{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "bedre end therma"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedre end therma Power?
  • #1   17. apr 2008 ja eller det som før hart været en hel års frakke..

• #2   17. apr 2008 kan man bestille Clen over nettet?
    har prøvet SuperClen, men de var lige kraftige nok..

• #3   17. apr 2008 ja burde han...

noget protein eller lign du kan anbefale?

• #4   17. apr 2008 ja kæmper også for ikke at indtage så mange kcal i løbet af dagen, prøver at erstatte mellem måltider med frugt og lign..

• #5   17. apr 2008 Lad være med at begynd på noget somhelst før du har prøvet at ændre dine kostvaner og motionere dagligt i mindst 2-3måneder.

• #6   17. apr 2008 tager du t3 ska du bare huske at væske indtaget er ekstremt virkeligt da temperaturen stiger en del

• ole b
    ole b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #7   17. apr 2008 og have en frisk thyroxid kirtel på lager da din egen kan blive ødelagt forever...

hvis du prøver på at være i kalorie underskud, så skal du passe på med frugt, da disse også er relativt højre kalorie ressourcer.
    Fibre er the way 2 go, de giver dig også en bedre mætheds fornemmelse end bananerog æbler ...

• #8   17. apr 2008 er godt nok kun lige begyndt igen, men ville lige høre folks meninger da jeg lige sad og kiggede på diverse produkter, starter self ikke med noget før jeg er klar, og har en fast rytme med mad og træning..

• #9   17. apr 2008 ole B
    okay, det er lige præcis æbler og bananer jeg spiser...

hvad kan du anbefale som der er mange fibre i?

• ole b
    ole b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #10   17. apr 2008 per v : rolig mester , jeg syntes da jeg skrev pænt til dig. Jeg aner ikke en kæft om at det er bananer og æbler du spiser, for min skyld kan du lave en torske-smoothie med appelsiner hvis du vil.
    Jeg mente bare at hvis din plan var at være i kalorie underskud, så skulle du nok ikke skifte dine mellemmåltider ud med frugt ! ( så kan alle hvis forstå det )
    fibre ? ... dude hvis du ikke engang ved hvad fiber holdig kost er, bør du så overhovedet tænke på latterlige slanke supplementer som t-3 ?
    google er din ven. Så kan du jo passende også regne dig ligeveægtsindtag ud, det vil jeg gå udfra át du ikke har endnu ...

• #11   17. apr 2008 ole B:
    mente det overhovedet heller ikke på nogen negativ måde, slet ikke...

ville bare høre om det vidste hvad for noget mad der er mange fibre i? smiley

okay, vil da undersøge det nærmere.. smiley

• #12   17. apr 2008 Per V.
    Jeg vil anbefale dig at spise protein rigt mad istedet for frugt osv...
    Du skal være på en protein kur, hvor du æder alt med mange proteiner i- og undgår kulhydrater - Protein rigt mad mætter mere end alt andet, og du vil automatisk spise mindre smiley

Kommentér på:
bedre end therma Power?

Annonce