{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal vi betale? {{forumTopicSubject}}

Når arrangementer går galt og det gør de i fodbold så får vi regningen som borger som intet har med opgøret at gøre. Man kunne så tænke sig at lade klubber betale regningen men rent logisk er de ikke dem som er forgangs mænd som opildner de total hjernedøde personer som elsker at lave rav og ballade og hærværk.

Årsagen ligger et helt andet sted i samfundet som utilfredshed, arbejdsløshed, folk som er gak i låget eller bare ekstrem voldelig.

Hvorfor ryger regningen altid ud til borgeren imens de som laver balladen bare får en bøde eller en lille hæftestraf . for samfundet må jo ikke skade de stakler med lange straffe og en konsekvens for så bliver de mere blød i bolden.

Samfundet konsekvensløshed er så mærkbar som at få en rød ladeport lige i nakken - men intet sker - kun lidt kløe i nakken og så ud og forsæt hvor de slap. Giv dem for fanden en regning eller lad dem selv rydde op, jeg gider ikke blive ved med at betale for lort andre gør.

Hvorfor kan samme gruppe blive ved med at lave ballade uden at de nægtes adgang til stadion? Hvor er samarbejdet mellem stadion og politi? Det må da for pokker da være en konsekvens at de med en bøde eller straf registreres som uønsket på stadion. Men igen er det jo pengene som hersker for så ville en ret stor del ikke komme ind. Til en kamp hvor tilhængere blev eskorteret af politiet talte jeg flere hundrede som bællede løs og kastede deres dåser mod biler uden indgriben fra politi - det er som om at man til fodboldkamp får det grønne kort til at gøre som de vil.


Kommentarer på:  Hvorfor skal vi betale?
  • #1   24. apr 2016 Enig polysl mere konsekvens, det andet hjælper jo heller ikke.

  • #3   25. apr 2016 Vi er helt enige.....

    Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor jeg skal betale for at de fodbold idioter skal lave ravage og "passes på"???

    Lad nu for fanden de klubber der tjener penge på fodbold betale for oprydningen og for at holde ro og orden... smiley


  • #4   25. apr 2016 Selvfølgelig skal de selv betale. Der er millioner i spillet.
    Det ligner en borgerkrig omkring parken, betjentene burde opklare nødvendige sager og ikke spilde tiden der.


Kommentér på:
Hvorfor skal vi betale?

Annonce