{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Ja der må ske noget. {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer der ikke rigtigt noget som en overraskelse for mig - men læste om at en af de største sponser ikke var tilfreds med at ser tallet var faldet med over 1/3 del og hvis man ser fodbold her efter at coronaviruset er kommet er der jo kun at sige at de fleste stor hold er ikke bare blevet ringe nej de er blevet piv ringe og de små hold kan ikke magte de piv ringe hold - så det at skulle se fodbold er ikke længere noget folk ikke vil bruge tid på og må lige tage det dersens VAR hvor der når der laves mål må ventes i op til flere minutter før der kan jubles og ellers gør VAR det til en fuser.
Så ja fodbold er ikke hvad det var engang - så der må ske noget eller dør det også ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja der må ske noget.
  • #1   28. nov 2020 Spørgsmålet er hvor længe man vil kaste penge i fodbold, når investorer ikke får noget ud af deres investering.

    Med så mange klubber med røde tal, så skal der ikke meget til at vælte hele læsset.


  • #2   28. nov 2020 Polysl nej enig men som professionel og som får penge for at spille er det vel ikke for meget forlangt at de løber efter bolden frem for at stå og kigge på at den løber lige forbi dem + de kunne lave angrebsfodbold frem for at løbe tilbage imod deres egen målmand og ellers tager vi bare VAR og jeg tror der fuskes med det VAR og tilføjer lige med hvad siger du til FCK et totalt fodbold kollaps som ikke er set siden Skagen slog Brøndby i pokalen smiley

  • #3   28. nov 2020 Leon

    Jeg skal ikke kloge mig på fodbold, for jeg har kun set en eneste kamp som var Danmark - Portugal - i Lisabon.


  • #4   29. nov 2020 Polysl var det ikke der Danmark var bagud med 2-1 og vandt kampen 2-3 smiley

  • #5   29. nov 2020 Leon

    Kan ikke huske resultatet det var jo i 2008, men jeg kan huske at vi sad på den portugiske side, og allerede i første halvlej begyndte portugisere at udvandre - på den anden langside sad danskere med klaphatte og tørklæder - flag osv....


  • #6   29. nov 2020 Polysl ja desværre tror jeg alt er forandret efter det corona og det der var engang kan ingen Gudskelov ikke tage fra os smiley

  • #7   29. nov 2020 Professionel fodbold er et erhverv med virksomheder og ansatte, som det også kendes fra andre sider af underholdningsindustrien.

    Når markedet lukker ned, så må både virksomheder og ansatte "sætte tæring efter næring". Fodbolden har dog den fordel frem for fx musikere og teaterskuespillere, at de har mulighed for at skaffe sig indtægter ved at sælge rettighederne til deres kampe til tv-industrien.

    I de seneste år er spillerlønninger og de store klubbers indtægter steget eksplosivt. Det bliver selvfølgelig problematisk. For nogle af dem, ihvertfald.

    Men de må altså tilpasse sig lige som alle andre.
    Ellers må de jo se, om deres fans er villige til at betale endnu højere priser for fx TV-pakker hos antenneforeninger og tv-signal-udbydere.


  • #8   29. nov 2020 Peter P ja det kunne nu være sjovt hvis man kunne se lige nødagtigt den kamp man vil se - men selv med den digitale verden vi lever i kan det ikke lade sig gøre og så skal de jo begynde at spille fodbold igen smiley

  • #9   29. nov 2020 Peter

    Hvem fanden gider se en kamp med falsk larm og papfigurer - man vil sgu føle sig til grin.


Kommentér på:
Ja der må ske noget.

Annonce