{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

NOTW
NOTW
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 52

skitur! {{forumTopicSubject}}

skal på skitur nu her med nogle venner.. - men en ankelskade er muligvis gået op igen.. - det er ikke slemt, men har dog nemt ved at vride om.. - der er om 2 uger til - evt. nogle der haft noget lignende..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skitur!
  • #2   11. dec 2007 Jeg har haft de små ledbånd revet over i den ene ankel engang, der er ikke så meget andet at gøre end at tape den godt ind, evt et elastikbind omkring for at støtte den...

Kan du mærke den hæver og bliver øm, så tag den med ro... Ignorerer du det, så ender det sikkert med resten af skituren foregår i hytten og til afterskii...

• #3   11. dec 2007 Da jeg var i Italien sidste år med fodboldholdet, der havde jeg lige forstuvet min fod så jeg ikke kunne have min sko på. Det syntes jeg var lidt nedern, nu da jeg havde betalt for at komme med, så den sidste kamp vi spillede, der tapede jeg den ind og åd nogle piller som min læge havde ordineret mig.
    kan ikke huske hvad de hedder, men de er rimelig effektive.

• #4   11. dec 2007 dennis S> Piller gør jo kun tingene gode i et kort øjeblik, så er skaden værre når pillernes effekt aftager...

• #5   11. dec 2007 Ja.
    Ikke nødvendigvis.
    De hjalp på mig.
    Men jeg spillede self. også først 7 min, så fik jeg gult for brok og så kom jeg ind 3 min og måtte hjælpes ud, da jeg vred om på min i forvejen forstuvede fod.
    Det er nu over et år siden og jeg kan stadik mærke at jeg er øm i min ankel når jeg vrikker med den :b

• #6   11. dec 2007 dennis S> My words exactly... Havde du nu ikke spillet den kamp, så var det ikke sikkert du havde ondt den dag i dag... Men kender det sgu godt selv.. Man kan hurtigt blive bagklog senere hen... Når man er i situationen vil man sgu spille... Spillede os lidt basketball kamp dagen efter jeg var blevet ramt af en bil på cykel... Kom i hallen på krykker, spillede, og gik derfra igen på krykker, og et MEGET STORT knæ... dumt dumt dumt... smiley

• #7   11. dec 2007 Hehe.
    Jeg har altid haft noget med min ankel. Det har altid været let for mig at blive skadet der.

Men jeg er jo så dum, at så længe den ikke er brækket, så behøver man jo ikke gå til lægen vel?
    Men der går jo ikke 2-3 måneder hvor jeg ikke vrider om på foden og den hæver op til det dobbelte.
    But that's live. hehe

• #8   11. dec 2007 Hehe, har det på samme måde... Intet brækket, så er lægen ikke nødvendig! Det kan klares med noget R.I.C.E smiley

Skader burde forbydes!!

Men er da blevet lidt klogere med alderen hvad det angår... Og min proffession...

• #9   11. dec 2007 Det er jeg ikke.
    Jeg ventede 2 måneder med at gå til lægen for at få pillet et glasskår ud af mit hoved.
    Efter jeg fik banket en flaske i hovedet, af en spasser på narko?
    hehe.
    Men tror at det med at gå til læge i tide kommer med alderen. hehe

• #10   11. dec 2007 dennis S> Ja, der var jeg nok gået med det samme... Skulle ikke have glas til at sidde i skallen på mig... hehe...
    Er da ikke så gammel endnu, men udd har gjort mig opmærksom på hvor godt det er at få en skade under behandling... Det bliver aldrig bedre af at vente...

• #11   12. dec 2007 Neej det er ikke for godt at vent med det.
    Men jeg kommer højst sandsyneligt til at døje med denne skade resten af livet.
    Altså foden:)
    Men det er skam ikke noget jeg mærker i hverdagen. Kun når jeg dyrker sport. hehe.
    Især fodbold.

Kommentér på:
skitur!

Annonce