{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Can S
Can S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Skitur! efter 8 år, hvad kan betale sig ? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!

Ville høre folk om det kunne betale sig og købe nogle brugte ski når man skal ud og stå på ski ?
For jeg skal afsted her i uge 4, og sidst jeg stod på ski, var det for små 8 år siden.
Jeg skal nemlig give 700 kr for leje af ski, og fik nævnt af en kammerat at man evt kunne kigge på nettet, finde nogle fine brugte til den pris..

Hvad skal man kigge efter? længde på ski eller ? Nogle der har en ide til hvad man skulle ofre osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skitur! efter 8 år, hvad kan betale sig ?
  • #1   10. jan 2012 det kommer meget an på hvad for et niveau man er på.

men en god carving ski på 160-170, er en god start. ikke for blød og ikke forstiv.

• Can S
    Can S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   10. jan 2012 Hvad betyder det at de er lange ? Er de så sværere ?

Alpinski ? Er det noget specielt eller ?

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #4   10. jan 2012 Jeg sidder i Norge på skiferie nu og jeg lejede ski i intersport i min hjem by til 500 kr for 10 dage...

• #5   10. jan 2012 måske du kunne låne nogen eller leje dem ved din lokal sportforretning

• #6   10. jan 2012 Køb Carving Ski, det er helt sikkert det nemmeste at starte på og helt klart de bedste ski.

• #7   10. jan 2012 Køb Carving Ski, det er helt sikkert det nemmeste at starte på og helt klart de bedste ski. Hellere de er for korte til dig end de er for lange, hvis de først bliver for lange bliver de nemt ustyrlige og knap så stabil når du er begynder..

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #8   10. jan 2012 Hvis det kun er til 1 tur så skal du lige huske at regne det hele med!

Hvis du køber brugt i det prisleje er de formentlig ikke klargjort til brug. Så skal du betale for voks, og eventuelt reparation af små huller i sålen. Du kan så få dem justeret til din vægt i samme omgang uden beregning (som regel). Du skal dog regne den pris oven i. Hvis du kører selv kommer der nok ikke en udgift oven i, men hvis du flyver koster det ekstra!

• #9   10. jan 2012 120 kr, for at få et par ski med i flyveren. er da på ingen måde dyrt.

Kommentér på:
Skitur! efter 8 år, hvad kan betale sig ?

Annonce