{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mavemuskler
  • #1   26. aug 2007 Du træner bedste muskler ved at have din puls oppe at køre, man siger en rigtig træne puls ligger på 120 slag i minuttet, og der kan gå langtid, for at se hurtig udvikling på din overkrop skal du også træne dine ben, da der er noget i dine muskler i dine ben som gør at kroppen hurtiger tager form.

• #2   26. aug 2007 Men ellers så bare begyndt også se hvordan det går.

• #3   26. aug 2007 mavemusklen er kroppens største muskel og du skal være varsom med at overtræne den .
    hvis du gør det vil du få en lille topmave og det ser sku fjollet ud .
    få du gang i resten af kroppen og så skal du se så følger maven efter i samme tempo .

• #4   26. aug 2007 har hørt fra instruktør at den bedste måde er og lægge sig på albuerne over en bold sådan en de har i fitness center. 4 gange om dagen så lang tid man kan. jeg har ikke nogle bold her hjemme så jeg bruger kontorstolen rygger lidt fra side til side. 2-3 måneder så kommer resultatet.

• #5   26. aug 2007 v.i.p .>> Hjertet er kroppens største muskel.

Mavemusklerne er en muskelgruppe.

• #6   26. aug 2007 lol

• #7   26. aug 2007 ja

• #8   26. aug 2007 Du behøver sku da ikke træne ben før man kan se dine mavmuskler hvad snakker du om mark Q??

Bare tag en masse mavebøjninger så kommer det helt af sig selv.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #9   26. aug 2007 Lol den ene siger noget vrøvl og en anden retter det med noget endnu mere vrøvl...!

Når du træner for at få større muskler, har din puls ingenting, eller meget lidt at sige. Det er kun ved konditionstræning, eller ved fedtforbrænding at pulsen har noget at sige.

Og nej, der er ikke "noget i benene som gør, at man bedre kan træne overkroppen".

Hverken "mavemusklen" eller hjertet er kroppens største muskel. Balden er kroppens største muskel. Der er slet ikke noget der hedder mavemusklen, for det er ikke én muskel! Det er mange.

Når du træner, så husk at spænde både på vej op, men også på ved ned.
    Træn ryggen ligeså meget som maven.
    Hvis du gerne vil have store mavemuskler, så læg hellere noget modstand på og tag færre mavebøjninger. 3x8-12 stk, men så skal det også være så hårdt, at du kun lige kan tage det antal. Hvis du tager mange mavebøjning uden modstand i stedet for, vil du blot få stærkere muskler, men ikke nødvendigvis større muskler.

• #10   26. aug 2007 hvis du er fed eller har nogen procent fedt (maven ) og der er nogen personer der begynder og træne mavemuskler men nej fedtet kommer ikke bare sådan ud self træner du musklerne og kan mærkes under fedtet men kan ikke ses ...løb par km om dagen eller i fitness og efter det træn mave og ryg Husk spis sundt hehe

• #11   26. aug 2007 Lasse J ligemeget hvilken øvelse han/ hun laver så træner det mavemusklerne ..

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#12   26. aug 2007 Shorty:
    Jeg ved udemærket godt, at selv det at gå en tur træner mavemusklerne, men skulle han udelukkende gøre det, ville det jo tage årtier...

• #13   26. aug 2007 Lasse J jah det er det ...men han kommer ikke så langt med de 60 gange hver 2 dag!!! du kan lave 3 gange 60 hver aften og så mere og mere når du mærker at du kan tage flere

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#14   26. aug 2007 Nej for så ville han komme til at overtræne. Det får man ikke noget ud af overhovedet. Hver anden dag er fint. Hvis man kan tage 3 x 60 stk, er man enten i UTROLIG god form, eller også laver man mavebøjningerne forkert, så man slet ikke rigtig træner maven.

• #15   26. aug 2007 Lasse J øhm Okay men du ligner ikke en der træner ?

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#16   26. aug 2007 --> Ronnie

Hvis jeg skal kunne forholde mig til hvad du har fået at vide i din uddannelse, ville det være rart at vide hvilken form for uddannelse der er tale om. Og hvilke undersøgelser du taler om.

Jeg er snart færdiguddannet civilingeniør i kemi, og i forbindelse med min uddannelse er jeg bl.a. trænet i human fysiologi og biologi, biokemi, proteinkemi og fødevarerkemi. Jeg vil derfor mene, at jeg har et bedre grundlag end de fleste til at udtale mig og dette emne.

Det staves desuden "testosteron".

--> Shorty
    Og? Bare fordi jeg ikke gider træne hele tiden, kan jeg godt vide noget om det.

• #17   26. aug 2007 lasse j på 7 semester .. er det så 3 år på gym først

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#18   26. aug 2007 --> Knneth
    Ja naturligvis. Man kan ikke komme på universitetet uden at gå i gymnasiet.

Godt nok er civilingeniøruddannelsen 10 semestre, men grunden til at jeg siger "næsten færdiguddannet" er, at de to sidste semestre skrives der speciale, og der er der ikke yderligere undervisning. Derfor er jeg nu mere end 75 % færdig med alt undervisningen.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#19   26. aug 2007 Hov. Undskyld, der skulle stå "Kenneth" smiley

• #20   27. aug 2007 jeg tror mest på Shorty *
    ..

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#21   27. aug 2007 --> Ronnie. Det var ikke det det handlede om... Det handlede om, hvilken uddannelse og hvilke undersøgelser du snakkede om... Du kan jo sagtens påstå at du har fået et eller andet at vide under din udanndelse, men det er jo ikke helt ligegyldigt hvilken uddannelse der er tale om.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#22   27. aug 2007 Den ene hvad?

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

#23   27. aug 2007 Ok...! Det her handler om, at DU stiller spørgsmålstegn ved om det JEG siger er rigtigt. Jeg mener jeg har dokumenteret hvorfor jeg kan udtale mig om dette emne, men jeg savner stadig en dokumentation for, at du skulle have de fornødne kompetencer for at påstå at jeg tager fejl.
    Det kan godt være det bare er mig, men en elektrikkeruddannelse gør det ikke. En instruktøruddannelse fra FitnessDK ej heller...

Kommentér på:
mavemuskler

Annonce