{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Fodbold - Danmark vs. Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! :o)

Jeg overvejer at købe flybillet tur/retur og billet til venskabskampen Danmark - Tyskland d. 11 august... Men men... Jeg er ikke den store fodbold-freak, og ved derfor ikke om det vil være noget ved. Om stemningen er noget ved - tænker nu det er venskabskamp mm., og om det i det hele taget er det værd, at ofre en hel dag og en masse penge på det. Vil gerne give ham en god gave/oplevelse.

Kæresten er en kæmpe fodbold-tosse, går til fodbold, træner små drenge, spiller fodbold på spillekonsol og ser en vanvittig masse kampe i fjernsynet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodbold - Danmark vs. Tyskland
  • #1   10. jun 2010 Fik så ikke skrevet det ordentligt - men det skal være en gave til kæresten... :o)

  • #2   10. jun 2010 Super god ide og helt sikkert en kamp der er værd at se, så det er go herfra.

  • #3   10. jun 2010 Alletiders idé .. Venskabskamp eller ej, så er det sq altid fedt at se landsholdet og især mod en stornation som Tyskland ! Ville blive VIRKELIG glad hvis det var mig der fik den gave smiley

  • #4   11. jun 2010 Ja super gave..

    Og tyskland er også et godt match til danmark, i bund og grund er de bedre end vores landshold men underligt nok render vi for det meste med den i sidste ende når vi spiller mod dem..

    Er altid spændene mod tyskland så er en perfekt kamp at gi i gave 100%..
    Og i værste tilfælde hvis vi sku gå hen og tabe så er berlin en mega fed by at gå i byen i.. ´Så er en win / win situation..
    Do it ! smiley


  • Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   26. jun 2010 Er det mig der er gal på den eller spilles kampen ikke i Parken ?
    Jeg har billetter til kampen, og der står Parken på smiley


  • #6   26. jun 2010 Jo det har jeg også fået mig fortalt smiley Det er bestemt i parken den spilles smiley hehe

Kommentér på:
Fodbold - Danmark vs. Tyskland

Annonce