{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Opgave Hjælp {{forumTopicSubject}}

Mener i at moderne teknologi er med til at ødelægge sjælen ved at dyrke sport?
Har fået en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive om dette emne, men mangler lidt imput. Det jeg tænker på er om det ødelægger ideen med at dyrke sport hvis det nu mere handler om at have det rigtig udstyr frem for at være god til en sportsgren..

på forhånd tak for jeres svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgave Hjælp
  • #1   18. apr 2007 Kommer an på hvilket udstyr vi snakker om

  • #3   18. apr 2007 F.eks. Satte Eddy Merckx en rekord i 1972 som lød på at cykle så langt som muligt på én time, han opnåede at cykle 49,43 km. Den rekord er siden blevet slået mange gange, og rekorden lyder idag på 56,375 km. Samme person der opnåede denne rekord prøvede så at cykle på stort set samme cykel som Eddy Merckx gjorde og slog da kun Merckx's rekord med sølle 2 meter.

  • #4   18. apr 2007 Men det jo også bedre udstyr så har det nok været hårdere for kroppen på den anden cykkel...

    Det samme med sko med støtte og lettere sko osv.
    Det er jo ikke udstyret der gør det, det er dem som bruger det udstyret gør skader mindre eller så der slet ikke bliver skader. Vil jeg mene smiley Har da selv løbesko med støtte det er da ikke grunden til at jeg løber fra de andre fordi de endten ikke har eller selvom de har så er det jo den som har formen til sporten.


Kommentér på:
Opgave Hjælp

Annonce