{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af garderobeskab - reol og boksmadeas 205 kr.
  • Have anlæg 15.000 kr.
  • Opmåling og opstart på montering af ikea køkken. 2.000 kr.
  • Bartender 1.000 kr.
  • VVS hjælp til trykket på varme vand 1.200 kr.
  • Vinduespudsning 940 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB Bremser..
  • Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 36
    #1   3. sep 2010 Ja, hydrauliske skivebremser er meget kraftigere og du har meget mere føling med bremsen smiley

• #2   3. sep 2010 okay tak smiley

Er der nogle herinde der kender nogle fede og gode cykler? smiley
    og nej jeg gider ikk se på en cykel til 20k smiley så meget gider jeg ikk betale smiley

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#4   3. sep 2010 Kig efter Trek, der får du godt udstyr for pengene smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #5   3. sep 2010 Trek cykler er ok. fra 8000 modellen og opad. Men også dyre

Cube er ok til prisen.

• #6   3. sep 2010 Hvad gider du så betale? generelt kan Canyon anbefales, da det er god value-for-money i forhold til konkurrenterne. Udstyrs niveauet er en tand højere end konkurrenternes cykler i samme prisleje
    /Kasper

• #7   3. sep 2010 Jeg kører TREK, og de er dyre, man betaler meget for navnet. Dog er deres garanti ordning rigtig god, det betaler man jo så også for....

• #8   3. sep 2010 havde selv den her i tankerne smiley
    (link fjernet)

• #9   3. sep 2010 Hvad skal den bruges til?

• #10   3. sep 2010 Hvad er emnet Kasper?
    det skal nok bruges til Mtb?

• #11   3. sep 2010 Ok smarte, freeride, XC, all mountain, downhill, dirt jump...?

• #12   3. sep 2010 Aner ikk hvad det hedder sådan noget.. :s
    jeg ved ikk så meget om det her Mtb smiley

Jeg skal bare bruge den til at køre rundt i skoven og op og ned af bakker og hoppe over hop og sådan noget.

F.esk en tur i harreskoven eller lignen. ved ikk hvilke kategori det er? smiley

• #13   3. sep 2010 http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/specs.html?b=1867
    Men her er en super cykel til prisen. Gode dæk, bedre forgaffel, bedre bagskifter

• #14   3. sep 2010 til skovbrug går den fint an. Men hop er jeg ikke sikker på at den holder til...

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#15   3. sep 2010 Jeg kører Trek 8500 (2009)
    Er fuld tilfreds. Samt der kan forhandles god rabet hjem på Trek cykler.

• #16   3. sep 2010
    MR X .

Hvordan det? forklar smiley

• #17   3. sep 2010 Kasper K
    hmm nåår okay øv smiley

oorh den du har linket er sku da okay billig?
    kan den tåle hop?
    men den har ikke hydrauliske bremser?

• #20   3. sep 2010 Lasse B
    okay tak smiley men jeg har jo ikk forstand på det her smiley men mange tak.

• #21   3. sep 2010 Har selv en felt Q620 god cykel, men gaffel krank, gear osv skal opgraderes før du kan køre seriøst mtb/xc

• #22   3. sep 2010 hvad forbinder du med seriøst? altså deltage i konkurancer?
    for det skal jeg ikk smiley
    jeg skal bare ud i skoven med vennerne og køre skoven lidt op smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#23   3. sep 2010 Michel S

Hvis du betaler fuld pris for en cykle så bliver du snydt.

Min incl udstyr løb op i 19000 kr. Jeg gav 13000 kr

• #24   3. sep 2010 altså, du må kunne forstå hvis du bare vil køre i skoven med vennerne dur det ikke at have noget hvor gear eller forgaffel ikke virker 100% gafflen kan lige gå an til skoven, men gearne stinker hvis du jogger igennem op af stejl bakke, jeg er allerede oppe og have invisterert 2-3k udsover prisen på 5k for min felt

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#25   3. sep 2010 MR X .- du bliver sku da ikke mere snydt når du køber en cykel til fuld pris, end hvis du køber en ny bil fuld pris?

Det er rent ud sagt noget pis og en utrolig dum holdning folk har fået til cykler og cykelhandlere !

• #26   3. sep 2010 Helmer

Hvorfor er det forkert at få rabat?... Der er da ingen grund til at være taknemmelig for at få lov og betale fuld pris?
    /Kasper

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#27   3. sep 2010 Nej, men folk forventer at de altid skal "prutte om prisen" når de køber en ny cykel, men den cykel de køber hos en forhandler er jo kvalitets produkt frem for den man køber i bilka og skal samle selv?

Hvor meget rabat får du, hvis du går ned for at købe en BMW til en halv mill. ?

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#28   3. sep 2010 Når du står i det lokale supermarked, spørger du så også efter rabat når du køber en halv liter mælk?

• #29   3. sep 2010 Tror sgu det handler om hvor stor besparelsen er. Jeg ville aldrig handle om mælk... Men at jeg sparede 1200 på min cykel, det er jeg godt tilfreds med. En bil skal man aldrig betale fuld pris for...

• #30   3. sep 2010 Desuden sælger cykelhandleren jo ikke cyklen hvis han taber på det...

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#31   3. sep 2010 Helmer .
    Hvis du handler en BMW til ½ mil.
    Så kan du få stor rabat. op til 70.000 hvis du laver ren handel.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#32   3. sep 2010 Var inde og kigge på en passat tdi 170 hk og der kunne jeg forhandle mig frem til 70.000 i nedslag bare ved at spørge om han ville give flåderabat.

Det er kun den dumme der giver fuld pris på brugsting.

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#33   3. sep 2010 Men din flåderabat har jo en årsag nok? Så er du jo ikke alm hr jensen der køber ny bil...

Og jo mange cykelhandlere sælger cykler lige i tiden uden at tjene på det, de er desperate for at komme af med de gamle modeller da de nye er kommet på markedet og også af frygt for at miste kunder..

• #34   3. sep 2010 Ok, men så er der jo, lidt sat på spidsen, for mange cykelhandlere. Nu spørger jeg til dig personligt, og hvis du synes at det skal jeg ikke blande mig i så er det fint. Men bunder din utilfredshed i "prutten" om prisen i at du arbejder i faget selv? Eller er det mere bare noget i din opdragelse der siger, "man betaler bare hvad det koster"?

Cykelhandlere i disse moderne dage skal vel også indstille sig på at overleve i mindre grad på cykelsalg, som internettet får en større del af. I stedet bør man vel satse på service, arrangementer og reparationer, ting som internettet ikke kan levere fysisk.

/Kasper

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#35   3. sep 2010 Du har helt ret i at det er service, arrangementer og reparationer man som cykelhandler skal leve af..

Men utilfredsheden ligger mest i når Mr Buisness kommer i jakkesæt og stor Audi og der efter begynder at prutte om prisen på en cykel, der allerede er vildt billig..

Cyklers nypris i dag, er ikke med en fed fortjeneste, ikke så længe vi snakker "almindelige" cykler, da prisen hos forhandler er nød til at være nær indkøbsprisen for at kunne hamle op med bilka, kvikly osv..

Og det kan godt være der er bedre fortjeneste på en MTB til 20.000kr, men folk glemmer bare hvor lang tid en sælger bruger på dig som kunde, de ansatte hos cykelhandleren vil jo gerne have løn, chefen vil gerne kunne betale alle sine regninger og alt den gode service betaler du jo ikke for?

Alt går jo op i tid og penge nu om dage smiley

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#36   3. sep 2010 Men det er jo mine holdninger, jeg ved godt at verdenen er som du selv siger det..

Man får bare en indre irritation når folk prutter om prisen på en cykel, når man ved at de ikke gør det når de står og køber tøj hos tøjbutikken bagefter..
    Kan ikke se forskellen, da mængden af service er lig hinanden, de ansatte skal i begge situationer have løn og chefen skal også betale vand, varme og el..

smiley

• #37   3. sep 2010 Jeg tror ikke vi bliver andet end delvis enige smiley
    Men ros for at kunne holde debatten på et niveau langt over "Du-er-idiot-fordi-jeg-siger-det-niveau. Det er sgu lækkert, mere af det, det sker alt for sjældent på BB
    /Kasper

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

#38   3. sep 2010 Jamen sådan skulle en debat mellem voksne mennesker også gerne være, ellers er der jo ingen mening med galskaben smiley

Og ja, vi kan da blive enige om at være delvis enige, så er vi da enige om det smiley

Kommentér på:
MTB Bremser..

Annonce