{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

FITNESS & BODYBUILDING ONCE FOR ALL {{forumTopicSubject}}

ENGANG FOR ALLE

Jeg ser gang på gang folk spørge om de samme ting igen og igen vedr. træning og vægte. Det gælder for det meste nybegyndere.

En anden ting jeg har lagt mærke til herinde er at folk bare bliver henvist til Bodyhouse. NEJ Bodyhouse er ikke stedet. Det er storset ikke andet end et steroid protal, hvor man snakker stoffer, stoffer og atter stoffer og MEGET lidt træning og kost. Og det lidt som der bliver snakket derinde omkring de to emner er også stortset baseret på krudt. Og man sender altså ikke en knægt eller en tøs på 13-14 år til Bodyhouse, hvor der desværre findes mennesker, som kun har interesse i at sælge og ingen samvittighed har. De små stakler bider altså rimelig hurtig på krogen. SÅ LADVÆR
En god og meget brugervenlig hjemmeside for begynder og øvede er www.Bodybuilding.dk

HER ER ALT HVAD DU SOM FITNESS OG BODYBUILDING FREAK HAR BRUG FOR AT VIDE. Resten er op til dig selv og dine gener.

Klø på i små champs og champsinder smiley
Hit the weights


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FITNESS & BODYBUILDING ONCE FOR ALL
  • #1   14. apr 2008 Deres liv - Deres Valg



    ///


  • #2   14. apr 2008 Det kan godt være at en stor del af bodyhouse har taget krudt, men de ved hvad de snakker om mht. korrekt træning, kost osv. Det er noget fis at sige, at de ikke snakker om andet end stoffer der inde. Nu har jeg ikke før set bodybuilding.dk, men dengang jeg havde gang i vægtende søgte jeg uden problemer min information på bodyhouse, og jeg har aldrig rørt krudt.
    Desuden er al snak om salg af steroider forbudt på bodyhouse, og de råder faktisk alle til at holde sig fra dem.


  • #3   14. apr 2008 Enig hold alle de små unger fra BH, det er fandme også irriterende med alle de latterlige indlæg derinde.

  • #4   14. apr 2008 Søren D

    HAHAHAHA.. hvor naiv har man lov til at være!
    Ligeså snart man opretter en profil derinde vrimler det med PM's med msn ID for at man kan få kontakter.. Spare mig for det her. Jeg har været i den verden i maaange år nu. Og inde på Bodyhouse er der altså kun FÅ meget få mennesker der har styr på kosten og træningen, og af de få mennesker der har styr på det er de fleste admins eller moderatorer på siden. Og ja det er rigtig nok de opfordrer til at man ikke snakker om det, men du må da være naiv hvis du tror på det da min ven.

    Gæt ?

    Du ka da seriøst ikke mene at man bare ka sige 13-14 årige børn kan overlades til sig selv også sige deres liv deres valg. Hvor fanden er din etik og morale blevet af!?

    Desuden er det her ingen diskussionstråd. Det er oprettet for de mennesker der søger info omkring træning med vægte.

    Og hvis I ønsker at bruge Bodyhouse så gør i det BASTA. End of story


  • #5   14. apr 2008 Enig enig enig!!!

    Synes det er frygteligt skræmmende og ikke mindst rystende den lethed der generelt er til "krudt" og at man ligefrem "underviser" hinanden i hvordan man tager det.

    Intet er nogensinde kommer af sig selv og vil man have resultater med træning så skal der sgu lægges energi og en vilje til at opnå resultater i det - samt en fornuftig kostsammensætning er også en god ide.
    Så stop snyderiet og hit the weights


  • #6   14. apr 2008 Micky J

    Jeg er fuldstændig ligeglad hvad børn på 13-14 år sprøjter eller tar smiley
    det sku ikke mit problem .

    derfor deres liv, deres valg !


  • #7   14. apr 2008 Micky J:
    Jeg har selv været aktiv bruger der inde for snart 2 år siden, så jeg har altså nogen erfaring med siden. Jeg har aldrig fået PM's, så det ved jeg ikke hvor du har fra.

    Desuden er jeg ikke din ven..


  • #8   14. apr 2008 Gæt?:
    Du er jo ligefrem dum at høre på!


  • #9   14. apr 2008 Jaja hurra for dig. Tillykke med de 2 år STORE dreng
    Søren med den attitude og holdning så har du ret. Vi to er ikke venner og dog langt fra. Vi lever i 2 meget forskellige verdener.
    og Gæt?
    Nu har jeg sagt det. Det her er ingen diskussionstråd. Jeg deler bare minus point ud smiley så nemt er det... pøøøj pøøøj


  • #10   14. apr 2008 (link fjernet)

    Her det her er en af de nyeste POSTS der er der inde.. kunne ikke ha været oprette længe siden!
    Tror du vedkommende ved hvad han snakker om??
    NEJ.
    Den samme person kunne altså sidde foran skærmen en aften og spille kong jeg ved alt og rådgive din lillebror! TÆNK jer nu om forsatan da. Det er da ikke så svært.


  • #11   14. apr 2008 Her en til 17 år og PÅ d-boler bedre kendt som nyrerflænseren!
    (link fjernet)


  • #12   14. apr 2008 kan heller ikke se problemet med bodyhouse de har nogle gode kostplaner og gode til at hjælpe med at ligge en og samt en træningprogram...

  • #13   14. apr 2008 Gerard B
    Enig


  • #14   14. apr 2008 thomas K


    dk er et frit lang, har ret til at sige min mening om sådane ting .

    jeg acceptere din, så acceptere min ellers skrid, for gider sku ikke høre på sådan noget lort .

    og mht min intelligens så kender du mig heldigivs ikke .


  • #15   14. apr 2008 Gerard Man taber sig ikke af wins. nej. ! Wins giver dig hårdhed!
    Det kan godt være at nogen derinde siger han skal ladvær, medens andre derinde sælger det til ham.
    Og når manden ikke kender til Wins, så ved han hellere ikke at Wins er 17a alkyleret dvs. på ligefod med Oxy og D-bol. Man kører derfor Wins i maks 6 uger. Og alt udover det kan ha fatale konsekvenser. Hallo indse det nu bare.. I kan altså ikke få mig til at ændre mening. Jeg kender for godt til det pis der. Hvis I vil reklamerer for det kan I bare oprette en tråd og reklamerer på livet løs. Her siger jeg. Hvis det er opskrift du har brug for og råd, så hedder det. WWW.bodybuilding.DK Det er på en sober måde


  • #16   14. apr 2008 Micky J
    der er ingen der prøver på at få dig til at ændre mening du har din mening og vi har vores mening det er da dig der ikke vil finde dig i vi har vores


  • #17   14. apr 2008 Brian L
    lugter her lidt af jantelov eller hva??? Hvor i min tekst ser du at jeg ikke finder mig i at I har jeres!? VIS det! Jeg siger jo ligefrem hvis I er for det kan I bare oprette jeres egen tråd og reklamerer for Bodyhouse. Det er der ingen der stopper dig i


  • #18   14. apr 2008 (link fjernet)

    Her det her er en af de nyeste POSTS der er der inde.. kunne ikke ha været oprette længe siden!
    Tror du vedkommende ved hvad han snakker om??
    NEJ.
    Den samme person kunne altså sidde foran skærmen en aften og spille kong jeg ved alt og rådgive din lillebror! TÆNK jer nu om forsatan da. Det er da ikke så svært.



  • #19   14. apr 2008 Micky J:

    Du ved tydeligvis ikke hvad du taler om. Jo - man taber sig rent faktisk af Winstrol af den grund at præperatet gør at man taber en rigtig stor mængde væske.

    "Her en til 17 år og PÅ d-boler bedre kendt som nyrerflænseren!"

    Nyrerflænseren? Mener du lever, eller hvad?

    Bodyhouse kan til tider sende forkert signal ud til de unge, som prøver at finde information om brug af AAS. På det punkt vil jeg give dig ret!*

    Hvis man søger information om motion uden brug af ulovlige præperater vil jeg helt klart foretrække Motion-Online forum. Meget aktivt - og meget kloge mennesker der sidder bag skærmene.



  • #20   14. apr 2008 * Dog kun til unge, som ikke er intelligente nok til at søge grundigt efter viden. Og dem er der rigtig mange af! (HINT: Se Baboom's forum)

  • #21   14. apr 2008 PHILIPPPP J igen igen får jeg chancen for at modbevise dig.
    At det siver vandet ud af kroppen på dig, er jo ikke ensbetydne med at du taber dig! Det er da vidt forskelligt fra menneske til menneske hvormeget væske vi indeholder i kroppen, da nogen pga. deres størrelse kan indeholder mere og andre mindre.
    Stanozolol er det aktive stof i winstrol, hvilket er en forløber til dihydroxytestosteron (DHT).

    Medicinsk brug:
    Det bruges til at behandle anemia (lavt antal røde blodlegemer), til at kontrollere brystkræft i kvinder, til at mindske vægttab pga. alvorlig sygdom og til at behandle osteoporosis (tab af knoglevæv). Winstrol er et anabolsk steroide, som har en moderat androgen effekt.

    Gider virkelig ikke at poste resten af teksten da det fylder af helvede til.
    Så endnu engang NEJ man taber sig ikke a Winstrol. Man bliver hård af det!


  • #22   14. apr 2008 Og nej jeg mener Nyrerfaktisk. Kan ikke huske hvor det var jeg læset her i sidste uge, hvor de blev diskuteret hvor hård stoffet var. Og der har altså været tegn på både lever OG NYRERkraft

  • #23   14. apr 2008 Når du er så klog - Så kan du vel også fortælle hvorfor man bliver "hård" af det? Det er jo langt fra det eneste som præperatet gør.

    Mener du så også følgende:

    Testosteron = styrke
    Deca = Størrelse

    Og jo - man taber sig i starten af ens Winstrol cycle.


  • #24   14. apr 2008 Ja - Dianabol er også skadeligt for leveren. Men det er uden tvivl leveren der tager mest skade af det.

    Det vil svare til at kalde cigaretter for "konditionsdræberen", selvom det langt fra er det største problem ved rygning.


  • #25   14. apr 2008 Der står jo ordret er stoffet er bygget til at modvirke vægt tab!!!!
    Men ja siden jeg er så klog og HAR LÆÆÆÆÆST DAGE OG NÆTTER omkring emnet, så skal jeg sige dig hvad det handler om. Som du selv skriver ISTARTEN af en cycle taber du dig ikke. At tabe sig er når man skræller fedt af! Det at væsken ryger ud er sgu ikke ensbetydne med at man har tabt sig! Desuden plejer man normal at stacke Wins med andre præperater som er bedre fedt forbrænder. Dermed taber du dig samtidig med at wins suger væsken ud af din krop og giver dig den hårde look.
    Og hvis du gerne vil vide hvad, kan jeg skrive det til dig pr. PM.
    Men gider seriøst ikke at diskuterer det her. Var det forresten ikke også dig, der påstod at HCG skulle ligge på køl efter at det var blandet op først!! Det er vel også noget som du har fået lært inde på bodyhouse!!
    Glem det bare champ


  • #26   14. apr 2008 kan ikke udtale mig om smøger da jeg ikke kender til det eller læst om det.!

  • #27   14. apr 2008 Jeg har skam også læst månedsvis om emnet. Men nu begynder du jo at diskutere om begrebet vægttab.

    Du mener vægttab betyder tab af fedt.

    Jeg tager ordet bogstaveligt og mener at man får en lavere vægt.

    Tror vi er enige - men taler forbi hinande med vores begreber smiley Udover det så ja - det var mig som ikke var klar over HCG's holdbarhed uden for køl. Troede den var en del mere end som så.


  • #28   14. apr 2008 Micky du lyder ærlig talt lettere retarderet. Du er helt uden for rækkevidde. Det lyder som om du har stirret dig blind på ulemperne ved steroide-forummet. Hvad med de brugere som er kommet der ind, har spurgt om en kur og faktisk ændret mening?
    Desuden er de eksempler du kommer med fra BH bare med til at underbygge vores udsagn om, at langt de fleste brugere på siden råder folk til at lade være med at køre en kur.

    Enig med Philip og Brian btw


  • #29   14. apr 2008 *******Micky J

    Skrevet: 14-04-2008 19:02:59

    Her en til 17 år og PÅ d-boler bedre kendt som nyrerflænseren!
    (link fjernet)
    ********

    OG LIG MÆRKE TIL HVORDAN FOLK REAGERE DERINDE.... læste de 5 første og der sagde de allesammen et eller andet med enten at det er dumt at tage pille kuren eller at det er en dum kur på den alder!!

    desuden Mickey J... hvis du havde fuldt lidt med på den side så bliver der snakket kraftigt om at lave en banning af "børn" under 18 så de ikke kan komme ind på roids forummene men alle de andre! så det kan blive adskillt! der er ingen grund til at kalde Søren D for naiv for han har faktisk ret i meget af det han siger! for det kan godt være at DU er blevet bombarderet med msn ID osv for at sælge roids men det er jeg ikke! har fået 2 mails
    1. velkommen til -
    2. velkommen til knægt, hvis du har nogen spørgsmål vedrørende hjemmesiden eller træning generelt har du min msn her så kan vi snakke lidt om det....

    mig bekendt er den eneste der kan have nooooooooget med roids at gøre den sidste men han tilbyder også at uddele erfaringer!

    er enig i at drengene på forholdsvis 13 og 15 år ikke skal ind på den side at søge data men det er ikke en lorte side hvor der kun bliver snakket roids!! og hvis der så endelig kommer en 17 årig knægt på roids sker der 2 følgende ting:
    1. han bliver budt velkommen til og får nogen råd til nogen gode opstarts kure (for det er hans eget valg så han kan lige så godt gøre det "sundeste")
    2. han bliver gjort opmærksom på RIIIIIIIIIGTIG mange gange at det er for tidligt med roids og han skal lige blive en 20 år før han begiver sig ud i det og han kan nå langt clean ved at have styr på kosten!


    så få hovedet ud af røven før du kan udtale dig om siden og samtidig kalde en anden bruger på 2. år for naiv fordi han ikke har fået en dårlig oplevelse derinde som du nok har fået!


  • #30   14. apr 2008 Søren D
    HAHAHA.. jeg kan også skrive en masse lort om dig. Men kender dig ikke. Derfor udtaler jeg mig ikke om dig. Om så jeg er retaderet eller ej. Det finder du vel hellere aldrig rigtig ud af. smiley


  • #31   14. apr 2008 Er det så derfor de lige har snubbet en af deres egne i at sælge underdoseret vækst i dyre domme til yngre mennesker?
    10 ml. vialer som skulle indeholde 10 ui men hvorimod det kun indeholdte 4 ui.

    Desuden er vi to jo enig. du synes også at det er fucked at mindre årig færdigs derinde.
    Jeg kan også være skide ligeglad og sige, hvad rager det mig. Men det gør jeg ikke. Jeg står fast ved at man skal ladvær med at henvise unge mennesker til den side, når der findes andre alternativer, som er mindst ligeså gode. Nu ved jeg ikke hvormange af jer er ren faktisk brugere af bodybuilding.dk Men er I virkelig klar over at over halvdelen af Danmarks eliten i fitness og bodybuilding er derinde som brugere, og de rådgiver rent faktisk alle unge mennesker.


  • #32   14. apr 2008 Ups havde lige overset slutningen af din post Blood Brother. Du ved ikke en skid om mig. Og jeg rør sgu ikke det stads der med en ildtang. Derfor kan jeg næppe ha dårlige erfaringer nogen steder fra! Men siden du er så fræk i lædertøjet, så kan jeg kun sige dig EN ting du. Set udfra dine billeder og de sjove påstande om at winstrol kan hjælpe med at tabe sig, så kunne det da være at du skulle springe på sådan en kur LOOOOOL det trænger du til

  • #33   14. apr 2008 Du gør en ihærdig indsats for at bevise min teori...

  • #34   14. apr 2008 Slet ikke.. som sagt 20 gang før. I kan bare oprette en tråd og reklamere for Bodyhouse. Jeg synes Bodybuilding er siden som har gavnet mig mest og bodyhouse mindst. I vil jo så gerne overbevise mig om at Jeg tænker forkert. Men Søren den kamp er sgu tabt. Jeg behøver sådan set hellere ikke at prøve ihærdigt, synes bare at i kan bruge jeres energi på at reklamere for sitet ved at oprette en tråd. Desuden er det jo jer der bruger ordet som retarderet og hovedet ud af røven mm.. som argument, hmmm.. hvem er det så ligeeee der prøver ihærdigt her. Hmmm... igen minder det mig om en ting. Det er jo typer som jer, som er brugere inde på Bodyhouse. Håber da bestemt at de unge mennesker læser denne tråd og ser hvem det egentlig er der befinder sig derinde på sitet smiley


  • #35   14. apr 2008 For mit vedkommende
    Mission Accomplished smiley


  • #36   14. apr 2008 Man kan da sagtens finde masser af nyttig info på bodyhouse.dk, som ikke kun handler om krudt.

  • #37   14. apr 2008 Jeg har aldrig påstået at winstrol skulle hjælpe med at tabe mig.... og ja jeg er overvægtig eller fed som du ville kalde det! men ved du hvad jeg er sq ligeglad! Jeg har set sådan ud hele livet og gør det ikke om fordi et eller andet fjols synes det! Hvis jeg skulle gøre det om så skulle det være for min egen skyld!

    Men siden du er så fræk i lædertøjet så kunne du jo uploade nogen billeder af dig selv så man kan se hvem der er så smart! jeg skammer mig ikke over mig selv! du kan kalde mig fed så meeeeeeget som du vil, det ændre ikke på min holdning! og med dårlig erfaring mente jeg ikke med at tage en kur men behandlingen på bodyhouse.dk!


  • #38   15. apr 2008 bla bla bla.. Jaaaaa Jaaaa nu har vi virkelig sympati for dig, siden du er så selvkritisk.. Minder mig forresten meget om 8 Mile & Eminem. Haha Blaaaaa.. spar mig man. Kom nu bare videre


Kommentér på:
FITNESS & BODYBUILDING ONCE FOR ALL

Annonce