{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Overvejer lystfiskeri. Men hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Overvejer at starte lidt mere seriøst på fiskeri verdenen.
- Er sku blevet bidt af det og savner lidt en seriøs hobby smiley

Men er kigget en efter spinnefiskeri / alm. med henblik på senere at prøve fluefiskeri. Jeg er lettere øvet, og har fisket med spinnere, power bait osv. Derfor er det da også fluefisk der trækker mest i mig smiley

Spørgsmålet er så, er det svært at starte med fluefiskeri? Kræver det meget kendsskab? Er det sjovere og fanger man mere med det, end alm. ?
Kender i en god hjemmeside, hvor de har et godt tilbud på et fint startersæt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer lystfiskeri. Men hjælp søges
  • #1   5. okt 2010 vil sige at jeg var helt udelukket fra fluefiskeri ! troede simpelthen det ville være for svært og at man ALDRIG fangede noget på det skidt smiley
    - men det er nu meget nemt at lærer, hvis du har en god lære med eller bare en du kender. vil sige det er sådan lidt forskelligt med fangst, men er dog noget kun sjovere at fange på fluestage en på almindelig ! smiley


  • #2   5. okt 2010 elsker også at fiske, især når den er fangst smiley

  • #3   5. okt 2010 overvejer at droppe mit fiskeri... så har måske en masse tilsalg

  • #4   5. okt 2010 Hvis du er oppe fra nordjylland af ! så jeg klart anbefalde dig at tage en tur i Brasholt, ved ikke om den er andre steder i nordjylland. Hvilket jeg kunne forstille mig den var, men den er ihvertfald i 9800 Hjørring. De har nogle kanone tilbude og er virkelig til at snakke med både med lidt fif og en god pris smiley

  • #5   5. okt 2010 Kommer fra Syddanmark, så Hjørring er lige rigelig langt væk smiley Desværre.

  • kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 40
    #6   6. okt 2010 synes du skal prøve flue fiskeri da det klart at det sjoveste og efter min mening det bedste.
    www.grej.dk
    købte selv mit første "starter" fluesæt til omkring 1000 kr.
    kør selv derud da han er til at handle med og du kan fiske med det samme da der ligger 2 søer smiley


Kommentér på:
Overvejer lystfiskeri. Men hjælp søges

Annonce