{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Laser i håndbold-EM {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, det er helt forrykt, at visse af de serbiske fans bruger midler så som laser for at få modstanderen til at spille dårligere. Sådan noget ødelægger jo hele kampen. Synes det ville være godt, hvis man kunne gøre noget for at forhindre det, men det virker jo næsten umuligt? Der er 20.000 tilskuere, og sådan en laser fylder jo ikke ret meget, og hvordan vil de sikre, at tilskuerne ikke tager lasere med ind i morgen til finalen? Hvis de lyser på f.eks. Landin i morgen, hvad mener I så man skulle gøre ved det? Skulle man stoppe kampen helt indtil man fandt synderen, eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laser i håndbold-EM
  • #1   28. jan 2012 Tror kun det er træls hvis de kigger direkte ind i strålen

  • #3   28. jan 2012 Jeg har også gået og tænkt over det her siden jeg så kampen igår. Det er jeg helt forrykt at tilskuerne gør det, og det ødelægger helt sikkert chancerne for Landin hvis Serbien får straffe.
    Jeg synes at kampen skulle stoppes hver gang der blev lyst på laser på en spiller, også når der ikke blev lyst mere skulle kampen sættes igang igen. Og sådan skulle det bare forsætte, for i bund og grund ønsker alle fans jo at kampen skal spilles, og hvis den bliver stoppet hele tiden kan det jo være at folk stopper.
    Udover det så skulle fansene gå igennem sådan nogle scannere som de har i lufthavne osv. Selvom det ville tage lang tid med 22000 folk smiley


  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #4   28. jan 2012 Jeg syntes også det er pisse langt ude.. Hvad blev der af Fair play ??..

    Ikke om jeg gad vinde med de metoder der, det er helt sikkert..

    Karsten


  • #5   28. jan 2012 Lasse H: Ja, det kan jo faktisk godt sammenlignes. Så ja, sejren bør gives til Danmark, eller der bør spilles omkamp, hvis han bliver lyst i øjnene under et serbisk angreb og de scorer eller målet bør annuleres.

    Karsten K: Ja, jeg mener heller ikke der er noget ved at være det "vindende" hold, hvis fansene har brugt sådanne beskidte tricks. Hvis det var danskere der gjorde det, ville jeg også fordømme det, men desværre har de nok en lidt anden mentalitet dernede.


  • #6   28. jan 2012 Kan man ikke se nogle videoer hvor disse lasere bliver anvendt i kampene?

    Det er desværre ikke noget man kan gøre besynderligt meget ved for lasere er så små i dag at de kan passe ind hvor som helst...


  • #10   28. jan 2012 Synes at Serbien skulle taberdømmes kampen igår, ellers skulle den spilles uden tilskuere. Og det samme bør være tilfældet imorgen.

  • #12   28. jan 2012 De kunne heller ikke holde deres kæft under Kroatiens nationalmelodi!

  • #13   29. jan 2012 Camilla,

    At tilskuere buer af modstanderen er noget professionelle sportsfolk må vende sig til. Det er ikke for sjov man kalder tilskuerne den 12. mand på banen i fodbold.

    Anders,
    Det er forkasteligt at de ikke kunne det, men desværre er der en del had mellem nogle befolkningsgrupper i begge lande at andet ikke var at forvente.

    Hvordan ser de laser ud? Er det ikke noget som man ved døren burde kunne se? Det ser dog ikke umiddelbart ud til at forstyrre målmanden, men jeg ved det jo ikke, har ikke stået på mål og fået det sendt i øjet... smiley


Kommentér på:
Laser i håndbold-EM

Annonce