{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FCK mod Chelsea...
  • #1   17. dec 2010 er ikke fck fan. men mon ikke de kan klare dem på en god dag?

• #2   17. dec 2010 Lige mine 2 hold.. smiley nu er Chelsea ikke så godt kørende for tiden.. ser sku frem til den kamp smiley Håber FCK kan tage den men nu må vi se.. smiley

• #3   17. dec 2010 tja nu er jeg jo optimist, så jeg satser på at vi vinder 1-0 hjemme og så spiller vi 0-0 i Chelsea

• #4   17. dec 2010 FCK har ikke en chance overfor Chelsea,, så den tager Chelsea rent hjem..

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #5   17. dec 2010 Mon ikke Chelsea hiver den i land, tror virkelig de skal have en dårlig dag for at Fck kan slå dem. selvom jeg da håber Fck slår dem og går videre.

• #6   17. dec 2010 Er heller ikke FCK fan,men holder da med de danske hold i Europa... Ja Chelsea har lidt problemer for tiden,men meget få danske hold har slået et engelsk tophold i en europæisk kamp indenfor de sidste 10 år... De spiller bare for hurtigt og er et niveau højere...

• #7   17. dec 2010 Henrik C

vi havde heller ikke en chance overfor Barcelona og alligevel fik vi uafgjort hjemme imod dem

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #8   17. dec 2010 Over 2 kampe er chelsea nok en del bedre! Men ja bliver da forhåbentligt 2 gode kampe;o)

• #10   17. dec 2010 Ja vi skal nok få en fed away.. havde også håbet på schalke.

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #12   17. dec 2010 der er ca 2 mdr til vi skal møde dem, så mon ikke de er bedre kørende der...
    det fint at være optimistisk, men chancen for at gå videre er meget lille, men det havde den også været uanset hvem vi havde trukket...

• #14   17. dec 2010 Hvorfor er det de fleste siger "vi" i er da ikk med på holdet? :S jeg forstår det ikk.

• #15   17. dec 2010 Neej det gør det ikk smiley for det hedder jo rigtig dem... i er jo slet ikk med i det??? :S dumme...

• #17   17. dec 2010 Vi tager dem!

• #18   17. dec 2010 VI = Danmark smiley Man holder selvfølgelig med FCK når det er et dansk hold. man kan krydse fingre tror godt FCK kan på en god dag.. smiley

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #20   17. dec 2010 FCK har spillet godt i årets Champions League, og præsteret ganske fornuftigt, men tror nok man må indse, at det her bliver exit for dem, det kan godt ske, at de måske kan få ét fornuftigt resultat mod Chelsea, men tvivler ret stærkt på, at de kan hive 2 gode resultater hjem, og sikre sig pladser videre i kvartfinalerne. Chelsea er altså bare ét par niveauer højere. Og nok er Chelsea inde i en krise nu, men kampen ligger et par måneder ude i fremtiden, jeg har en lille idé om, at Chelsea er kørende igen til den tid. Så face it, tror sgu FCK er ude, men hatten af for deres præstationer i år! smiley

• #21   17. dec 2010 Bolden er rund og alt kan ske, Tvivler nu også på de tager dem, men derfor håber jeg det alligevel smiley

• Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 262
    #22   17. dec 2010 Er der nogen af jer der har overvejet at kampen spillet på et tipspunkt hvor sasligaen holder pause?
    FCK er dermed ikke i kampform.
    Tror de får en ordentlig røvfuld over de 2 kampe.
    Angående dem af jer der nævner kampen hjemme mod FCB, så synes jeg ikke man på nogen måde kan sammenligne den med en kamp mod Chelsea i knockout fasen.
    Barca var mere eller mindre videre da de spillede i kbh, og gav derfor tydeligt ikke alt hvad de kunne.

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 69 Svar: 199
    #23   17. dec 2010 det er rigtigt at chelsea er nede "for tiden" men nu er det heller ikke i morgen de skal spille. og fck spiller slet ikke indtil de skal mødes, hvorimod chelsea burde være i god form "kampmæssigt"

• #24   17. dec 2010 Forza fck !!

• #25   17. dec 2010 Stamford Bridge: 1-0 til chelsea
    Parken: 1-0 FCK

straffe: FCK går videre smiley man har vel hver en mening, hehe..

• #26   17. dec 2010 Hvis de skulle møde dem lige nu ville jeg mene fck havde en chance for at gå videre, men meget kan ændre sig hvilket jeg ikke håber sker, har det meget godt med den 4. plads de ligger på i PL.

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

#27   17. dec 2010 Kenneth W: hånden på hjertet.. tror du seriøst at barcalona spillede det bedste de kunne mod fck i parken,,, er 100% sikker på at de sagens kunne sætte den et gear eller to op hvis de havde noget at spille for...

som fck mand vil jeg meget gerne være optimistisk, men det er stadigvæk min mening at chancen for at gå videre er meget lille,,,

• #28   17. dec 2010 Chelsea er jo også bedre en Barca,, Ingen danske hold har jo en chance mod Chelsea, de Engelske mestre, Chelsea har jo vundet Champions League op til flere gange, hvor mange gange har FCK vundet, hmmm.. nårh jo nul. lad nu vær med brug Barca som undskyldning, selv når Chelsea spiller dårligt vil de vinde over FCK. smiley

• #29   17. dec 2010 Sjovt alle siger Chelses er nede for tiden, men hva har det med sagen at gøre? Hvis stimen vender, og Chelsea er skarpe igen i Februar, så slagter de FCK...

• Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 262
    #30   17. dec 2010 Henrik C:
    Chelsea har nu aldrig vundet CL, men er da enig i at jeg ikke ser FCK´s chancer som eksisterende

• #31   17. dec 2010 Henrik

det samme sagde barca's plastik fans der vi skulle mod dem i parken... den blev sgu uafgjort. husk nu, alt kan ske

• #32   17. dec 2010 Henrik du er idiot

• #33   17. dec 2010 Træ
    FCK kan os ramme en downperiode. Og nu ligger superligaen stille, hvilket ik gavner FCK på nogen måde!

• #34   17. dec 2010 Mr Bing

Det er jeg fuldstændig klar over, har heller ikke sagt at fck vinder på nogen måde, prøve såmænd bare at at forklare alt kan ske, og fck MÅSKE kan vinder eller få uafgjort.

KLAR FOR KØBENHAVN!

• #35   17. dec 2010 Hov kom lige til at se forkert, kan godt se de aldrig har vundet, men ingen danske hold kan nå Chelsea til sokke-holderne,,
    Man kan bruge Barca som undskyldning så meget man vil, men ingen vil jo tro på at Barca gav sig 100 %, for hvis de gjorder vil hele FCK's truppe (selv dem der ikke spillet) var på skadestuen nu smiley Overdrivelse fremmer forståelsen, alt i alt, så har FCK bare ikke en chance mod et top hold, som giver dig 100 % smiley

• #36   17. dec 2010 Henrik C

ja for da fck "kun" tabte 2-0 på camp nou havde de jo slet ikke noget at spille for, selvfølgelig var de da pisse ligeglade med at fck på daværende tidspunkt lå på førstepladsen i puljen... tag dig nu sammen, og sjovt at samtlige barca spillere roser fck til skyerne fordi de var så gode og gav så meget modstand, det havde de nok ikke sagt hvis de i forvejen bare var gået ind til kampen med en mentalitet der bare hed "de 90 minutter skal bare overståes så vi kan komme hjem"

• #37   17. dec 2010 Dane M
    De har været hårdt ramt af skader. Det er der forklaring ligger på dykket. Men nu begynder de alle at være klar igen, og så vil jeg næppe undervurdere dem. For både United og Arsenal har smidt ligeså mange point...

• #38   17. dec 2010 Jeg kan da også godt rose nogen som ikke er halvt så gode som mig, og det var jo hvad Barca gjorder, og Barca vidste jo at de vil komme vidrer lige meget hvad, så hvorfor skulle de bruge al deres energi på et tegneserie hold som FCK? smiley

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

#39   17. dec 2010 sgu meget godt gået af et "tegneseriehold" at komme mellem de 16 bedste hold i europa......

måske der er et hold på fyn der kan gøre det bedre ?? hvem ved.... måske bare ikke lige det hold der blev ydmyget 5-1 i onsdags.. tror endda det var af et tysk bundhold. ;-)))

• #40   17. dec 2010 Henrik..

efter du brugte ordet "tegneserie hold" gør at jeg ikke engang kan tage dig seriøst længere, det var et ord man brugte de første år af folkeskolen, gider ikke lige falde ned på dit børne niveau når det gælder en diskussion. du kan jo ikke engang nævne hvilket hold du selv støtter?

• #41   17. dec 2010 men lad mig gætte enten holder du med det der usle lortehold fra vestegnen og ellers er du en af dem der kalder dig "fan" af et stort udenlandsk hold, selvom det eneste sted du har set deres kampe er på tv.

• #42   17. dec 2010 DOLLE !
    Nu synker du jo selv ned på samme lave niveau... :S

• #43   18. dec 2010 Jeg kan skam godt sige at jeg holder med Chelsea, og jeg går ikke op i fodbold på nogen måder, men syntes nu det er meget sjovt at du alligevel svare på de ting ejg skriver ;), og hvilket ord jeg bruger om de små hold her i Danmark, er vel op til mig smiley
    hehhe...

• #44   18. dec 2010 Kære ven, som sagt, så selv på deres dårligste dag vil de kunne rykke FCK rundt smiley
    og som sagt er jeg ikke fan af dem, for går ikke op i fodbold, men holder stadig med dem smiley hehhe..

Kommentér på:
FCK mod Chelsea...

Annonce