477 visninger
|
Oprettet:
skitur! {{forumTopicSubject}}
skal på skitur nu her med nogle venner.. - men en ankelskade er muligvis gået op igen.. - det er ikke slemt, men har dog nemt ved at vride om.. - der er om 2 uger til - evt. nogle der haft noget lignende..??
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Kan du mærke den hæver og bliver øm, så tag den med ro... Ignorerer du det, så ender det sikkert med resten af skituren foregår i hytten og til afterskii...
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 125
kan ikke huske hvad de hedder, men de er rimelig effektive.
aug 2007
sep 2007
Ikke nødvendigvis.
De hjalp på mig.
Men jeg spillede self. også først 7 min, så fik jeg gult for brok og så kom jeg ind 3 min og måtte hjælpes ud, da jeg vred om på min i forvejen forstuvede fod.
Det er nu over et år siden og jeg kan stadik mærke at jeg er øm i min ankel når jeg vrikker med den :b
aug 2007
sep 2007
Jeg har altid haft noget med min ankel. Det har altid været let for mig at blive skadet der.
Men jeg er jo så dum, at så længe den ikke er brækket, så behøver man jo ikke gå til lægen vel?
Men der går jo ikke 2-3 måneder hvor jeg ikke vrider om på foden og den hæver op til det dobbelte.
But that's live. hehe
aug 2007
Skader burde forbydes!!
Men er da blevet lidt klogere med alderen hvad det angår... Og min proffession...
sep 2007
Jeg ventede 2 måneder med at gå til lægen for at få pillet et glasskår ud af mit hoved.
Efter jeg fik banket en flaske i hovedet, af en spasser på narko?
hehe.
Men tror at det med at gå til læge i tide kommer med alderen. hehe
aug 2007
Er da ikke så gammel endnu, men udd har gjort mig opmærksom på hvor godt det er at få en skade under behandling... Det bliver aldrig bedre af at vente...
sep 2007
Men jeg kommer højst sandsyneligt til at døje med denne skade resten af livet.
Altså foden:)
Men det er skam ikke noget jeg mærker i hverdagen. Kun når jeg dyrker sport. hehe.
Især fodbold.
skitur!