{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
215 visninger | Oprettet:

Transkønnet atlet! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/trans-atlet-saetter-kvindelig-rekord-konkurrent-raser/9910987

Vi har tidligere haft emnet oppe omkring transkønnede som dyrker sport.
Det er simpelthen så forkert at det stadig kan lade sig gøre!

Mænd er biologisk stærkere end kvinder, så det er bund-uretfærdigt
at en transkønnet, fra mand til kvinde, skal konkurrere mod en biologisk kvinde.

Hvordan ser I på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transkønnet atlet!
  • #1   20. aug 2023 Cris7 jeg er enig med dig og ja mænd er stærkere.

• #2   20. aug 2023 Ægte kvindelige atleter skal nægte at konkurrere med dem, det er ikke så svært at se forskel, alt andet er bare hovedrystende forfærdeligt, der er bare noget de bliver nød til at forstå, selvom jeg er blevet til det køn, jeg ønskede, så var det ikke fra starten af livet, men pyt, det må så være det mindste, ikke alle livet goder kan vi få.

• #3   20. aug 2023 Der har også været atleter som har 'spekuleret' i det.

Det skal ikke kunne lade sig gøre, og det skal på ingen måde kunne kaldes diskriminerede mod transkønnede.

Jeg er træt at LGBTQ+ osv. Og, alle deres krav til alt muligt overalt!

Jeg støtter dem ikke, og vil aldrig gøre det.

• #4   20. aug 2023 Jeg ved heller ikke, hvorfor de skal være så meget i fokus. Alle deres problemer om at være til og ikke at ture, jeg synes det går meget godt for dem, dog må de tænke, at det er ikke alle der forstår dem, og det kan de slet ikke forholde sig til.

Jeg kender ikke nogen, som tager afstand fra dem, deres levevis, og hvad de kunne tænke sig af liv - dog har jeg det meget svært med de børn, som skal vokse om med jeg ved ikke hvor mange mødre og fædre på kryds og tvært, men det er nok fordi jeg er vokset op med, at normalen er 1 mor og 1 far - og jeg nægter at føle mig forkert på det grundlag - men det kan være, jeg kommer til at føle, jeg er meget forkert, måske bliver jeg slået ned i Metroen en dag smiley

• #5   20. aug 2023 Måske er der flere der bare ikke tør tage afstand, for ikke at blive set som u-rummelig, usympatisk, diskriminerede i disse tider. For ellers får man jo een over nakken.

Skole for unge knægte ned til 12 år, at blive oplært som 'dragqueen'?

Det er som om at der efterhånden er et massehysteri, for at godtage alle disse mærkelige livsformer, som mange lever på.

Fx. væmmes jeg ved at se 'en kvinde', med skæg!

Folk må leve på den måde de vil, men lad vær' at kræve rettigheder, som skal trækkes ned over hovedet på den sunde normale måde at leve på.

Det er kun 2 køn, uanset hvordan man vender og drejer det.

• #6   21. aug 2023 LGBTQ+ Har taget helt overhånd, alt for overdrevent falsk fokus.
    Nu så jeg min fagforening også tossede rundt til et arrangement med det….
    Synes ikke de bør blande sig i det for medlemmernes penge. Ligesom deres ishockey osv.

Kommentér på:
Transkønnet atlet!

Annonce