{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Sport blev racistisk {{forumTopicSubject}}

Efter at spillerne fra Burnley i solidaritet med 'Black Lives Matter'-bevægelsen havde knælet, dukkede der et lille privatfly op over Elihad Stadium i Manchester med et banner efter sig med teksten 'White lives matter - Burnley'.

Manchester bankede de "sorte" total ud af banen....

Det fortolkes naturligvis som en racistisk provokation. Fordi det er hvide som laver sjov og gør grin med Burnley.

Så når der går en fed sort flæskesteg rundt i København og udstiller sig som en sort racist så er det ikke racistisk.-

Hvis hvide går rundt i København og demonstrerer for at alle liv betyder noget så er det at gøre grin og racistisk. Verden bliver mere og mere kompliceret og humoren lider en stille død til ære for en dyb kriminel sort.

Må indrømme jeg godt kan se det sjove i det - Jeg forventer snart at man ændre det hvide snit til det neutrale snit for ikke at krænke nogen.

Man skal også stoppe med at kalde folk sorte og hvide for det er racistisk og kan krænke en eller anden som er medlem af IQ70 foreningen som stadig tror at jorden hænger i 4 snore og at Tintin virkelig var på månen efter en grøn ost.

Einstein får mere og mere ret i sine ord:

Jeg er sikker på der findes intelligent liv i rummet, men på jorden er jeg i tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sport blev racistisk
Kommentér på:
Sport blev racistisk

Annonce