{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

VM i håndbold starter idag. {{forumTopicSubject}}

Der er noget at glæde sig til, forhåbentlig, når VM i håndbold for mændene starter idag.

Jeg glæder mig meget, og håber at de gør det godt.

Første kamp er idag, kl. 20.15 mod Chile, og den foregår i Danmark, på en helt udsolgt Arena.

Skal du følge med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VM i håndbold starter idag.
  • #1   10. jan 2019 Ja jeg er i tvivl om jeg gider - men måske jeg ser et par stykker af kampene smiley

  • #2   10. jan 2019 Forhåbentlig klarer de sig bedre end kvinderne lige har gjort.

    Men kan næsten ikke vente. smiley


  • #5   10. jan 2019 Hæ, ja nerverne til at se en kamp, uhada, det har jeg også problemer med.

  • #8   12. jan 2019 Ja, det var en god kamp, med flotte detaljer.

    Idag gælder det så Tunesien, og det bliver nok en meget anerledes kamp. Sværere.

    Men lad os nu se, forhåbentlig vinder vi.


  • #9   12. jan 2019 God kamp!

    Godt spillet. Landin fantastisk målmand.


  • #10   17. jan 2019 Heldigvis gik det godt mod Østrig, selvom det så lidt sort ud i starten.

    Men idag, bliver den sværeste af de kampe der indtil nu har været. Norge.

    Norge er et stærkt hold, og det vil kræve alt hvis vi skal vinde. Men det kan vi også.

    Hvad tror du at kampens resultat bliver?



  • #12   17. jan 2019 Øh, læs lige #10 igen. smiley

    Norge er en svær modstander, og jeg håber med et gæt ca. 27-25 til Danmark selvfølgelig.



  • #14   17. jan 2019 Ja, Norge bli'r nok sværere at håndtere, men mon ikke de vinder med et par enkelte mål mere...

  • #16   18. jan 2019 Sandt Torben, det var lidt for spændende på et tidspunkt. Og ja, Hansen og Lundin suveræne.

    Men en fantastisk kamp. Synd at Rene Toft fik en skade.

    Så er det Ungarn imorgen.


  • #17   18. jan 2019 Lundin???

    Suveræn som målmand, dét kan du da ikke mene, Cris...? smiley

    Det må vist være en tyrkfejl. smiley


  • #18   18. jan 2019 UPS!

    Klart en fejl. Selvfølgelig Landin. smiley


  • #19   19. jan 2019 Så skal vi til det igen idag. En svær kamp mod Ungarn. Håber at drengene er i lige så højt gear som mod Norge.

    Men først er der også lige en spændende kamp, Frankrig - Spanien.

    Håber Danmark vinder, måske 28-24


  • #20   19. jan 2019 Whau en kamp.

    Jannick Green, var bare god!


  • #21   23. jan 2019 Yes, det går forrygende, og de vinder også i morgen og hvis ikke, så kan de godt tåle at tabe - men det gør de selvfølgelig ikke, hi hi - de skal bare have nogle bøllebank smiley

  • #22   23. jan 2019 Mon der er nogle genier her, som kan oplyse mig, hvordan de finder frem til, at det gør ikke noget, at DK taber, bare det ikke bliver mere end med 4 mål, for at gå videre ...., jeg er ikke helt med, hvad de mener - måske det handler om vindende mål, for DK har virkelig formået at følge modstanderne til dørs med nogle gigantiske overskydende mål - jeg har aldrig hørt om sådan et "regnestykke" smiley

  • #25   23. jan 2019 Ja jeg ser nu Danmark gå i finalen smiley

  • #26   24. jan 2019 Og så gjorde de det igen igen igen igen .... fortsæt selv smiley - tak for endnu en god spændende kamp, men så kan jeg godt frygte i morgen DK-Frankrig - GYS !! smiley

  • #27   25. jan 2019 SÅ skal vi se håndbold. smiley

    Jeg glæder mig meget, for det kan ikke andet end blive en god kamp, men også meget hård.
    Frankrig er stærk, men forhåbentlig kan vi klare dem. smiley







  • #28   25. jan 2019 Sikke en første halvleg!

    Det her er alt for hårdt for neverne! smiley



  • #29   25. jan 2019 Sikke en kamp!
    Du' godeste det er jo helt vildt at vi er i FINALEN.

    Godt gået drenge. smiley



  • #30   25. jan 2019 Hvem var det, som vandt i dag, det var dem fra Danmark af, HURRA HUUURRAAA, hvor det bare kører, som smurt i olie, godt gået drenge - ikke en eneste kamp har i tabt, flot flot - vi er i FINALEN smiley smiley

    Og så gik det også, som min drøm, vi skal heldigvis møde Norge, dem vil jeg hellere møde end tyskerne - og dem kan vi jo også banke, de får lige hele armen - ej hvor er det bare flot, det er bare for S E J T !!!


  • #32   26. jan 2019 Ja, Torben, det kan også godt være tyskerne har "sløjet" af, så det skulle være dem, vi skulle møde, men nu blev det Norge. Ingen tvivl om, at det bliver kamp til "stregen", men kan vi bare ligge med en konstant føring på 2-3 mål, så tror jeg, vi kan se GULD foran os, jeg tror drengene vil gøre det bedste de har lært - for fanden da, hvor de bare spiller godt, godt er også, at der ikke er kun 1 men flere, der bare kan det der med bold, de har ikke tabt en eneste kamp - og skulle de gå hen og tabe til Norge, så er det også flot, men det GØR de ikke .... smiley smiley smiley

  • #33   27. jan 2019 Så er DEN STORE DAG kommet.

    Jeg havde fra start af regnet med at vi ville klare os godt i turneringen, men dog havde jeg på ingen måde troet at vi ville komme i finalen.

    Danmark og Norge kender jo hinanden rigtig godt, så det bliver en hård og svær kamp. Nerverne sidder jo uden på tøjet. smiley

    Idag har jeg tilladt mig en vodka/juice samt skal der være varme poppere. smiley

    Der skal tisses af, for bare 1 sekund væk fra skærmen kan der ske meget.

    Hvordan har I forberedt jer? Hvad tror I at resultatet vil blive?

    God kamp! smiley smiley smiley





  • #34   27. jan 2019 Uhaaa, ja - jeg ved faktisk slet ikke, om jeg har nerver til at se den, det kommer an på starten - det bliver en komme gå kamp - men drengene har jo selvtilliden i orden, så det bliver en kamp med få overskydende mål, hvis ikke Norge giver op smiley

    Tænk vi er bare i finalen, jubiiii smiley smiley smiley smiley


  • #35   27. jan 2019 Ja, det er næsten ikke til at tro. smiley

    Sølv er også meget fint, men det har vi prøvet før, så nu skal det bare være GULD.

    Jeps, det er nemt lige nu at sige at man har forberedt sig på kampen, men når den først går igang, sååhh, er det ikke sikkert at nerverne holder til det!





  • #36   27. jan 2019 NEJ - og sådan har jeg altid haft det, jeg er gået ind og ud af Haller og TV skærme, synes mine nerver er dumme nogen gange smiley

  • #37   27. jan 2019 Hæ, sådan er der nok mange der har det.

    Fx. går jeg rundt og tørrer støv af når det er lidt for spændende, samtidig med at øjnene er klistret til skærmen. Skørt, jeps!


  • #38   27. jan 2019 Jeg kender det godt - og sidde med en pude, jeg lynhurtigt kan tage for ansigtet smiley

  • #39   27. jan 2019 Jeg elsker jo fodbold, men spændingen er ikke helt den samme, for håndbold er så hurtigt et spil, at alt kan ske på kort tid.

    Det er jo også Danmark som i tidens morgen har opfundet håndboldspillet, så det er vel på sin plads at vi endelig skal løbe med GULDET. smiley


  • #40   27. jan 2019 Jeg elsker også fodbold, men det skal så være drengene, pigefodbold er feminint og kedelig at se på - men kvindehåndbold er noget andet, der har været nogle rigtige gode hold i historien.

    Men ja vi skal bare have GULDET i dag, det synes jeg, de fortjener smiley


  • #41   27. jan 2019 Ja, jeg spillede jo selv fodbold i knap 15 år, 10 i samme klub. Det var bare så sjovt og skønt, med masser af gode oplevelser. Især når vi skulle til Tyskland, fire dage om året for at spille.
    Men se en kvindekamp selv, næh, det må jeg indrømme at det gider jeg ikke. smiley



  • #42   27. jan 2019 Nej, jeg synes også forskellen er stor på kønnene i fodbold, men ikke i håndbold smiley

  • #43   27. jan 2019 Tænk, jeg brækkede benet på en modspiller engang. Det var rigtig trist, men rent faktisk hendes egen skyld. Man trækker sig ikke fra en ren tackling for så går det galt!



  • #44   27. jan 2019 Whau en først halvleg.

    Zakariassens efter 13 min. bagud- kast. Menza's hurtige reaktion til et tomt mål.

    Øj, det er fantastisk at se. smiley


  • #45   27. jan 2019 VI VANDT GULD.

    Sikke en kamp!

    Naturligvis skal denne spilles.
    https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY


  • #47   27. jan 2019 Hold nu kæft endnu en ordentlig røvfuld, det kan vi li smiley - de er suveræne og franskmændene måtte nøjes med bronze, hvor synd smiley smiley - og Frederik, han kan også finde ud af at give et kram, det var da også dejligt at se, det er bare vores Kongehus, når det er bedst smiley smiley

    ET STORT TILLYKKE OG NU SKAL VI TIL OL I 2020, JUBIIIII smiley smiley smiley smiley


  • #48   28. jan 2019 Her fokuseres kun på Danmarks store sejr og glæde, og absolut ingen skadefryd over dem der led nederlag.

    Men sådan er vi jo så forskellige...

    Tillykke til Danmark, og til den fabelagtige træner, fantastiske og unikke spillere!


  • #49   28. jan 2019 Og sikke en fest, der var på Rådhuspladsen, så skønt at se, det er ubeskriveligt flot og godt gået til drengene, den vil blive husket, det er med garanti og vi vil nok også få flere glimt hen ad vejen, I har fortjent denne opmærksomhed og holda fest, hvor I bare kan give røvfuld, blive endelig ved med det smiley

    Tillykke med GULDET smiley smiley



    profilbillede
  • #51   29. jan 2019 #48
    Her fokuseres kun på Danmarks store sejr og glæde, og absolut ingen skadefryd over dem der led nederlag.

    Men sådan er vi jo så forskellige...
    jvf. Madonna

    Denne forstod jeg ikke helt? Mener du at vi ikke skal glæde os så meget over Danmarks sejr, men også have medlidenhed med taberne eller hvordan?


  • #52   29. jan 2019 #50
    Det var dejligt at se at der ikke kun var sleske og falske personager der gad hylde demjvf. Claus

    Denne forstår jeg heller ikke helt. Hvilke falske og sleske personager? Et WM er en folkefest, altså hvor alle kan deltage og hylde uanset hvem de er.


  • #53   29. jan 2019 Ååå ja, Cris heksejagten vil ingen ende tage - det hører til en af de alvorlige sygedomme smiley

  • #54   29. jan 2019 Mon det er en kronisk sygdom? smiley

  • #55   29. jan 2019 Ja, den går ind under misundelse/afstumpethed, det er en sygdom i sindet, som er uhelbredelig, glædes hormonerne er en mangel vare smiley

  • #56   29. jan 2019 Jeg er så dansk, at selv mine blodlegemer er røde og hvide .... smiley

  • #58   29. jan 2019 Ja, havde Norge været i finalen mod et andet hold så havde vi jo temmelig sikkert holdt med Norge.
    Det var heller ikke særlig smart når en af Norges topspillere helt åbenlyst forsøgte at filme sig til et straffe.
    Det er jo også noget som publikum 'straffer' ved at buhe af ham, og det må han finde sig i.


  • #59   1. feb 2019 Selv her på sådan en dejlig tråd, skal der blandes malurt i bægeret!!! smiley

  • #60   1. feb 2019 Jeps. Trist! smiley

  • #61   6. feb 2019 Det dejlige ved denne her tråd, er, at vi kan konstatere, at de nu er sikret til OL i 2020 i Japan - skal vi med smiley smiley smiley

  • #62   6. feb 2019 Åh, ja, det bliver forhåbentlig en gyser igen. smiley

Kommentér på:
VM i håndbold starter idag.

Annonce