{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

RUSSIA 2018 {{forumTopicSubject}}

Nå - tænk en aften uden fodbold, hva ska' vi så lave - der er jo længe til søndag, men jeg er optimistisk, DK vinder 2-1

Kommentarer på:  RUSSIA 2018
  • Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 38 Svar: 1.507
    #1   29. jun Jeg skal grille, og nyde det gode vejr. Som mange nok har gættet, er jeg på ingen måde interesseret i fodbold, så jeg nyder i stedet at lave alt muligt mens det der VM er der

• #2   29. jun Hvad skal du grille ?? - jeg skal grille i morgen, men ved ikke helt, hvad det bliver, må se, hvad de har, der er ikke udsigt til regn foreløbig, et sted i Indien slår de hinanden ihjel for vand, vi skal spare på vand, kan gå hen og blive en mangelvare

• Claus G

#3   29. jun Lidt nakke koteletter, nye kartofler fra haven, marineret og stegt, samt grøn salat til. Så det er næææmt idag. Imorgen har jeg fri fra grillen, men søndag skal jeg grille flækket mørbrad, i baconsvøb plus div tilbehør. Bliver nok løg/bacon bomber bla
    Ja vi skal passe på med at bruge for meget vand, så jeg har netop taget mig en grillbajer

• #4   29. jun Så kan det være, jeg skal tage mig en fodbold VM bajer

• Claus G

#5   29. jun Hehe ja det skal du da absolut gøre

• #6   29. jun Skål på VM, Jetset...

• #7   29. jun Jetset jeg tror nu også på Danmark og skål

• #8   29. jun Ja, vi må nøjes med at se den spændende kamp i stuerne, men så kan vi jo sidde her og kommentere eller bestille gravøl

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 7 Følgere: 26 Emner: 35 Svar: 1.780
    #9   30. jun Og jeg Zapper . tror nok jeg har mindst 30 kanaler med det åndsvage fodbold. Så jeg glæder mig til det er overstået.. Så bliver det halveret.-

• #10   30. jun Ron - det er så det gode ved, at vi i dag har flere kanaler at vælge imellem og kan finde noget der interesserer - jeg synes sådanne VM EM OL er begivenheder i verdensklassen, jeg ikke vil gå glip af, kan måske være, jeg er sportsidiot

• Claus G

#11   30. jun Jeg tilslutter mig dig Ron. Det er næsten hele året rundt at fylder i tossekassen. Så derfor jeg virkeligt nyder min have, min grill og drivhus, når det er opholdsvejr til udendørs sysler Det er skønt vi ikke alle har de samme interesser, så ville det godt nok være meget kedeligt

• #12   30. jun kære Ron, kære Claus!
    I er NØDT til at acceptere, at sport i TV interesserer et klart flertal af verdens befolkning!
    Derfor SKAL tilbuddet om at kigge med være på hvert eneste TV-apparat på kloden!
    Lige så selvfølgeligt er det, at man skal kunne finde de andre kanaler, og det kan man jo også!
    Man kan jo også brokke sig - men man kan også lade være!
    Ved Gud er der meget som JEG ikke vil se, og det lader jeg så være med - men jeg føler ingen trang til at lade andre vide, at jeg f.eks ikke kan klare folkedans og hus/have programmer....
    Skift kanal og lad andre have DERES fornøjelser!

• #13   30. jun Jeg kan godt lide fodbold og jeg ser alle de kampe jeg kan hvilket begrænser sig til DR1 og dr3 da jeg ikke gider betale for tv udover licensen 😀
    Til forskel fra dig Claus får jeg intet lavet udendørs når det er så varmt.:'(
    Jeg har det skidt med varmen og det er kun morgen og aften jeg vover mig udenfor.😳
    Jeg er som Jetset også bange for at vandforsyningen får problemer snart og hos os sparer vi som gale og selv badevandet bliver genbrugt til toiletskyl.😇
    Jeg glæder mig helt vildt til at få fyldt tønderne igen og sjældent har jeg længtes efter regnvejr som nu ☺️

• Claus G

#14   30. jun Torben, du kan også vende det om. Der er VED GUD ingen grund til at tale om hvor meget man elsker fodbold. Det er noget man må acceptere

Det er bestemt ikke en menneskeret at kunne se fodbold i tv. Det har du alligevel misforstået, hvis du mener det. Der findes særlige sportskanaler, som vel sagtens kun skulle bruges til sport. Man går jo heller ikke i netto for at købe en sofa

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 94 Svar: 4.878
    #15   30. jun Jeg vil også snart have noget regn, jeg er ved at blive sindsyg af denne varme, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke noget.....

• #16   30. jun #14
    Arhh Claus hvad så med naturprogrammer og nyhedsudsendelser ?
    Public service går vel ud på at vise noget for enhver smag på licensfinancierede kanaler 😳
    Hvis man så ønsker yderligere sport må man til lommerne, men ellers synes jeg faktisk at det fungerer meget godt 😀

• #17   30. jun Nej, Claus, det var da godt nok en sjov sammenligning, vi går i Netto for at købe fødevarer og en hel masse spot varer, hører spot varer til i en fødevarekæde ??

Og så kan du bare ikke sammenligne VM EM OL med andet sport, jeg tænker på div. turneringer af al mulig sport. VM EM OL er verdensbegivenheder, som vi naturligvis skal have lov til at se på div. gense TV kanaler.

Jeg elsker konkurrence, herunder sport, dog er det ikke alle sportsgrene jeg elsker lige meget, så dem ser jeg ikke.

• Claus G

#18   30. jun Jetset. Netto er ikke bare en fødevarebutik. Det er en dagligvarebutik.

Cody, hvad er pointen så med sportskanaler

Til dem der ikke lige lurede at mit svar var i relief til Torbens henvendelse mod Ron og jeg, så var det et svar på det

Formel 1 er også sport og public service. Billard er også sport og public service.

Jeg elsker også nogle slags sport, men ikke så meget at jeg absolut skal tale om det konstant og for alt i verdenen bare skal se det i tv. Så derfor, så vælger jeg at undlade at se det i tv. Det har jeg heller ikke lagt skjul på. Mit liv er alllllllt for kort til at det kan hidse mig op, at se sport i tv

• Markgreven
    dec 2014

#19   30. jun Jeg kan ikke få sport nok.

Selv på nettet surfer jeg, hold fast, skak.

• #20   30. jun Korrekt Claus og derfor sendes der også små bidder af alle slags i DR og vil man have yderligere må man betale.
    Der findes også deciderede madlavningsprogrammer, naturprogrammer og nyhedskanaler man kan købe hvis man ikke har nok i det som vises i DR 😀

• #21   30. jun #18 - så er det bare minus møbler - det passer så dog ikke, de har nogle gange hylder, borde, havemøbler o.lign..

Jeg elsker også naturprogrammer og alt efter hvilket TV vi har, så er det næsten som at være der selv, jeg kan faktisk også godt li at se debatter

• Claus G

#22   30. jun Jamen Cody, små bidder er fint med mig. Hvis man så kunne nøjes med det

• Markgreven
    dec 2014

#23   30. jun Før i tiden kunne jeg godt lide at se Søren Rye, men i dag er han nærmest en karikatur af sig selv.
    Han er ikke så hyggelig mere.

• Claus G

#24   30. jun Søren Ryge er jo også lidt af en provokatør, især når han afliver duer på direkte tv

• #25   30. jun Mon det samme ville gælde for Otto Leisner, Søren Rye har ikke travlt - jeg har ikke set ham aflive duer

• Ronald G
    dec 2015

#26   30. jun Ti gengæld ser jeg alt jeg kan. hvad Universet og Historie angår. Det er berigende. Og det har vi masser af. Vi har flere kanaler der er totalt fri for sport. dejligt.
    Fodbold er det samme lort hver gang - 22 primadonnaer og en bold.
    Åndsbøller så ram da den bold.

• #27   30. jun Jamen, det gør de da også, Ron - du skulle tage og se det - det ene flotte mål efter det andet, inden en fantastisk teknisk spillede bold - i morgen søndag skal vi heppe på de danske drenge, de vinder

• Ronald G
    dec 2015

#28   30. jun Aldrig i livet . jeg hepper på de Franske klovne. bare for balladens skyld.

Hvordan du Jetset. som Stylist. hjemmevant i flotte kjoler og Stiletter. Kan dyrke dette Fodbolds-vandvid. det fatter jeg ikke. det passer ikke sammen.

Guds Øje i det høje. kaldes den Nebula.

• #29   30. jun Jo, det passer helt fint sammen, jeg er skam super feminin og helt uden tatoo - jeg er heller ikke muskuløs med brede skuldre hi hi

• #30   30. jun Modsat de fleste af jer så elsker jeg det vejr der er i øjeblikket og får styr på min altan...malet vinduer, fejet og plantet blomster, ryddet op i gammelt skrammel, og har fået nye møbler...alt bliver så fint. Når solen bager har jeg en super parasol der klarer det.
    Fodbold ser jeg kun, hvis de vinder som da de endte på rådhuset...

Det er da idiotisk at se fjernsyn i det dejlige vejr....
    Desværre må der ikke grilles på altanen, bliver helt sulten når jeg læser om det...

• #31   30. jun #22
    Claus for pokker, hvis der er Breaking news udvides nyhedsdækningen, hvis der er VM el.OL udvides sportsdækningen, hvis det hvide næsehorn udryddes udvides naturprogrammerne og hvis dronningen gifter sig igen udvides det royale stof 😀

• Claus G

#32   30. jun Men fodbold er ikke vigtigt Cody
    Det andet har trods alt en vis vigtighed

• Markgreven
    dec 2014

#33   30. jun Claus.

Hvad vigtigt er der i det royale?

• Claus G

#34   30. jun Vil mene at landets regent er væsentligt vigtigere end en bold, og en flok skuespillere

• #35   30. jun Jeg tror du undervurderer betydningen af VM og OL turneringer Claus.
    Mange bånd bliver knyttet ml. Nationer der aldrig har haft noget med hinanden at gøre tidligere og det skaber samhandelsrelationer og gensidige tjenester.
    Det er ikke tilfældigt at ministre og kongelige ofte befinder sig blandt publikum 😀

• Markgreven
    dec 2014

#36   30. jun Claus.

Aldrig i livet.

Miniput fodbold i Fremad Amager er vigtigere end kongehuset, som slet ikke har nogen berettigelse.

• Claus G

#37   30. jun Cody, mange bånd og venskaber bliver skabt ved udvekslingsophold, tur i zoologisk have og feks div messer, der bliver delt viden og kultur. Men det bliver ikke sendt i tv?
    Hvordan kan fodbold, som en primitiv sport der ikke evolutionerer sig, være vigtigere?
    Div prominente tilskuere, de får jo nok et gratis måltid og anledning til at drikke sig i hegnet

• Markgreven
    dec 2014

#38   30. jun Claus.

Fornemmer jeg en ironi?

Fodbold som en primitiv sport, jamen så er de fleste sportsgrene vel primitive.
    Lige nu sidder en masse og venter på at Wozzie skal spille tennisfinale, og her drejer det sig blot om at slå en bold over et net.

Men indrømmer, lomme bilard er også min foretrukne sport.

• Ronald G
    dec 2015

#39   30. jun Der er ikke noget at gøre Claus . er man bidt af den folkeforlystelse. så er det slut-
    Men når nu så mange er helt vilde med det. og snakker om det i tide og utide. så må vi andre vel også have ret til det modsatte.
    Det har jo ingen værdi . kun for spillerne som bliver rigere og rigere. og så skifter de klubber ustandseligt. derfor er det jo til nar og grin.

• Markgreven
    dec 2014

#40   30. jun Ron.

I må da mene hvad i vil, men det er jo kun hver fjerde år VM afholdes.

Jeg skal dog lige hviske dig i øret Ron, at Jannik Vestergaard nu har tjent næsten 1,2 millioner kroner på at sidde på bænken i Rusland.
    Hvorfor jeg nævner ham, er fordi det er mit gamle fritterbarn fra Vesterbro, vi har spillet meget fodbold sammen, ikke kun i boldburet, men også oppe på stue 1, når vi ventede på han skulle hentes hen af 16-16.30, mon ikke han skylder mig en fadøl for alle de træningstimer jeg gav ham?

• #41   30. jun Sporten er kaput, som man siger, for i bund og grund er det grundlag for hvem der er bedst dopet uden det bliver opdaget.

Dog ser jeg Tennis, elsker det, fodbold, cykelløb gider jeg ikke men sådan er vi forskellig, Fodbold er forbandet hos mange, og gider det ikke...og dog kan da lure lidt i kulisserne når Danmark er på banen

• Markgreven
    dec 2014

#42   30. jun Polysl.

Jamen så fortæl mig da, hvad der er så fantastisk ved tennis frem for fodbold....?

Er det hele ved at være lidt selvmodsigende?

• #43   30. jun #37
    Vi taler om konkurrence - nationer imellem der har mia. af seere og som sendes hvert 4 år så lad os lige få proportionerne på plads Claus !
    Når din moster Ida går i zoo og møder sit livs kærlighed uden at det bliver dækket af tv skyldes det nok at det ikke interesserer så mange 🧐

• #44   30. jun markgreven

Kvinde tennis har mere dynamik end mande tennis som jeg ikke gider, ikke pga, de korte skørter men mere action, mandetennis er noget jammerligt klatte med bolden.

• #45   30. jun #43
    Ida er det hende som laver smørebrød gggg for det kan alle bare der har en iq som en mursten.

• Markgreven
    dec 2014

#46   30. jun Polysl.

Det var ikke det jeg spurgte om, det var tennis kontra fodbold.

Ikke om Caroline er lækker, for ja da......

• #47   30. jun Ha ha Polysl min hustru siger sjovt nok det samme - bare med modsat fortegn 😄

• #48   30. jun markgreven

Du spørger om det umulige, det kan da ikke sammenlignes...

Kan du forklare hvorfor nogle kan lide himbær fremfor jordbær?

• Markgreven
    dec 2014

#49   30. jun Polysl.

Der er færre orm i jordbær end i hindbær, så jeg foretrækker jordbær.

• #50   30. jun Nu har jeg som barn plukket masser af himbær og aldrig fundet en orm, så hvis du er på en restaurant og finder en orm så hold kæft med det, for så vil alle have en.

• Markgreven
    dec 2014

#51   30. jun Polysl.

Hvorom alting er, foretrækker jeg fodbold, selv om jeg følger Wozzie.

• #52   30. jun jo jo .....og ham i revyen beholdt også sine 10 tønder land

• Claus G

#53   30. jun Cody, fordi der er flere der falder for en sportsgren, er det på ingen måde identisk med at sporten er givtig, som den nærmest bærer gudestatus på at være blevet. Så JA tak, lad os få proportionerne på plads. Tænker faktisk at curling, dart og bowling er mindst lige så relationsskabende på verdensplan, det kan præcis det samme som fodbold? Jeg synes argumenterne for fodbold udebliver
    Ingen har endnu kunne argumentere, ud over at "fordi der er mange der interesserer sig for det". Men det fortæller bare ikke hvorfor at det skal højnes til noget det ikke er.
    Jeg undres over det. Det vil jeg gøre fortsat, netop fordi jeg ikke interesserer mig for sporten, og ikke kan få øje på det "fede" ved den. Det er lidt som med folk der skal have deres smøg efter et måltid. Jeg kan ikke se det fede i det, og det kommer aldrig til at interessere mig.
    Jeg har fået hug for at være anti fodboldfan, ca hele livet, men jeg føler ikke jeg mister noget ved at jeg ikke interesserer mig for fodbold, så jeg kan ærligtalt ikke se det særlige i fodbold, og slet ikke at det er SÅ vigtigt at det hvert år fylder div tv kanaler, hvad enten det hedder VM, em, OL osv.

• #54   30. jun Fandme om ikke endnu en tråd kører fuldstændigt af sporet..... SUK SUK og atter SUK....
    Selv kongehuset skal igen igen blandes sammen med alt andet.... SUUUUKKK
    Hold dog op med at kigge hvis I ikke gider VM i fodbold!
    Jeg slår notifikationer fra nu for jeg gider ikke at læse mere af den slags.....

• Claus G

#55   30. jun Torben, hold dog op med at hade dem der ikke ser fodbold! Se, problemet ligger vel egentligt der
    Dem der ikke gider at interessere sig for fodbold, han vel ret til at deltage og give deres besyv med.

• Markgreven
    dec 2014

#56   30. jun Claus.

Torben er royalist, og ville slikke Mary i røven...... Øhhh, det ville jeg måske også, men måske ville jeg slikke hende andre steder......

• #57   30. jun Claus det hele handler vel om seerantallet og da fodbold er verdens største indtægtskilde på sportsområdet er det jo ikke underligt at sendefladerne udvider hvert fjerde år.
    Som tidligere nævnt har du muligheden for at zappe over på noget andet så jeg forstår ikke din modvilje - meeed mindre det pisser dig af at også dine venner foretrækker fodbold fremfor at stå ved grillen 😀

• Claus G

#58   30. jun Jeg har ikke venner der ser fodbold De har heldigvis bedre ting at tage sig til Cody

Fodbold er dermed tv prostitution, eller hvordan skal jeg tolke dit argument om at det er største indtægtskilde på sportsområdet?

Nå, men argumenterne udebliver, så ironien kører forsat på højtryk hihi

• #59   30. jun Nå - disse herlige VM tider, hi hi - jeg tør slet ikke spørge, om der var nogen, som så den brandkamp Frankrig/Argentina, wauw en kamp, må indrømme, jeg havde håbet på Argentina og så den anden Uruguay/Portugal, virkelig en overraskelse, bye bye Portugal, nok også til Ronaldo, næste gang er han nok gået hen og blevet for gammel.

Og så kan jeg læse, der er delte meninger om VM i fodbold, det vil jeg kommentere i morgen, hi hi

• Claus G

#60   30. jun Jeg så den ikke, men det var nok ikke breaking news
    Vi har gæster, så der er dømt hygge, levende lys og snakke. Ingen flimmerkasse i aften

• #61   30. jun Må lige skrive at jeg synes curling er den mærkeligste sport.
    Den bliver nu heller ikke vist så meget som fodbold.

• #62   30. jun Curling er kanon sovepille, så det kan anbefales hvis man er overtræt. Bingo kan også bruges for inden gamle ole er ude så er jeg væk.

• #63   1. jul #58
    Godt gået hvis din vennekreds ikke indeholder en eneste fodboldinteresseret 😜
    Fodbold er verdens mest udbredte sportsgren og derfor også der de største penge findes i sponsor, transfer og reklameindtægter.
    At du ikke kan lide fodbold er skam ok, og at sammenligne det med en smøg efter maden er også ok, men at mange millioner mennesker prioriterer netop de to ting højere end at stå i kul osen og vende kødstykker er du til gengæld også nødt til at acceptere.
    Vi har alle forskellige interesser og meninger om hvad hygge er og det tilkommer vel ikke nogen at nedgøre andre folks interesser 😀

• #64   1. jul Hvem har ikke været i Parken, når der har stået internationale kampe på programmet, mærke stemningen, for den er nemlig helt speciel og så sammenholdet i publikum og røde/hvide farver, så glemmes alt det kedelige, sørgelige, aggressioner og hvad der ellers sker ude omkring, der handler det om en stund en glædelig begivenhed og hvis vi vinder, så letter taget.

Jeg kender faktisk ikke til mange flere sportsgrene af samme kaliber, det næste bliver så håndbolden, der kan virkelig også være en stemning, der ikke rigtig kan beskrives.

VM står for verdensmesterskab, tænk det kan samle så mange nationer, uden at tænke på politik og religion anno 2018, jeg håber aldrig, at jeg komme til at opleve, det ikke kan lade sig gøre.

Og tænk engang, lille skønne Stokrose landet Danmark, kan blande sig med eliten inden for Fodbold, Håndbold, Badminton, OL roning, sejlsport det er glædeligt.

Og så i aften kære venner, så skal vi da lige se lidt FODBOLD og heppe på de røde/hvide farver 2-1 til drengene

• Claus G

#65   1. jul #63

Jeg har familie, på min kones side, som er fodboldnarkomaner De kan ikke undvære deres mange timers fodboldkampe i løbet af ugen. Jeg har spurgt om hvad der gør at man bliver afhængig af det på den måde, svaret var stemningen. Dvs det er jo så ikke sporten som sådan, men noget andet. Det synes jeg er interessant.

Om folk griller eller går ud og spiser, er jeg ligeglad med. Jeg er også bedøvende ligeglad med hvor mange der griller på verdensplan (der er iøvrigt nok flere end der spiller fodbold), grill/mad forbinder jeg jo med overlevelse. Sport er ikke overlevelse, den er ikke livsnødvendig. Men det er så netop også derfor at det undrer mig at der er så mange "ekstremistfans" inden for bla fodbold. Det er stemningen, altså et sindsdrug, der er årsagen?

Forstå mig ret, jeg er egentlig ligeglad med om folk der ser fodbold, bare jeg kan slippe

• #66   1. jul jetset

Har kun været i parken da Brian og Tyson ramlede sammen, opvisningskampe og da de kom på var det popkorn, hoddog, øl og klask i 6 så gav brian op pga. øjenskade. nådlede ikke engang at spise nr 2 dog før han lagde sig ned,,,,,

Så jeg forstår godt spændingen, forventninger, sjov og ballade, til en fodboldkamp, men at milliarder syntes det er sjovt betyder ikke det er sjovt for alle, Har kun 1 gang i mit liv set en fodboldkamp live og det var i Lisboa med Danmark - Portugal....pivkoldt og et latterligt spil fra Portugal som bare tøffede rundt på banen uden nogen som helst strategi.

• #67   1. jul #65/66 - Sport er ikke overlevelse, den er ikke livsnødvendig. Jr. Claus

Nej, og det er der heller ikke nogen her, der påstår, men det er da tæt på, udover spændingen, konkurrence så er sport forbundet med så mange andre glæder, at dyrke sport er sundt, venskaber kan vi få, andre sociale samvær, sport hører under kategorien, sund livsstil - og VM EM OL er noget særligt, det vil jeg våge at påstå, er for de fleste, se på tilskuertal, lad os håbe, det vil bestå laaaaaaaaangt ud i fremtiden.

Polysl - jeg kender slet ikke nogen, der ikke ser VM i fodbold pt., "udover dem i tråden her", men selvfølgelig kender jeg ikke alle mennesker på denne jord.

• Markgreven
    dec 2014

#68   1. jul Det er heller ikke livsnødvendigt at tage en tur i rutchebanen i Tivoli, det er bare sjovt, ligesom sport er.
    I dagligdagen er der faktisk ikke meget der er livsnødvendigt.

• #69   1. jul Men vi kan ikke undvære vand, mad og kærlighed, nogen får ikke nok mad og kærlighed og de bliver også lidt mærkelige. Vi skal have noget at stå sammen om og det kan bl.a. være VM i fodbold - mennesker er sociale væsener, siges det

• Markgreven
    dec 2014

#70   1. jul Ja, øl fisse og hornmusik..... Argh, hornmusikken kan jeg godt undvære, så hellere en smøg.

• #71   1. jul Tænk, Alan, jeg har en stor fornemmelse af at du også vil have kærlighed

• Ronald G
    dec 2015

#72   1. jul Jo greve . når lokummet kalder.

• Markgreven
    dec 2014

#73   1. jul Puha, stakkels tøs.

• Claus G

#74   1. jul Nå, jeg må krybe til korset, og meddele at jeg er blevet tvangsindlagt til at se fodbold i aften. Vi har gæster, og der er blevet krævet at fodboldkampen skal ses. Så jeg må lige se om jeg bliver spontant syg, eller om hækken lige skal klippes, eller grillen gøres rent, eller om jeg rent faktisk skal være høflig og sympatisk, og sidde og kigge fodbold

• #75   1. jul jeg ville støvsuge, klaske karklude op på væggen, og ned på gulvet og vaske det....der er ikke noget bedre en lugten af brun sæbe...under fødderne.

• Ronald G
    dec 2015

#76   1. jul Ja jeg fatter jo ikke At du har Gæster lige den aften Claus.. Jeg gjorde det ikke. Så kan det jo være lige meget om de er der. kom en anden dag.

• Claus G

#77   1. jul Det er under lidt særlige omstændigheder Ron. Det er familie som har brug for lidt hjælp og støtte. Men ellers har du absolut helt ret

• #78   1. jul Ja Claus jeg er høflig nok til ikke at kommentere din families interesse for fodbold 😀😇

• #79   3. jul ØV ØV ØV - men drengene kan godt klappe sig selv på skulderen, jeg synes de gjorde det godt, navnlig i 2. halvleg, 1-1, omkamp og derefter straffespark, hvor jeg dog hader det, det er psykisk, så det vil noget og jeg synes bestemt ikke, de fortjente at tabe til den konkurrence, når vi når dertil, så er det jo ikke fodbold mere .....

Og så en 2. ting, aldrig vil jeg glemme kampen mod Australien, det var bare så uretfærdigt og der mistede vi 2 point - VAR og min bare ...

Men nu er der brandkampe tilbage - jeg vil ønske alt muligt godt for Uruguay, de er bare godt ca. 3.5 mill indbyggere, flot at de er nået så langt

• #80   3. jul Tab og vind med samme sind...

Straffesparkkonkurrencen er jo også tegn på udholdenhed, og tæller lige så meget som de andre mål begået i kampen, selvom det ikke var til DK's fordel.

Men drengene gjorde deres bedste....

• #81   3. jul Selv det klogeste menneske har et tåbeligt hjørne i hjernen. Citat Aristoteles.

• Markgreven
    dec 2014

• Markgreven
    dec 2014

#83   3. jul Danmarks forsvar har verdensklasse, men vores angreb er ikke bedre end et hold fra danmarks serien. - Og så må det jo gå galt.

• #84   3. jul Det endte ud i 1-1, synes de delte den kamp meget godt. Kroatien 1. halvleg og DK 2.

• #85   4. jul #82 - Alan, jeg synes også, det er hovedrystende at læse om sådanne trusler og hvad mennesker kan finde på at skrive, det kan de simpelthen ikke være bekendt, jeg synes DK har gjort det godt, tak til drengene, dem kan vi godt være bekendt

• #86   4. jul Der er sports-fans - der er sports-fanatikere - der er sports-idioter og der er vanvittige halvhjerner....
    Jeg stemmer på førstnævnte kategori - og er i øvrigt enig med Aristoteles (#81)

• Claus G

#87   4. jul Det var ikke længe du kunne holde #54 Torben
    Velkommen tilbage i tråden

• #88   6. jul Nå, jeg satser på Uruguay, håber de giver Frankrig bank - nemt bliver det ikke

• Markgreven
    dec 2014

#89   6. jul Uruguay taber, de har mistet den ene af deres to angribere, og der er ikke rigtig nogen der kan erstatte ham.
    Suarez skal gøre det hele selv i dag.

• #90   6. jul ØV øv - jeg satser på dem alligevel, kunne godt give dem chancen at komme til semi, de har gjort det godt. Suarez er nok sat op til den kamp

• Markgreven
    dec 2014

#91   6. jul Ked af at sige det, men jeg fik ret.....

• Markgreven
    dec 2014

#92   6. jul Og Bye bye Brasilien.

• #93   6. jul - ja, du fik ret, men må også erkende, at Frankrig var en tand bedre, men kan de også slå Belgien ??

• Markgreven
    dec 2014

#94   6. jul Skat.

Mit hjerte er med Belgien, men jeg tror Frankrig er for stærke.

• #95   6. jul Mit hjerte er også for Belgien, vi må heppe på Belgien, synes det var sejt, at de kunne sende Brasilien hjem

På tirsdag skal de spille kl 20

• #96   6. jul Rusland/Kroatien - den kan jeg ikke gætte, måske Kroatien sender Rusland hjem

• Markgreven
    dec 2014

#97   6. jul Kroatien vinder og bliver verdensmestre.

• #98   6. jul Kroatien vil heller ikke have nogen problemer med at slå Sverige, England - så de skal nok nå toppen, en kæmpe overraskelse, hvis de ikke gør

• Markgreven
    dec 2014

#99   6. jul Jeg har en grim fornemmelse af at Sverige slår England imorgen.... Jeg kan nemlig ikke fordrage svenskere, har haft for mange i familien her og der.
    Men jeg tror sgu de gør det.

• #100   6. jul Ja, engelsk fodbold har også været bedre, men svenskerne kan ikke slå Kroatien, men lidt held er der også med - men spændende bliver det

• Markgreven
    dec 2014

#101   6. jul Ja, og hvis det går sådan, kan vi sige vi blev slået ud af et hold, hvor begge var lige elendige i en straffe sparks konkurrence.

• #102   6. jul Ja, det er noget af det værste jeg ved, det er så ærgerligt, når vi når der til, men de skal jo have en vinder, det er et psykisk pres, det er hovedet i gasovnen, hvis der brændes, det må være en rædselsfuld følelse, som aldrig glemmes, HULK

• Markgreven
    dec 2014

#103   6. jul Ja, det var ikke Schmeichels skyld, omvendt havde de andre jo også en målmand, men hvor ærgerligt.

• #104   6. jul Schmeichel var SUPER - ja det var bare ubeskriveligt ærgerligt og så kampen mod Australien og deres VAR pis - men der har ikke været noget VAR i aften, har de nedlagt den

• Markgreven
    dec 2014

#105   6. jul Jo der var VAR

Men man gik ikke imod dommerens dom, for en gangs skyld.

• #106   6. jul Det er også sådan, det skal være, det der VAR skal kun bruges til at se, om bolden er over målstregen og hvis der er dømt straffe og man er i tvivl ikke alt det andet

• Markgreven
    dec 2014

#107   6. jul Ikke straffe..... Det er jo det vi bøvler med... Nej, ved off side kendelser der fører til mål.

Skal i seng nu, sov godt.

• #108   6. jul Du må også sove godt, nat nat

• #109   8. jul Så fik England smidt svenskerne hjem, en jævn kedelig kamp. Og så fik Kroatien smidt russerne hjem - det var spænding, der ville noget og hvor det ender ud i held. Så må vi pænt vente til det bliver tirs/ons - hvem der skal kæmpe om 3. pladsen - Belgien/Kroatien ??

• #110   8. jul Jeg gætter på Frankrig og Belgien i finalen med Belgien som vinder
    Kroatien napper bronzen

• #111   8. jul Dit gæt er nok ikke helt ved siden af, Cody - men jeg ser gerne at Belgien giver Frankrig bøllebank

• #112   8. jul Kan ikke tillade mig at mene noget i denne tråd, orker ikke fodbold, det eneste jeg har set er sidste halvdel af kampen Danmark/Kroatien og som jeg så det var kroaterne lynhurtige på banen og danskerne sneglede rundt, den eneste gode var Schmeichel.....

Mit gæt er Kroatien som vinder....

• #113   8. jul Ja, der bliver kamp til stregen, det er helt sikkert, jeg skal ihvertfald se fodbold

• Markgreven
    dec 2014

#114   8. jul Cody

Nu kan Belgien og Frankrig ikke møde hinanden i finalen, af den årsag at de skal møde hinanden i semifinalen.

Jeg har fra start af sagt at Kroatien bliver verdensmestre, og det tror jeg stadig på.

• #115   8. jul Jeg tror Cody mener Belgien eller Frankrig

• #116   8. jul Sorry hr Greve, jeg udtrykte mig lidt uklart.
    Jetset har ret - jeg tror Belgien banker Frankrig og går i finalen hvor de vinder over England som jeg håber slår Kroatien i semifinalen.
    Kroatien banker Frankrig i bronzekampen ( håber jeg ).
    Jeg er dog ikke så sikker at jeg tør vædde om det ☺️

• #117   10. jul Nå, kl 20 skal jeg se Frankrig/Belgien og jeg er stensikker på at det bliver en kamp med hele svineriet altså udover 90 min 2x15 min og så de famøse fucking straffespark, jeg klare det ikke - har bestilt Belgien i F I N A L E N

• Claus G

#118   10. jul Jeg skal høre musik hele aftenen, den bedste af slagsen, og tjener samtidigt penge på det. Så god fornøjelse til de af jer der klistrer til stuealteret i aften

• #119   10. jul Ja desværre stak Frankrig af med sejren over Belgien 1-0 så det var godt jeg ikke væddede med nogen

• #120   11. jul Ja, det var bare ØV ØV - og Belgien blev snydt for 2 frispark - kunne dreje halsen om på den dommer. Men VAR har de lagt på hylden åbenbart, men skylder dog DK 2 point, det har på mange måder været en mærkelig VM fuld af overraskelser og så det dumme VAR - Det bliver nok Frankrig og Kroatien, der skal "slås" om guldet

• #121   11. jul Ja, det blev så Frankrig og Kroatien og så må Kroatien tage sig sammen og banke Frankrig, det kunne jeg da godt ønske mig

• #122   11. jul Jeg er enig med dig, Libbie.....

• #123   11. jul Vi får nok kamp til stregen eller også bliver det bare kedelig, men ikke mere forlænget spilletid og straffesparkkonkurence, en reel kamp vil vi have, og den må gerne være meget spændende, ja, vi har udsigt til 2 spændende kampe - Belgien og Kroatien må det gerne blive

• #124   12. jul Kroatien vandt og de er simpelthen så dygtige, den smule jeg har set.

• Markgreven
    dec 2014

#125   12. jul Det eneste der er pis, er at jeg sad sammen med gutterne og sagde at Kroatien ville vinde VM inden det hele startede.... Jeg blev lidt til grin..... Hvorfor i helvede spillede jeg ikke 100 kroner på dem.

• Markgreven
    dec 2014

#126   12. jul PS.

Jeg er ikke til grin mere.

• #127   12. jul Ja, det var virkeligt dumt, hvis du så kampen mod Danmark, der var det ret tydeligt de ville nå langt....

• #128   12. jul Værd at bemærke: Begge finalister kunne KUN opnå uafgjort mod Danmark

• Markgreven
    dec 2014

#129   12. jul Elizabetta.

Det var en forfærdelig straffesparks konkurrence, det kunne have været Danmark der stod i finalen nu..... Det er øv, men Kroatien er et kussehår bedre end Danmark, men ikke mere.

• Markgreven
    dec 2014

#130   12. jul Torben.

Enig.

Kunne Bendtner have gjort forskellen?

Formentlig i straffesparks konkurrencen.....

Men men men, vi kan spekulere de næste 4 år.

• #131   12. jul Egentlig synes jeg det er et forfærdeligt spil, jeg har ondt af dem....alle de forventninger og skrigende fans.....

• #132   14. jul Elizabetta, jeg tror ikke, du skal have så ondt af dem, de elsker deres job, og mens tid er, tjener de også gode penge

Idag "skriger" jeg på Belgien, håber den kan afgøres på 90 min

• #133   14. jul Jeps - det er skønt, når det bare kører som smurt i olie. Tillykke Belgien, den har I fortjent

• #134   15. jul I dag vil jeg STORTUDE, hvis Frankrig vinder - jeg krydser fingre for Kroatien

En hel måned fuld af fodbold. Hvis jeg skal beskrive det bedste ved VM, jeg har set, har ikke set dem alle, så var det kampen Portugal/Spanien, det var godt nok en KAMP til historien og skal jeg beskrive det værste, så var det indførslen af VAR, det nåede de selv at få øje på halvvejs i turneringen, men den fik DK desværre at føle en rigtig ØV ØV

• #135   15. jul Helt enig Jetset - så kan vi tude i kor

• Markgreven
    dec 2014

#136   15. jul Jeg tuder med Jer hvis Frankrig vinder.

• Ronald G
    dec 2015

#137   15. jul OK: tud i bare , jeg griner.hæhæhæhæ

• #138   15. jul Nu skal alle I Kroatiens-fans drilles lidt:

Lad det bedste hold vinde....

• #139   16. jul Værsko, lommetørklæder til alle.....

• #140   16. jul Jeg holdt også med Kroatien - men finder ingen grund til at tude - for det var en fremragende kamp - den bedste finale, jeg kan huske - Kroatien fik stor ære af
    indsatsen og jeg siger kæmpe tillykke med sølvmedaljerne!
    Også tillykke til Frankrig's unge hold som spillede vidunderligt (også selvom jeg holdt med de andre - hehe)
    et fantastisk VM i det hele taget - men væk med VAR- systemet til noget som helst andet end kontrol af off-side og om bolden er over mållinjen. Det er en misforståelse, at bruge VAR til staffesparkskendelser - dem har dommerne altid kunnet vurdere selv på tilfredsstillende vis.

• #141   21. jul Nå, så er jeg færdig med at tude

Og ja, hvis vi starter med Frankrigs første 2 mål, så var det da den rene foræring, så det giver jeg ikke en prut for, held i uheld og det flotteste mål blev scoret af Kroatien, jeg synes ikke Frankrig fortjente at vinde og havde de ikke fået foræret de 2 mål, så var det nok endt i uafgjort.

Og så lige en anden væsentlig ting, jeg gerne vil have lov til at glæde mig over, og det er, at Frankrig bare ikke kunne finde ud af at banke Danmark ha ha

• Markgreven
    dec 2014

#142   21. jul Libbie.
    Frankrig stillede med et halvt reservehold mod Danmark, fem af deres faste sad på bænken.

• #143   21. jul Så kan jeg ikke forstå, hvorfor de ikke bare satte 3 af deres faste ind, men uanset så fik de ikke held med at slå Danmark

• Markgreven
    dec 2014

#144   21. jul De havde vel 6 af deres faste på banen, 11-5=6.

Lige meget hvad, ingen var interesseret i at vinde kampen, derfor blev det VM´s kedeligste kamp.

• #145   21. jul Lige meget hvad, så kunne de ikke slå OS - og så håber jeg de ansvarlige har fået øjnene op for, hvad de skal bruge VAR til og ikke konstant, for det var en skandale i halvdelen af VM - det skal KUN bruges til det, Torben nævner i #140, det må da også være enhver professionel dommers drøm

• Markgreven
    dec 2014

#146   21. jul Libbie.

Det er en gammel mening, læs #86 i dette link.

https://www.baboom.dk/forum/sport-fodbold/382866-fodbold_vm_2018

• #147   i går kl. 16:52 Ja, jeg har været inde og læse - og det kan også godt være forvirrende, når der er flere tråde, der handler om det samme emne

Jeg kan kort og godt ikke med kopitråde, Surten var ekspert i det. Jeg ved godt at min tråd her blev nr 2 og det gjorde den af den simple grund, at ole S lige kunne få den ødelagt og trådholder var sådan set ligeglad, gjorde ikke noget. Jeg synes ikke, jeg på daværende tidspunkt var færdig med VM, så derfor denne tråd.

Men det viste sig så, at der kom yderligere en tråd om VM - det tager faktisk fokus på en tråd, der i forvejen er godt gang i, men det kunne ikke genere trådstarter.

Måske lidt respekt for de tråde der er oprettet i forvejen om samme emne, det kunne jeg godt ønske mig

Kommentér på:
RUSSIA 2018