{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Six pack {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoomere :). jeg spekulere på hvordan jeg får en six pack. hvad skal jeg spise for at få min fedtprocent ned? jeg vejer ca 60 kg og er 176 cm høj. jeg ved godt at min fedtprocent skal være på 10-12 % før man kan se mavemusklerne. men hvad skal jeg spise? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Six pack
  • Bahtiyar
    Bahtiyar Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 73
    #1   20. jan 2013 kebab massere af kebab smiley
    tag en tur i fitness smiley

• #2   20. jan 2013 jeg går allerede i fitness smiley

• #3   20. jan 2013 Hvis du med en kropsvægt på 60kg, og 176cm højde IKKE har Sixpack, så er det vidst ikke fedtprocent du skal bekymre dig om, men træning.

60kg er jo ikke meget over en stor flæskesteg. Fokuser du hellere på at bygge lidt masse på og komme i form, og så på den lave fedtprocent bagefter

• #4   20. jan 2013 tak for det Blackic. hvad vil du anbefale af træning. jeg går i træningscenter allerede så jeg har mange muligheder for at træne maven smiley

• Bahtiyar
    Bahtiyar Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 73
    #5   20. jan 2013 100 mavearmbøjninger om dagen
    en uge efter tager du 110 smiley

• #7   20. jan 2013 skal man spise noget specielt? hvad med proteinpulver? smiley

• #9   20. jan 2013 Hvordan tror du selv du skal spise?
    Det er jo nok ikke chokolade, chips, sodavand, og alt det usunde..

Tænk bare lidt logisk -.-

• #10   20. jan 2013 Det er dieten der skal hjælpe dig mest her og ikke de supps du anvender til din træning, selvo de self. kan hjælpe dig på vej. Vil også som Blackie siger, måske fokusere på at få mere masse på min krop. hvis du ikker er så bekendt med den kost du indtager, udover standard viden om hvad der er sundt og usundt, kan du tage et kig på denne hjemmeside for at blive klogere på hvad din kost indeholder af forskellige ting, ligefra kalorier, til protein osv. www.kalorietabel.dk

Generelt så gå efter proteinrig kost, og så sørg for at få nok at spise, det lyder nærmest som om du er "underernæret" i forhold til de info du giver. Det gør ikke noget du også får sundt fedt og kulhydrat igennem din kost. Nogle eksempler på hvad du kan bruge i din kost er ting som kyllingebryst, magert oksekød, grønne bønner, broccoli, manler, peanutbutter, generelt fuldkornsrige ting, som grædt brød, pasta og ris eksempelvis. Derudover er olivenolie en herlig ting at tilberede i. Masser af gode kalorier og fedt og en udemærket smag (variere self. fra producent.)

Vil umildbart gætte på din fedtprocent allerede er nede omkring de 10 12 stykker, og måske endda lavere. Jeg har en vægt på 83 kg og en højde på 175 cm og en fedtprocent på lidt over 15. Jeg kan godt se mine abs, men self. mest de 4 øverste på nuværende tidspunkt. smiley

• #11   20. jan 2013 løb, løb, spist godt og træn i fitness! og flæk dine mave muskler, så kommer de hurtigt frem da du kun vejer 60 kg?
    ellers knep en hel masse kællinger hehe!

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #12   20. jan 2013 Majholt Din MotherFucka ! - Kan da ellers tydeligt huske, hvordan du fortalte om, at du spiste chokolade for at bulke og gaine en masse! smiley

Sørg for at få rigeligt med protein og læg en smule i kalorieoverskud. Du skal vokse. Du vejer ingenting.

• #13   20. jan 2013 Fuuuck man...

Så går man her og tror sixpacken er godt på vej. Har samme højde som dig, vejer dog 78, så dvs når jeg har smidt 18 kilo (fedt åbenbart) har jeg stadig ingen sixpack smiley

Spis protein-rigt og træn tungt.

• #14   20. jan 2013 Superkid du skal have en lav fedt procent for, at få dine abs frem smiley
    Så hjælper det ikke, at bulke, så bliver den sgu bare endnu højere smiley

• #16   20. jan 2013 Ye okay kan sgu godt se der skal noget fylde på :d

Til trådstarter:
    Kylling, kalkun, fisk, oksekød, salat/ broccoli, peberfrugter, grønne bønner og sådan, grov pasta, brune ris, kartoffeller, nødder og æg. Det er gode ting smiley
    Undgå at få for meget salt i løbet af dagen, og alt for meget fedt. Selvfølgelig skal du også have lidt fedt for, at hjernen og resten af kroppen kan fungere dertil vil jeg råde dig til at bruge olivenolie smiley Nå ja og så tonsvis af vand. Og så skal du ellers bare have pumpet noget jern.

• #17   21. jan 2013 Et forsigtigt bud er at en person som vejer 60kg til en krop på 176cm får usandsynligt svært ved at bygge masse på med kylling og broccoli.

• #18   21. jan 2013 spis alle de overnævnte ting til du springer. Og så en protein shake efter træning, er nu også meget godt. :)..

• #19   21. jan 2013 Blackic E - Og hvorfor det? Kylling er godt hvis du skal have proteiner, og proteiner er jo kroppens byggesten. Der udover skal han jo ligge i kaloerie overskud for også, at tage på. Derfor har jeg også nævnt de andre ting. Nu var det bare så sent på aften, at jeg var godt træt, så kan se jeg glemte nogle ting, som fx peanut butter, havregryn og han generelt faktisk bare skal æde som et svin.

• #20   21. jan 2013 Majholt > Det burde sige sig selv. Hvis han med den højde, vejer 60kg , så er der en god chance for at han er EctoMorph. At ramme et kalorieoverskud der gør en forskel, baseret på kylling og grøntsager er for mange lidt af en udfordring. At være kalorie forskrækket når man bulker, er efter min bedste overbevisning, spild af tid. Derfor skal man ikke fedte for meget med det, men blot sørge for at få kalorier og proteiner i sækken og så tage den der fra. Hvis det begynder og stikke helt af for en, er det jo muligt at tage op til revision.

Kommentér på:
Six pack

Annonce