{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Herrehåndbold EM 2024 {{forumTopicSubject}}

Det er virkelig en skandale, ikke at DK skal spille om Guldet, men dem vi skal møde, det er bare ikke OK at det er Frankrig, der stiller op. Der blev dømt frikast efter tid, frikast betyder, bliv stående, hvor det bliver bedømt og det var ikke tilfældet, der blev bedømt mål i bevægelse.

Det er en skandale, dommere der ikke er deres ansvar bevidst, kan gå på VAR og få syn for sagen, jeg kan godt forstå Sverige er i oprør, men jeg tror desværre ikke, der er noget at gøre.

Det er bare ikke OK - og jeg håber, DK banker Frankrig helt ned på Fandens bopæl - og måske skulle alle deltagere være med Sverige, stå med deres protest, for det kan vi alle sammen godt se, var totalt helt ude i hampen forkert dømt.

Og tyskerne, godt nok brutale, hvorfor bliver de ikke udvist, det er håndbold og ikke brydekamp, det er så usportsligt, FØJ.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herrehåndbold EM 2024
  • #1   27. jan Sverige har fået afvist deres protest.

    Det var en situation som kunne afgøre en kamp, og derfor burde dommerne i dette tilfælde ha' brugt VAR.

    Når det så er sagt, så kan man ikke andet end sige at det var et fantastisk flot skud franskmanden lavede.

    Både franskmændene og tyskerne var brutale i deres måde at spille på.

    Jeg har aldrig kunnet fordrage franskmændenes spil.

    Det bliver en hård kamp, og som dig håber jeg også at vi er helt oppe i bedste spillestil, og slår dem godt og grundigt.

    Selvfølgelig håber jeg også at svenskerne slår Tyskland godt og grundigt.







  • #2   27. jan Ja, men klokkeklare forkert bedømmelse er en kæmpe bekymring, beviseligt fejlbedømt, burde være klar nok, det er jo derfor, jeg synes, det er en skandale, jeg er 100% på svensk side, der behøvede jo ikke omkamp - og mig bekendt har jeg ikke hørt en eneste glose fra fransk side, hvad hvis det havde været omvendt smiley

  • #3   27. jan Alle deltagende lande burde støtte op om den skandale, der ikke kan være mere tydelig.

    Men jeg er mere end stolt, for holda op ...., dem der vandt i dag, det var dem, fra Danmark af, fra Danmark af, fra Danmark af, fra Danmark af ........ fortsæt selv, de fortjener en medalje smiley


  • #4   27. jan Jeg gider ikke bruge tid på brok.
    Og håber bare på at den bedste vinder og Danmark slår Frankrig i håndbold

    Jeg har nyd alle kampe og synes dommere er generelt godt

    Men den tabende parti skal nok brokke sig som de plejer at gøre smiley
    God kamp og jeg spår Danmark sejren med et mål


  • #5   28. jan Tillykke Sverige, I fortjener Bronze og faktisk også at spille om Guldet, dommere som har et forklaringsproblem, hvis en fejlbedømmelse er så tydeligt, uden VAR, så er min respekt på 0 smiley

  • #7   28. jan Trist - dem der scorede mest, vandt smiley

    profilbillede
  • #8   28. jan Å.R
    Trist - dem der scorede mest, vandt


    Det er jeg ikke enig ind, altså at det er trist, , vi spillede godt, men det er ikke altid nok, og dejligt at et velspillende Sverige vandt over Tyskland.
    En herligt håndbold dag og tillykke til vinderen smiley , altså begge to.


  • #9   29. jan Trist vi ikke vandt.

    Som jeg så det, så sled Pytlick og Gisel, alt for meget på midten. De fik virkelig tæsk.

    Jeg kan huske et tidligere EM hvor man virkelig gjorde brug af de yderste fløje, som simpelthen kom ind fra både venstre og højre og scorede. Fløjene blev nærmest ikke brugt, hvilket jeg så som en stor fejl.

    Mikkel Hansen skulle også ha' været mere på banen, for han gav ro i spillet når han var inde.
    Det var alt for stresset spil.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #10   29. jan Jeg bryder mig ikke om hvordan spillet og reglerne er blevet så brutalt.

    Kvinderne er mere se værdig.


  • #11   29. jan Brok
    Kvinderne er mere se værdig.


    Her er jeg helt enig med dig


  • #12   29. jan Arrrrh ....., det er virkelig ikke en fortjent guldmedalje, men det kan være, den er købt smiley - Frankrig kan åbenbart kunne vinde på forlænget spilletid, hvilket jeg synes, det er ikke kvaliteten af spillet, men held.

    Jeg er dybt skuffet, at dommerkvaliteten ikke har mere respekt for deres bedømmelse. Vi har anno 2024 den bedste teknik til at kunne bedømme en kamp perfekt i slowmotion, men det havde ingen interesse for de elendige dommere som dømte Sverige/Frankrig, de gik kun op i, om bolden kom i "rusen", og fløjtede kampen af. Der skulle være en dommerkomite, som insisterede på, at VAR skulle testes, før der kunne fløjtes af.

    Jeg har selv spillede håndbold i mange år, i Sjællandsserien, hvis det siger jeg noget, og kender reglerne, men jeg må sande, jeg synes ikke at kan genkende nogle af de regler, som dømmes ud efter nu, det er ikke tilladt at tage mere end 3 skridt, så en aflevering, det hedder i dag angrebsfejl, men den ses der stort og flot på, det er heller ikke tilladt at rive trøjen af modstanderen, det ses der også højt og flot på, det er faktisk en udvisningsgrund, men det sker kun tilfældigt.

    Og så er der lige dømt frikast, det skal tages på stedet, uden bevægelse, men det ses der højt og flot på, det er en skandale.

    Og prøv lige at lægge mærke til, hvem er håndboldspillere med pli og hvem er håndboldspillere, der tror, det også er brydekamp, det er ikke DK, eller os i Skandinavien, nej det er franskmænd, tyskere og videre syd over, det er sq ikke kønt at se på.

    Men rigtigte gode dommere tillader ikke brydekampe, og det er der respekt for, for de har jo det sidste "ord", dem manglede jeg i semi/finalen ved dette EM.

    Mht til kvindehåndbold, jeg synes de kommer efter det, de hiver, flår og holder lige så meget, efter deres fysik, og det er ikke reglerne, der er gode dommere imellem, men der er langt imellem.

    Frankrig fik en guldmedalje, som de ikke skulle have haft og jeg forstår slet ikke, hvorfor det kunne lade sig gøre, føler mig hensat i et Wulle-Bulle-Land helt uden regler.


  • #13   29. jan Dronning Mary har gjort indtryk på mig, og hun var til stede.

    ”Flot kæmpet, Danmark. Det var tæt på og nervepirrende at overvære. Det har været en imponerende indsats, I alle har ydet ved europamesterskabet.
    Tillykke med sølvmedaljen, som jeg havde æren at overrække.”


    Amen smiley

    https://www.msn.com/da-dk/sport/other/h%C3%A5ndboldherrene-smadrer-rekord-det-er-helt-vildt/ar-BB1hqjKx?ocid=msedgntp&cvid=d898fca4be1043cb8d8c8746cf4b4441&ei=25


  • #14   29. jan Ja, det beviser også hvor dum du er, og har intet med det jeg beskriver.

  • #16   1. feb UPS !! - der er der også lige "stjålet" et indlæg fra denne tråd smiley

    Men jeg synes lige, jeg vil dele denne artikel, jeg er 100% enig.

    https://sport.tv2.dk/haandbold/2024-01-31-hvis-den-dommerlinje-skal-vaere-fremtiden-venter-der-ildevarslende-tider


  • #17   2. feb Også helt enig i artiklen.

Kommentér på:
Herrehåndbold EM 2024

Annonce