{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
180 visninger | Oprettet:

Golfhuller med cement {{forumTopicSubject}}

Klimaaktivister fra bevægelsen Extinction Rebellion er sure over at alle andre har vandingsforbud imens at golfbaner må vande, så de fyldte deres huller med cement.

Det er selvfølgelig hærværk, men på en måde forstår jeg godt deres handling - faktisk finder jeg den morsom. Den ryger lige i hullet - nej den ryger videre. smiley wtf? vil de sige - indtil det går op for dem at hullet er fyldt med beton.

Men problemet er jo ikke større end det nemt kan ordnes, man laver bare nye huller ved siden af. Der er vist en regel at afstand skal være som før.

På en måde kan jeg godt lide golf, har prøvet det nogle gange, jeg kan skyde den bold af helvede til, problemet er retningen. Men har indset jeg ikke har den fornødne tålmodighed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golfhuller med cement
  • #2   15. aug 2022 I dette tilfælde støtter jeg aktivisterne.

    Mere end 100 byer i Frankrig mangler vand. Vandet er rationeret. Vand må fragtes til steder hvor det står så grelt til.

    Alt imens golfklubberne har fået dispensation til at vande deres plæner.

    Det er helt galt!


  • #4   17. aug 2022 Citat:
    PolySL:
    Det er selvfølgelig hærværk, men på en måde forstår jeg godt deres handling - faktisk finder jeg den morsom.


    Godt at vide, at du accepterer hærværk, når man bare er enig med dem, som begår hærværket.



Kommentér på:
Golfhuller med cement

Annonce