{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der forskel på proteinpulver?
  • #2   25. feb 2013 Okay super!

Takker. Det gør det sgu lidt lettere.
    Så kan jeg bare undre mig over priseforskellen.

• #3   25. feb 2013 Jo der er ret stor forskel!
    Forskellige slagt protein og de kan indeholde bcaa og en masse andre ting som skal tages til overvejning!

• #4   25. feb 2013 nå for fanden. Nu har jeg ellers købt noget.

Hvad skulle man ha set efter? Nu kunne jeg godt google bcaa, men jeg tror du gerne vil fortælle mig hvad det er?

• #5   25. feb 2013 Sidder selv og har lige læst en artikel om det så skal til at nær læse omkring de forskellige ting i løbet af idag, så må være dig et svar skyldig..

Men der kan være en masse extra supplementer i dit pulver som skal med regnes hvis du f.eks tager andre supplementer.

Så hvis du tager bcaa ved siden af skal der tages højde for om der er noget i dit pulver så du stadig får den rette mængde osv..

• #7   25. feb 2013 Takker Per.

Det vil jeg lige læse lidt på. Jeg er slet ikke på noget overhoved. Ville bare have lidt tilskud.
    Så tror ikke det bliver noget problem.

• #8   25. feb 2013 håber det giver lidt indsigt og måske kan hjælpe dig smiley

• #9   25. feb 2013 I min optik skal man ikke overkomplicere tingene. I det store billede er det same shit, different name.

Hvis vi taler ren protein pulver (og ikke blandings produkter, som jeg ville gå uden om), så handler det om smag, og protein koncentration.

Altså om man kan lide smagen, og hvor stort antal gram protein der er pr 100gram.

Der findes mange forskellige typer, men mest almindeligt er valle/whey, som er et overskuds produkt fra oste produktion. Jeg har aldrig selv brugt andet.

Personligt handler jeg fra UK på bulkpowders.co.uk

• #10   25. feb 2013 Der findes jo forskellige typer af protein, og det vil typisk være den største forskel, i forhold til proteinpulver. Derudover findes der isolater af de forskellige proteintyper, som er en "renere" udgave af den pågældende proteintype, om man så må sige.

Som udganspunkt er produkterne i de forskellige kategorier, relativt ens. Ved at tage et kig på varedeklerationen der typisk er et billede af på hjemmesider der forhandler de forskellge produkter, kan du jo se hvad der er af forskellige ting. De mest klassiske variable er proteinindholdet og energiindholdet, men som blackie siger skal man ikke overkomplicere tingene. Ikke kun med supplimenter, men også med generel kost og træning, det gør det i længden meget nemmere at holde en stabil og fornuftig lyst og motivation. smiley

• #11   25. feb 2013 Tak for hjælpen gutter.

Jeg fandt denne side med gode anmeldelser og valgte at købe følgende produkt:

(link fjernet)

Så nu bliver det spændende at se hvordan det smager.
    Er det billigt på den side? Hvad plejer prisen at ligge på?

Soldier

• #12   25. feb 2013 hvis jeg handler på danske sider handler jeg udelukkende på bodystore af ganske simple årsager. De har et bredt sortiment, de har acceptable priser, de har god service og man får bonusprodukter med som eksempelvis altid en gratis shaker, og når man handler for x antal kropner får man flere og flere ting med.
    - Det er et umildbart fint og meget gennemsnitligt produkt du har fundet der i hvert fald og tror bestemt ikke det er et dårligt køb. smiley

Personligt kan jeg bedst lide at købe hjem i større mængder da det typisk er billigere, men hvis man er i tvivl om smag, er det altid en god idé at starte ud med mindre mængder. smiley

• #13   25. feb 2013 Jeg vil kigge op bodystore hvis det skulle blive aktuelt en anden gang.
    Nu vil jeg lige se om det er noget jeg gider brug og hvordan det samger.

God dag.

Soldier

• #14   25. feb 2013 Jeg har vidst aldrig købt mindre end 5kg af gangen. Det kan slet ikke betale sig.

IMO er over 150kr pr kilo i den absolut dyre ende. Du kan fint få protein til 100kr pr kilo

• #16   25. feb 2013 Viking er et ret godt produkt, men bodystore har lige lanceret et nyt brand de kalder SmartSupps. Det skulle være af samme høje kvalitet til omkring de engelske priser, som er hvad jeg vil kalde det pænt billige. Har ikke prøvet det, så ved ikke om det er bullshit, men det skal helt klart lige testes smiley

• #17   25. feb 2013 Jeg fandt sidste gang 4kg for 335kr så det kan godt betale sig at kigge på diverse sider inden man køber smiley

• #18   25. feb 2013 Efter råvareprisstigningen der især har ramt proteinholdige supps, er det nu ikke fordi jeg længere oplever det billigere at købe proteinpulver fra eksempelvis MyProtein eller lignende sider og faktisk nogle gange er det omvendt. Hvis der er nogle der ligger inde med en side der er væsentligt billigere end de danske udbydere på markedet, må i gerne lige smide et link i tråden. smiley

Blackie jeg tjekkede dit link og kunne se at det var liiiidt billigere, men det må gerne være billigere endnu hvis det kan lade sig gøre. Det ikke fordi man har mange penge til den enorme mængde føde og supps, når SU er den primære indtægtkilde. smiley

• #19   25. feb 2013 Nej enig. Det er blevet noget dyrere. Da jeg handlede der første gang gav jeg 50kr pr kilo for neutral whey

• #20   25. feb 2013 Nu husker jeg ikke lige siden, men jeg købte sådan en spand for 335kr

(link fjernet)

• #21   26. feb 2013 Præcis. Kan huske priserne også har været yderst fordelagtige på udenlandske sider, engelske typisk, men det desværre bare ikke tilfældet længere, selvom der stadig er lidt at spare smiley

• #22   26. feb 2013 Har nogle sider der som regel ligger i et pænt prisleje?

• #23   26. feb 2013 Jeg har netop lige opdaget denne, syntes den ligger okay, men stadig lidt dyrt..

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/kosttillskott/proteinpulver/index.html

• #24   26. feb 2013 Du har vidst bare fat i en udenlandst udgave af bodystore der. Det ligner i hvert fald meget til forveksling smiley

• #25   26. feb 2013 Ja ved det godt, men de har lidt andre produkter så vidt jeg kan se smiley

Men ja det er vist meget det samme smiley

• #26   26. feb 2013 Kigger jeg lige på, kan være de har noget spændende. Man ser nogle gange produkter på det svenske markede der ikke er på det danske, af rent lovgivningsmæssige ting, så det altid lige en god idé at tjekke indholdet, også på proteinsupps, så man ikke laver et unødvændigt udslag på en eventuel dopingtest. Det ville jo være liiidt træls smiley

• Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #27   4. mar 2013 Der er kæmpe forskel på proteinpulvere!
    En ting er pris, men noget andet er kvalitet. Du kan sagtens få fremragende produkter til gode priser så lad være bare og kigge på prisen. Specielt Dymatize Elite Whey og Bodylab Whey 100 er blandt de bedste. Du kan blive lidt klogere på det hele på http://fitnessbuddy.dk/bedste-proteinpulver-i-test/ det er en side ejet af en WBFF Pro Fitness Model! smiley

• Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #28   4. mar 2013 Du kan også bare finde alle deres proteinpulver anmeldelser på http://fitnessbuddy.dk/proteinpulver/

• #29   4. mar 2013 Vigtigst af alt når du vælger proteinpulver, er hverken omtalt kvalitet pris eller mærke, men type. Vælg altid din protein med henblik på at dække netop det behov du skal have dækket. Er det efter træning dy søger en protein til, er en whey-protein at foretrække på grund af den hurtige optagelsesevne eksempelvis. Vil mene den kvalitet du omtaler Christian, er lidt et skud i tågen, men at Dymatize og Bodylab er kvalitetsprodukter, i den forstand at de giver udtryk for, at prissætte råvarekvalitet, er vi helt enige om, men når alt kommer til alt, så det ikke noget vi aner noget om når det kommer til stykket, og anmeldelser vil derfor tit være baseret på smag, på hvor vidt produktet klumper når man tilsætter forskellige væsker og naturligvis pris osv. smiley

• #30   4. mar 2013 IMO relativt useriøs side der mest af alt lugter af at være affiliate.

Tilgengæld har Anders Nedergaard taget emnet om protein tilskud og kvalitet under kærlig behandling

http://www.kropblog.dk/hvad-er-det-med-det-proteinpulver/#more-644

Kommentér på:
Er der forskel på proteinpulver?

Annonce