{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Super Six {{forumTopicSubject}}

Hvaså baboom så det imorgen Froch og Abraham skal kæmpe !

Hvem tror i vinder ?

- jeg tror bestemt at Froch kan klare det han er en hel del hurtigere end Abraham imo!

Nogen der ved hva der blev af Dirrell og Ward kampen ? den savnede jeg en hel del da favoritten var Dirrell!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super Six
  • #1   26. nov 2010 Abraham vinder hele lortet!

• #2   26. nov 2010 er dirrell røget ud ? for han var da min favorit og klart den der boksede flottest!

• #3   26. nov 2010 Abraham vinder og han er meget bedre end kessler

• #4   26. nov 2010 Super six er lort når kessler ikke er med.. Jeg river dem allesammen over !! ses l4n!

• #5   26. nov 2010 Arrrrg?? Men selv hvis han ikke havde så ville jeg kun se det fordi han var med.. man støtter sin nationalitet sån er det bare

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #6   26. nov 2010 A. Direll trak sig kort efter Kessler gjorde. Så nu er der sådan set kun tre af de oprindelige boksere tilbage og tre reservere (hvis man ser bort fra dem der er færdige i turneringen)

Sakio Bika erstatter Direll

Tjek evt denne side: http://sports.sho.com/world-boxing-classic.html

Jeg håber Froch vinder imorgen. Det eneste Arthur har at byde på er et slag i slutningen af en kamp, bare se mod Direll, der kunne han ikke følge med.

Tror dog desværre Ward vinder det hele. Det har også været meningen fra start af. Da han er den eneste af alle de boksere der har været med, som kun skal bokse på hans egen hjemmebane hver gang. (så medmindre han kan blive Knockoutet, så vil han vinde)

• #7   26. nov 2010 Øv Dirrell synes efter min mening at være den bedste af dem der var med smiley
    - håber også Froch vinder imorgen , Abraham gemmer sig kun bag paraderne og slår 3 -4 gange i slutningen af en runde ellers ikke noget der.

Ja A. Ward vinder sku nok det hele, men så kan man os sige at super six har været en fiasko - udskiftninger - boksere der trækker sig - og så bare boksere der ikke gider fortsætte! Det har selfølgelig været sjovt at kigge på, men set bort fra det så har det ikk været andet end bøvl - efter min mening altså !

• #8   26. nov 2010 Hvornår skal de bokse ?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

#9   26. nov 2010 Vil give dig helt ret. Synes også det har været lidt en fiasko, det var jo ikke meningen med en super six turnering. (så skulle de i hvertfald have længere tid mellem kampene, men er også svært)

Ja Direll boksede rigtig godt sidst, der havde arthur ikke noget at byde på, før Direll faldte. Inden havde arthur fået mange tæsk og ville have tabt alligevel. Så det er ærgeligt.
    Men kampene skal ses alligevel.

• #10   26. nov 2010 Nikolaj - imorgen 22:20 på tv2

Lars - nemlig og glæder mig da også imorgen selvom jeg ikke tror abraham har mere at byde på end det vi har set indtil videre, håber froch vinder på K.O - det ville chokere mange smiley

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

#11   26. nov 2010 Ja lige præcis, håber det også. Bare det bliver en god kamp, hvor de ikke er alt for ufine i deres boksestil og arthur ikke kun står med paraderne oppe, indtil de sidste par omgane. Men nu må vi se:)

Kommentér på:
Super Six

Annonce