{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Erfaring med valg af skibriller / ski udstyr {{forumTopicSubject}}

Hey BB

Mine gamle skibriller døde sidste år på skiferie så skal have fundet nogle nye.
Nogle der kender nogle hjemmesider med forskellige briller men også sider hvor man kan købe generalle ting, som bukser, handsker osv

Har lidt overvejet disse, nogle der kender dem
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=772150

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med valg af skibriller / ski udstyr
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   6. jan 2013 Tjek blue-tomato.com
    De sender fra Østrig så ikke told og ekstra afgifter smiley Rigtig rigtig fed side.

Mht. skibriller så vil jeg gå efter Oakley. De laver nogle sublime goggles. Vil anbefale dig at kigge på Oakley Airwave - hvis det altså skal være med recon mod.

Så kan man så diskutere om Recon mod er de 4000,- ekstra værd. Jeg mener det ikke, specielt ikke når det stadig er så nyt.
    Pt. kører jeg med et par Oakley Splice Shaun White signature. Super fed brille.

• #2   6. jan 2013 Altså det var bare for at teste jeg ville prøve det med GPS osv, men tror slet slet ikk det er nødvendig smiley

Har altid kørt med normale briller, godt nok med forskellige "glas" i forhold til vejr osv.
    Bare træls at skifte konstant, ved ikk hvilke syntes du er bedst, i alt vejr

feb 2010

#3   6. jan 2013 Bare for at test? Så syntes jeg bestemt ikke du skal købe smiley Vi er helt enige i at det er super fedt med GPS, friend location, telefon opkobling men det er slet ikke pengene værd endnu. Det er med sikkerhed fremtiden.

Tja, du finder ikke rigtig en linse som passer til alt slags vejr, så hvis man vil ha' det optimalt så bør man skifte. Jeg kører med Fire/iridium (reflections linse) og den er bedst til sol, men kan os sagtens bruges i lidt dårligere vejr.

• #4   6. jan 2013 Det bare problemet, jeg kørte også med en "sol" linse sidst, men vi havde 3 dage hvor det var primært overskyet på den del af bjerget vi kørte, der var det sku svært at se, og det ikke let at køre offpist osv med go fart uden briller på

feb 2010

#5   6. jan 2013 Til overskyet vejr anbefaler man normalt den der hedder HI Yellow.

Jeg var et smut på en endags tur til Isaberg her i starten af december og her fik jeg testet mine goggles med den fire/iridium linse og den fungere fint i overskyet vejr også.

• #6   6. jan 2013 bliver nok bare dem så smiley

feb 2010

#7   6. jan 2013 Fire/iridium er den dyreste linse hos Oakley. Bare så du ikke bliver overrasket smiley

• #8   6. jan 2013 i know smiley kørte med sårn nogle for 2 år siden smiley

feb 2010

#9   6. jan 2013 Cool. Go fornøjelse smiley

• #10   6. jan 2013 Tak tak smiley

Kommentér på:
Erfaring med valg af skibriller / ski udstyr

Annonce