde kunne bruges af sådan en som dig.

• #9   24. apr 2009 kig mine annoncer - wg og protein

• #10   24. apr 2009 Du kan jo prøve dig lidt frem. Måske lave nogle forskellige. Altså man kan købe nogle færdige, men de er rimelig dyre.

Du kan starte med måske 10 eller 15kg. Og så opgradere den hvis det er.

• #11   24. apr 2009 Motion-online sælger dem vidst. De kaldes powerbags.

Det kan ske du kan finde dem billigere et andet sted. Ellers en gammel køjesæk, kan nok bruges

Kommentér på:
wg eller protien+carbs

Annonce