{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OL
  • #1   24. jul 2021 Cody N jeg tænker i hvad andre ikke gør og du vil nok ikke høre om det smiley

  • #2   24. jul 2021 Jeg har sat som mål ikke at være tilskuer foran kukkassen - og da jeg ikke har nogen kanaler andet end DR så gider jeg ikke glo på det - for nu bliver det genudsendt de næste 20 år.

  • #3   24. jul 2021 Sad for sjov og kiggede på tv guide i går og i dag på nettet for at se hvad jeg gik glip af. Resultatet var ingenting, genudsendelser over hele linjen. Hvad man sendte af genudsendelser i går bliver genudsendt i dag og søndag bliver det i dag genudsendt.

    Må indrømme jeg klapper mig på låret over at jeg spare 5500 kr om året + det bizarre beløb fra DR.

    Jeg klandre ikke dem der betaler, for vi er forskellige med vores egne prioriteringer - jeg har så valgt at være udenfor af rent protest - speciel med DR, ok jeg ser det nogle gange men gider ikke betale det absurde beløb for deres evindelige genudsendelser som nok runder 30 år.

    På et tidspunkt kommer jeg til at betale DR da det kommer over skatten, men i mellemtiden har jeg sparet så mange penge at det er ligegyldigt, med den korte tid jeg har tilbage her på jorden.

    Jeg bruger så hellere Youtube som vrimler med en masse film og til tider film som jeg kan se før andre i Danmark. Jeg har en lille gruppe jeg er tilknyttet som deler ud af link fra deres hemmelige gemmesteder. Så jeg får rigelig med underholdning når jeg gider. Ok det koster nogle gange nogle dollars 1 eller 2 - men det er jo billigt sluppet. Ikke en tvangsbetaling med som donation.


  • #4   25. jul 2021 Leon ud af busken og fortæl os hvad du skal se smiley

  • #5   25. jul 2021 Polysl vi har også kun DR og betaler desuden kun halv licens som pensionister så det er til at leve med smiley smiley

  • #6   25. jul 2021 Cody N jeg ser ikke OL længere - men ser lidt fodboldt og håndboldt - men stadigt ikke OL og general syntes jeg sport er blevet til en hverdags begivenhed - så mit valg går over på film og andre gode udsendelser smiley

  • #7   27. jul 2021 Jeg elsker OL, og skal jeg hellere skrive elskede, det er jo slet ikke, som det plejer, det er snart ikke til at holde ud længere, hvis der skal være så mange restriktioner, trods vaccinerede, hvorfor bliver det så bare ikke aflyst, altså 2020 var bare det værste skod ift OL, det blev udskudt, og så viser det sig også, at det slet ikke er det, som vi har set frem til, men tænk et arbejde, sportsudøverne, mange mange mange træningstimer og en konkurrence, der er set frem til, arrangørerne og alt muligt andet, så er det sq noget tamt uden publikum, alle dem, som har sparet sammen til en oplevelse, som altid har været et meget stort trækplaster og noget vi har set frem til, mener faktisk udover sportspræstationer det også er en ubeskrivelig fest, undtagen når der går politik i det, startede det ikke i 1972 i Mönchen, det var en skandale, hvor det hele bare fik en sort dug over sig, jeg behøver nok ikke skrive, hvad der skete.

    Men i dag har DK fået medalje, og jeg behøver nok heller ikke skrive, hvilken diciplin det er, jeg elsker bare at se, Dannebrog gå til tops, det er noget af en præstation ved OL, for holda kæft, se lige på sportsudøverne, de strutter af sundhed smiley eller hva, jeg vil sige det på den måde, at de ser veltrænet ud.

    Men mine favorittter, som jeg godt kan lide at se, er svømning, finaler i roning, sikke en fart de skyder, atletik, gymnastik, løb, jeg er faktisk vild med at se de afrikanske, holda kæft, det kan de bare, håndbold, badminton, fodbold, boksning.

    Jeg har desværre bare ikke så meget tid, men jeg har bestilt fri til finalerne smiley


  • #8   27. jul 2021 Jetset fri tænk at du har fri så du kan se finalerne og nej heller ikke OL er hvad det var en gang og syntes at husker at der var en regel om sportsudøver og om hvad de måtte og ikke måtte - du ved de måtte ikke være professionelle som jeg husker det smiley

  • #9   27. jul 2021 Leon

    Det er vist kun i boksning der ikke deltager professionelle. Den regel du taler om var i gammel tid - som jeg syntes skulle tilbage.

    //citat
    Professionelle atleter fik først tilladelse til at deltage ved OL i Los Angeles i 1984. – Første gang OL blev afholdt i Sydamerika var ved OL i Rio de Janeiro i 2016.
    //citat slut


  • #10   27. jul 2021 Polysl jeg kan så forstå du mener jeg er gammel smiley

  • #11   27. jul 2021 Næ ...Leon

    Du er yngre end mig - så jeg er da en gammel rookie. Ifølge min profil er jeg 121 år gammel - ha ha....total til grin...


  • #12   27. jul 2021 Polysl ja men det er da ok især da jeg kun er 105.år din erfaring tæller smiley

  • #13   27. jul 2021 Systemet her er helt til grin....sgu da ingen der er 121 år gammel...

  • #14   27. jul 2021 Polysl alder har ikke den store betydning i det store regnskab smiley

  • #15   29. jul 2021 Jeg skal se OL, og jeg ser gerne alt det, som jeg lige får mulighed for at se. Jeg er ikke slave af, at skulle se det, men når mulighed byder sig, så sætter jeg mig gerne godt til rette og tænder tv'et.
    Jeg nyder at se disse atleter, som uanset idrætsgren, har ydet en kæmpe træningsindsats og nu på begrænset tid skal vise, hvad de kan.

    Når jeg sådan tænker tilbage, så er OL i Mexico i '68 de første olympiske lege, jeg kan huske. Bl.a. husker jeg den verdensrekord Bob Beamon satte, hvor han sprang betydeligt længere end alle øvrige.
    Så kom de sørgelige lege i München i '72, hvor terror pludselig rykkede helt ind i vores dagligstuer, da flere atleter og politifolk på tragisk vis blev dræbt.

    Siden har jeg set Olympiske Lege hver gang, de har været afholdt.
    Sikken en fest, som atleterne og deres evner bringer os smiley


  • #16   29. jul 2021 Helt enig Jetset og så oveni købet i Japan hvor befolkningen er stærkt imod afholdelsen af OL, men tilsyneladende er atleterne godt tilfredse alligevel smiley

  • #17   29. jul 2021 Ja Polysl jeg har ikke kontrolleret min profil for nylig, men som oftest er jeg yngre så jeg klager ikke smiley

  • #18   29. jul 2021 Peter P der er jo så meget sport at man bliver træt af det - men jeg ser faktisk dart en gang imellem smiley

  • #19   29. jul 2021 Ja Peter P jeg mindes svagt OL 1960 hvor vi knægte fra gården stod og så boksning i vinduet hos Fona forretningen.
    I 1964 havde vi fået vores eget Guldsegl TV og vi så lidt OL som vist også blev afholdt i Japan, men der var vist ingen direkte udsendelser dengang så det var i aviserne vi fik resultaterne først så vidt jeg husker smiley


  • #20   30. jul 2021 Lise Nørregaard er tæt på #13 smiley

  • #21   30. jul 2021 Hvad jeg lige ved, så har vi 2 medaljer i hus, 1 i 2'er u/styrmand og 1 i lerdueskydning, og så er vi også i finalen i noget, mener det er badminton, ellers er jeg ikke lige opdateret i skrivende stund, jeg kan ikke holde mig vågen om natten, selv om jeg har planer om det smiley

  • #22   3. aug 2021 Og så stortudede jeg igår sammen med Viktor Axelsen, det er bare så flot så flot, at stå på sejer skamlen, sammen med de stærke nationer fra Østen, det er noget af en præstation - et stort tillykke med det.

    + alle de andre, med medaljer om halsen, det er SUPER, som den lille Nation af DK kan præstere, jeg er endnu engang stolt over at være dansker smiley smiley smiley smiley


  • #23   3. aug 2021 #20 jetset

    Hun har mit hjerte....hun er den ældste tøs jeg kender smiley


  • #24   3. aug 2021 Selvom jeg ikke har set OL, så er jeg stolt på deres vegne, os danskere kan markere os i verden.

  • #25   6. aug 2021 Og så har vi lige drengene - OL herrehåndbold finale om guldet, tænk om vi også kunne tage sådan en medalje hjem, hvor har vi bare blandet os godt på medaljepladserne, men det bliver en hård kamp ..... weeeee

    Jeg tror, jeg holder med DK smiley smiley smiley smiley smiley


  • #26   7. aug 2021 Lasse Norman og Mørkøv nappede lige en guldmedalje i banecykling.
    Så mangler vi bare en sejr over franskmændene i håndbold, men vi er 4 mål bagud ved pausen så det bliver nok kun til sølv desværre.
    Alt i alt et godt ol resultat for lille Danmark smiley smiley


  • #27   7. aug 2021 Cody N når vi har spillet med de samme spiller i mere end et årti - skal der mere end et mirakel til for at vinde smiley

    profilbillede
  • #28   7. aug 2021 Du har helt ret Leon, der skal snart ske fornyelse smiley

  • #29   7. aug 2021 Cody N ja også selv om de jo alle er verdensklasse spiller - men ja det er ligesom med så meget andet ting har deres tid smiley

  • #30   7. aug 2021 Nu er ol snart overstået så kan DR komme i gang med genudsendelserne, der er sikkert mange som savner barnaby på 30 år. smiley smiley

  • #31   7. aug 2021 Polysl jeg stor griner smiley

  • #32   11. aug 2021 Arhhhh ...., vi kan være stolte hele 11 medaljer til skønne lille Danmark, det er bare flot. Stort tillykke til sportsudøverne for denne præstation, selv om jeg blev lidt knotten over håndbolden, synes godt nok, det var længe siden, jeg havde set så mange tekniske fejl, men jeg er også overbevist om, at det ikke var med vilje, for vi har før banket Frankrig, det skulle så ikke lige være i denne kamp.

    Men hvad mener I med de samme i årtier, det er altså ikke de samme, hvis I mener spillerne, men selvfølgelig landene, håndboldspillere og forøvrigt alle sportsgrene, så er det præget af ungdom, vi bliver ikke gamle i sport, med de præstationer, der her lægges for, det er vildt, hvad de kan smiley


Kommentér på:
OL

Annonce