1.404 visninger
|
Oprettet:
pre-workout supplements {{forumTopicSubject}}
hej.
jeg er begyndt at gå meget op i styrketræning og spiser sund protein rig kost og alt det man nu skal.
Jeg tager 2 scoops protein pulver efter min træning og hvis jeg trænder om formiddagen(på mine fridage fra arbejdet) Tager jeg en enkelt inden senge tid.*
Men mit spørgsmål er egentlig om nogle af jer bruger pre workout supplements.
Hvis ja, hvilket bruger i, og virker det??
Håber på seriøse svar
God weekend.
feb 2008
Følger: 1 Svar: 95
Jeg skal da lige love for det kvikker dig op, og i mit tilfælde fik jeg også bedre pumps, og en mere fokuseret træning, men det kan også give lidt hovedpine, søvnbesvær og prikken i huden ved nogle. Jeg har dog ikke bemærket dette. På Gymnordic.com kan du læse folks erfaringer med samme og andre produkter og det lader til at de fleste vil anbefale NO-xplode frem for andre lign. produkter. Om det er sundt skal jeg ikke kunne sige, for det ser godt nok farligt ud i den selvlysende røde spand
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 69
jul 2010
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 240
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Synes det virker helt fint, det gir lige lidt ekstra energi, men som de andre siger skal man ikke tage det for lang tid ad gangen fordi du vænner dig til det, jeg plejer at køre 2 måneder, og så 1 måneds pause, det fungere fint.
Jack3d skulle være i den lidt tungere ende, men har også hørt rygter om at det kan give positiv i en dopingtest, det har jeg dog aldrig fået bevist, måske nogle der kan svare på det?
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Kan sgu bare ik huske hvor jeg læste det, tror det var på gymnordics facebookside.
jul 2010
sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
DMAA er i øvrigt også blevet forbudt i USA for nylig.
jul 2010
jul 2010
sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
(link fjernet)
Tjek afsnit b i "Stimulerende stoffer inkluderer", de kalder det bare "methylhexaneamin (dimethylpentylamin)".
Listen jeg linker til er "S6. Stimulernde stoffer" som hører ind under kategorien "Stoffer og metoder forbudt i konkurrence"
Håber det hjalp.
pre-workout supplements