{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Betting sites (nybegynder) {{forumTopicSubject}}

Halløj..

Nu har jeg tænkt mig at smide nogle af mine surt tjente penge væk, på sådan noget.

Så vil høre om der er nogen der kender en eller flere gode betting sites, som er nemme og overskuelige at bruge.
Fortæl gerne om der er gebyrer ved ind/udbetaling osv. For er fuldstændig på bar bund, mht til online betting. Og kan se der er UTALLIGE sites, som tilbyder både det ene og andet, men det bliver jeg på ingen måde klogere på. Og gider ikke til at oprette 5-10 profiler bare for at finde ud af at siderne er noget være juks.

Hvordan fungere det med udenlandske hjemmesider og betaling af skat fra disse? Grunden til at jeg spørger er at jeg ser en del Boksning/MMA og UFC, som jeg syntes kunne være interessant at oddse lidt på.

Håber der er nogle flinke folk derude, som vil guide mig lidt på vej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betting sites (nybegynder)
  • #1   20. feb 2012 Eller findes der en hjemmeside, som kan bruges som guideline?

Mindes jeg engang så en, hvor der var en oversigt over forskellige sites, men kan desværre ikke lige finde den.

• #3   20. feb 2012 Super, det vil jeg lige prøve at kigge lidt på så.
    Synes dog det ser ud til at man ikke kan undgå den "bonus", men må lige prøve at kigge lidt nærmere på det.

Men tak for hjælpen indtil videre smiley

• #4   20. feb 2012 Er også på bet365, er rigtig tilfreds med den side, den har alt hvad jeg har brug for, med gode odds og et dejligt brugervenlig interface. Der er 100% indskuds bonus, så hvis du f. eks indsætter 500 kr. på din konto, får du automatisk 500 kr. fra Bet365, så du starter altså med 1000 kr. De skal selvfølgelig spilles igennem nogen gange, kan ikke lige huske hvordan det er, at det fungere. smiley

• #5   20. feb 2012 jeg bruger bare danske spil, ganske overskueligt, dog kan deres odds være lidt mindre end de andre, men så støtter man danmark smiley de har også en dejlig app til sifone, hvor jeg tit liveoddser fra, super nemt. kan varmt anbefales smiley

• #6   20. feb 2012 Sidder på bet365 og har endnu ikke fundet ud af, hvordan man får de 100% tilbage, for har satset, som de beskrev og vundet det igen, men intet er sket. Men det positive er at jeg endnu ikke er i underskud smiley

Kommentér på:
Betting sites (nybegynder)

Annonce