{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RUSSIA 2018
  • #2   29. jun 2018 Hvad skal du grille ?? - jeg skal grille i morgen, men ved ikke helt, hvad det bliver, må se, hvad de har, der er ikke udsigt til regn foreløbig, et sted i Indien slår de hinanden ihjel for vand, vi skal spare på vand, kan gå hen og blive en mangelvare smiley

  • #4   29. jun 2018 Så kan det være, jeg skal tage mig en fodbold VM bajer smiley

  • #7   29. jun 2018 Jetset jeg tror nu også på Danmark og skål smiley

  • #8   29. jun 2018 Ja, vi må nøjes med at se den spændende kamp i stuerne, men så kan vi jo sidde her og kommentere eller bestille gravøl smiley smiley smiley

  • #10   30. jun 2018 Ron - det er så det gode ved, at vi i dag har flere kanaler at vælge imellem og kan finde noget der interesserer smiley - jeg synes sådanne VM EM OL er begivenheder i verdensklassen, jeg ikke vil gå glip af, kan måske være, jeg er sportsidiot smiley smiley smiley

  • #13   30. jun 2018 Jeg kan godt lide fodbold og jeg ser alle de kampe jeg kan hvilket begrænser sig til DR1 og dr3 da jeg ikke gider betale for tv udover licensen 😀
    Til forskel fra dig Claus får jeg intet lavet udendørs når det er så varmt.:'(
    Jeg har det skidt med varmen og det er kun morgen og aften jeg vover mig udenfor.😳
    Jeg er som Jetset også bange for at vandforsyningen får problemer snart og hos os sparer vi som gale og selv badevandet bliver genbrugt til toiletskyl.😇
    Jeg glæder mig helt vildt til at få fyldt tønderne igen og sjældent har jeg længtes efter regnvejr som nu ☺️


  • #15   30. jun 2018 Jeg vil også snart have noget regn, jeg er ved at blive sindsyg af denne varme, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke noget.....

  • #16   30. jun 2018 #14
    Arhh Claus hvad så med naturprogrammer og nyhedsudsendelser ?
    Public service går vel ud på at vise noget for enhver smag på licensfinancierede kanaler 😳
    Hvis man så ønsker yderligere sport må man til lommerne, men ellers synes jeg faktisk at det fungerer meget godt 😀


  • #17   30. jun 2018 Nej, Claus, det var da godt nok en sjov sammenligning, vi går i Netto for at købe fødevarer og en hel masse spot varer, hører spot varer til i en fødevarekæde ??

    Og så kan du bare ikke sammenligne VM EM OL med andet sport, jeg tænker på div. turneringer af al mulig sport. VM EM OL er verdensbegivenheder, som vi naturligvis skal have lov til at se på div. gense TV kanaler.

    Jeg elsker konkurrence, herunder sport, dog er det ikke alle sportsgrene jeg elsker lige meget, så dem ser jeg ikke.


  • #19   30. jun 2018 Jeg kan ikke få sport nok. smiley

    Selv på nettet surfer jeg, hold fast, skak. smiley


  • #20   30. jun 2018 Korrekt Claus og derfor sendes der også små bidder af alle slags i DR og vil man have yderligere må man betale.
    Der findes også deciderede madlavningsprogrammer, naturprogrammer og nyhedskanaler man kan købe hvis man ikke har nok i det som vises i DR 😀


  • #21   30. jun 2018 #18 - så er det bare minus møbler smiley - det passer så dog ikke, de har nogle gange hylder, borde, havemøbler o.lign..

    Jeg elsker også naturprogrammer og alt efter hvilket TV vi har, så er det næsten som at være der selv, jeg kan faktisk også godt li at se debatter smiley


  • #23   30. jun 2018 Før i tiden kunne jeg godt lide at se Søren Rye, men i dag er han nærmest en karikatur af sig selv.
    Han er ikke så hyggelig mere.


  • #25   30. jun 2018 Mon det samme ville gælde for Otto Leisner, Søren Rye har ikke travlt smiley - jeg har ikke set ham aflive duer smiley

  • #27   30. jun 2018 Jamen, det gør de da også, Ron - du skulle tage og se det smiley smiley - det ene flotte mål efter det andet, inden en fantastisk teknisk spillede bold smiley - i morgen søndag skal vi heppe på de danske drenge, de vinder smiley smiley

  • #29   30. jun 2018 Jo, det passer helt fint sammen, jeg er skam super feminin og helt uden tatoo smiley smiley - jeg er heller ikke muskuløs med brede skuldre hi hi

  • #30   30. jun 2018 Modsat de fleste af jer så elsker jeg det vejr der er i øjeblikket og får styr på min altan...malet vinduer, fejet og plantet blomster, ryddet op i gammelt skrammel, og har fået nye møbler...alt bliver så fint. Når solen bager har jeg en super parasol der klarer det.
    Fodbold ser jeg kun, hvis de vinder som da de endte på rådhuset... smiley smiley smiley

    Det er da idiotisk at se fjernsyn i det dejlige vejr.... smiley smiley smiley
    Desværre må der ikke grilles på altanen, bliver helt sulten når jeg læser om det... smiley


    profilbillede
  • #31   30. jun 2018 #22
    Claus for pokker, hvis der er Breaking news udvides nyhedsdækningen, hvis der er VM el.OL udvides sportsdækningen, hvis det hvide næsehorn udryddes udvides naturprogrammerne og hvis dronningen gifter sig igen udvides det royale stof 😀


  • #33   30. jun 2018 Claus.

    Hvad vigtigt er der i det royale? smiley


  • #35   30. jun 2018 Jeg tror du undervurderer betydningen af VM og OL turneringer Claus.
    Mange bånd bliver knyttet ml. Nationer der aldrig har haft noget med hinanden at gøre tidligere og det skaber samhandelsrelationer og gensidige tjenester.
    Det er ikke tilfældigt at ministre og kongelige ofte befinder sig blandt publikum 😀


  • #36   30. jun 2018 Claus.

    Aldrig i livet.

    Miniput fodbold i Fremad Amager er vigtigere end kongehuset, som slet ikke har nogen berettigelse.


  • #38   30. jun 2018 Claus.

    Fornemmer jeg en ironi? smiley

    Fodbold som en primitiv sport, jamen så er de fleste sportsgrene vel primitive.
    Lige nu sidder en masse og venter på at Wozzie skal spille tennisfinale, og her drejer det sig blot om at slå en bold over et net.

    Men indrømmer, lomme bilard er også min foretrukne sport. smiley


  • #40   30. jun 2018 Ron.

    I må da mene hvad i vil, men det er jo kun hver fjerde år VM afholdes.

    Jeg skal dog lige hviske dig i øret Ron, at Jannik Vestergaard nu har tjent næsten 1,2 millioner kroner på at sidde på bænken i Rusland.
    Hvorfor jeg nævner ham, er fordi det er mit gamle fritterbarn fra Vesterbro, vi har spillet meget fodbold sammen, ikke kun i boldburet, men også oppe på stue 1, når vi ventede på han skulle hentes hen af 16-16.30, mon ikke han skylder mig en fadøl for alle de træningstimer jeg gav ham? smiley


  • #41   30. jun 2018 Sporten er kaput, som man siger, for i bund og grund er det grundlag for hvem der er bedst dopet uden det bliver opdaget.

    Dog ser jeg Tennis, elsker det, fodbold, cykelløb gider jeg ikke men sådan er vi forskellig, Fodbold er forbandet hos mange, og gider det ikke...og dog kan da lure lidt i kulisserne når Danmark er på banen





    profilbillede
  • #42   30. jun 2018 Polysl.

    Jamen så fortæl mig da, hvad der er så fantastisk ved tennis frem for fodbold....?

    Er det hele ved at være lidt selvmodsigende?


  • #43   30. jun 2018 #37
    Vi taler om konkurrence - nationer imellem der har mia. af seere og som sendes hvert 4 år så lad os lige få proportionerne på plads Claus !
    Når din moster Ida går i zoo og møder sit livs kærlighed uden at det bliver dækket af tv skyldes det nok at det ikke interesserer så mange 🧐


  • #44   30. jun 2018 markgreven

    Kvinde tennis har mere dynamik end mande tennis som jeg ikke gider, ikke pga, de korte skørter men mere action, mandetennis er noget jammerligt klatte med bolden.


  • #45   30. jun 2018 #43
    Ida er det hende som laver smørebrød gggg for det kan alle bare der har en iq som en mursten.


  • #46   30. jun 2018 Polysl.

    Det var ikke det jeg spurgte om, det var tennis kontra fodbold.

    Ikke om Caroline er lækker, for ja da...... smiley


  • #47   30. jun 2018 Ha ha Polysl min hustru siger sjovt nok det samme - bare med modsat fortegn 😄

  • #48   30. jun 2018 markgreven

    Du spørger om det umulige, det kan da ikke sammenlignes...

    Kan du forklare hvorfor nogle kan lide himbær fremfor jordbær?


  • #49   30. jun 2018 Polysl.

    Der er færre orm i jordbær end i hindbær, så jeg foretrækker jordbær.


  • #50   30. jun 2018 Nu har jeg som barn plukket masser af himbær og aldrig fundet en orm, så hvis du er på en restaurant og finder en orm så hold kæft med det, for så vil alle have en.

  • #51   30. jun 2018 Polysl.

    Hvorom alting er, foretrækker jeg fodbold, selv om jeg følger Wozzie. smiley


  • #52   30. jun 2018 jo jo .....og ham i revyen beholdt også sine 10 tønder land smiley

  • #56   30. jun 2018 Claus.

    Torben er royalist, og ville slikke Mary i røven...... Øhhh, det ville jeg måske også, men måske ville jeg slikke hende andre steder...... smiley


  • #57   30. jun 2018 Claus det hele handler vel om seerantallet og da fodbold er verdens største indtægtskilde på sportsområdet er det jo ikke underligt at sendefladerne udvider hvert fjerde år.
    Som tidligere nævnt har du muligheden for at zappe over på noget andet så jeg forstår ikke din modvilje - meeed mindre det pisser dig af at også dine venner foretrækker fodbold fremfor at stå ved grillen 😀


  • #59   30. jun 2018 Nå - disse herlige VM tider, hi hi - jeg tør slet ikke spørge, om der var nogen, som så den brandkamp Frankrig/Argentina, wauw en kamp, må indrømme, jeg havde håbet på Argentina og så den anden Uruguay/Portugal, virkelig en overraskelse, bye bye Portugal, nok også til Ronaldo, næste gang er han nok gået hen og blevet for gammel.

    Og så kan jeg læse, der er delte meninger om VM i fodbold, det vil jeg kommentere i morgen, hi hi smiley


  • #61   30. jun 2018 Må lige skrive at jeg synes curling er den mærkeligste sport. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
    Den bliver nu heller ikke vist så meget som fodbold. smiley smiley smiley


  • #62   30. jun 2018 Curling er kanon sovepille, så det kan anbefales hvis man er overtræt. Bingo kan også bruges for inden gamle ole er ude så er jeg væk. smiley

  • #63   1. jul 2018 #58
    Godt gået hvis din vennekreds ikke indeholder en eneste fodboldinteresseret 😜
    Fodbold er verdens mest udbredte sportsgren og derfor også der de største penge findes i sponsor, transfer og reklameindtægter.
    At du ikke kan lide fodbold er skam ok, og at sammenligne det med en smøg efter maden er også ok, men at mange millioner mennesker prioriterer netop de to ting højere end at stå i kul osen og vende kødstykker er du til gengæld også nødt til at acceptere.
    Vi har alle forskellige interesser og meninger om hvad hygge er og det tilkommer vel ikke nogen at nedgøre andre folks interesser 😀


  • #64   1. jul 2018 Hvem har ikke været i Parken, når der har stået internationale kampe på programmet, mærke stemningen, for den er nemlig helt speciel og så sammenholdet i publikum og røde/hvide farver, så glemmes alt det kedelige, sørgelige, aggressioner og hvad der ellers sker ude omkring, der handler det om en stund en glædelig begivenhed og hvis vi vinder, så letter taget.

    Jeg kender faktisk ikke til mange flere sportsgrene af samme kaliber, det næste bliver så håndbolden, der kan virkelig også være en stemning, der ikke rigtig kan beskrives.

    VM står for verdensmesterskab, tænk det kan samle så mange nationer, uden at tænke på politik og religion anno 2018, jeg håber aldrig, at jeg komme til at opleve, det ikke kan lade sig gøre.

    Og tænk engang, lille skønne Stokrose landet Danmark, kan blande sig med eliten inden for Fodbold, Håndbold, Badminton, OL roning, sejlsport smiley smiley det er glædeligt.

    Og så i aften kære venner, så skal vi da lige se lidt FODBOLD og heppe på de røde/hvide farver smiley smiley smiley 2-1 til drengene smiley


  • #66   1. jul 2018 jetset

    Har kun været i parken da Brian og Tyson ramlede sammen, opvisningskampe og da de kom på var det popkorn, hoddog, øl og klask i 6 så gav brian op pga. øjenskade. nådlede ikke engang at spise nr 2 dog før han lagde sig ned,,,,,

    Så jeg forstår godt spændingen, forventninger, sjov og ballade, til en fodboldkamp, men at milliarder syntes det er sjovt betyder ikke det er sjovt for alle, Har kun 1 gang i mit liv set en fodboldkamp live og det var i Lisboa med Danmark - Portugal....pivkoldt og et latterligt spil fra Portugal som bare tøffede rundt på banen uden nogen som helst strategi.


  • #67   1. jul 2018 #65/66 - Sport er ikke overlevelse, den er ikke livsnødvendig. Jr. Claus

    Nej, og det er der heller ikke nogen her, der påstår, men det er da tæt på, udover spændingen, konkurrence så er sport forbundet med så mange andre glæder, at dyrke sport er sundt, venskaber kan vi få, andre sociale samvær, sport hører under kategorien, sund livsstil - og VM EM OL er noget særligt, det vil jeg våge at påstå, er for de fleste, se på tilskuertal, lad os håbe, det vil bestå laaaaaaaaangt ud i fremtiden.

    Polysl - jeg kender slet ikke nogen, der ikke ser VM i fodbold pt., "udover dem i tråden her", men selvfølgelig kender jeg ikke alle mennesker på denne jord.


  • #68   1. jul 2018 Det er heller ikke livsnødvendigt at tage en tur i rutchebanen i Tivoli, det er bare sjovt, ligesom sport er.
    I dagligdagen er der faktisk ikke meget der er livsnødvendigt.


  • #69   1. jul 2018 Men vi kan ikke undvære vand, mad og kærlighed, nogen får ikke nok mad og kærlighed og de bliver også lidt mærkelige. Vi skal have noget at stå sammen om og det kan bl.a. være VM i fodbold smiley - mennesker er sociale væsener, siges det smiley

  • #70   1. jul 2018 Ja, øl fisse og hornmusik..... Argh, hornmusikken kan jeg godt undvære, så hellere en smøg.

  • #71   1. jul 2018 Tænk, Alan, jeg har en stor fornemmelse af at du også vil have kærlighed smiley smiley smiley

  • #73   1. jul 2018 Puha, stakkels tøs. smiley smiley smiley

  • #75   1. jul 2018 jeg ville støvsuge, klaske karklude op på væggen, og ned på gulvet og vaske det....der er ikke noget bedre en lugten af brun sæbe...under fødderne.

  • #78   1. jul 2018 Ja Claus jeg er høflig nok til ikke at kommentere din families interesse for fodbold 😀😇

  • #79   3. jul 2018 ØV ØV ØV - men drengene kan godt klappe sig selv på skulderen, jeg synes de gjorde det godt, navnlig i 2. halvleg, 1-1, omkamp og derefter straffespark, hvor jeg dog hader det, det er psykisk, så det vil noget og jeg synes bestemt ikke, de fortjente at tabe til den konkurrence, når vi når dertil, så er det jo ikke fodbold mere .....

    Og så en 2. ting, aldrig vil jeg glemme kampen mod Australien, det var bare så uretfærdigt og der mistede vi 2 point smiley smiley - VAR og min bare ...

    Men nu er der brandkampe tilbage - jeg vil ønske alt muligt godt for Uruguay, de er bare godt ca. 3.5 mill indbyggere, flot at de er nået så langt smiley


  • #80   3. jul 2018 Tab og vind med samme sind... smiley

    Straffesparkkonkurrencen er jo også tegn på udholdenhed, og tæller lige så meget som de andre mål begået i kampen, selvom det ikke var til DK's fordel.

    Men drengene gjorde deres bedste....


  • #81   3. jul 2018 Selv det klogeste menneske har et tåbeligt hjørne i hjernen. Citat Aristoteles.

  • #83   3. jul 2018 Danmarks forsvar har verdensklasse, men vores angreb er ikke bedre end et hold fra danmarks serien. - Og så må det jo gå galt. smiley

  • #84   3. jul 2018 Det endte ud i 1-1, synes de delte den kamp meget godt. Kroatien 1. halvleg og DK 2. smiley

  • #85   4. jul 2018 #82 - Alan, jeg synes også, det er hovedrystende at læse om sådanne trusler og hvad mennesker kan finde på at skrive, det kan de simpelthen ikke være bekendt, jeg synes DK har gjort det godt, tak til drengene, dem kan vi godt være bekendt smiley smiley

  • #88   6. jul 2018 Nå, jeg satser på Uruguay, håber de giver Frankrig bank smiley - nemt bliver det ikke smiley

  • #89   6. jul 2018 Uruguay taber, de har mistet den ene af deres to angribere, og der er ikke rigtig nogen der kan erstatte ham.
    Suarez skal gøre det hele selv i dag.


  • #90   6. jul 2018 ØV øv - jeg satser på dem alligevel, kunne godt give dem chancen at komme til semi, de har gjort det godt. Suarez er nok sat op til den kamp smiley

  • #91   6. jul 2018 Ked af at sige det, men jeg fik ret..... smiley

  • #92   6. jul 2018 Og Bye bye Brasilien. smiley

  • #93   6. jul 2018 smiley - ja, du fik ret, men må også erkende, at Frankrig var en tand bedre, men kan de også slå Belgien ??

  • #94   6. jul 2018 Skat.

    Mit hjerte er med Belgien, men jeg tror Frankrig er for stærke.


  • #95   6. jul 2018 Mit hjerte er også for Belgien, vi må heppe på Belgien, synes det var sejt, at de kunne sende Brasilien hjem smiley

    På tirsdag skal de spille kl 20 smiley smiley


  • #96   6. jul 2018 Rusland/Kroatien - den kan jeg ikke gætte, måske Kroatien sender Rusland hjem smiley smiley

  • #97   6. jul 2018 Kroatien vinder og bliver verdensmestre.

  • #98   6. jul 2018 Kroatien vil heller ikke have nogen problemer med at slå Sverige, England - så de skal nok nå toppen, en kæmpe overraskelse, hvis de ikke gør smiley

  • #99   6. jul 2018 Jeg har en grim fornemmelse af at Sverige slår England imorgen.... Jeg kan nemlig ikke fordrage svenskere, har haft for mange i familien her og der. smiley
    Men jeg tror sgu de gør det.


  • #100   6. jul 2018 Ja, engelsk fodbold har også været bedre, men svenskerne kan ikke slå Kroatien, men lidt held er der også med - men spændende bliver det smiley

  • #101   6. jul 2018 Ja, og hvis det går sådan, kan vi sige vi blev slået ud af et hold, hvor begge var lige elendige i en straffe sparks konkurrence. smiley

  • #102   6. jul 2018 Ja, det er noget af det værste jeg ved, det er så ærgerligt, når vi når der til, men de skal jo have en vinder, det er et psykisk pres, det er hovedet i gasovnen, hvis der brændes, det må være en rædselsfuld følelse, som aldrig glemmes, HULK smiley

  • #103   6. jul 2018 Ja, det var ikke Schmeichels skyld, omvendt havde de andre jo også en målmand, men hvor ærgerligt.

  • #104   6. jul 2018 Schmeichel var SUPER - ja det var bare ubeskriveligt ærgerligt og så kampen mod Australien og deres VAR pis - men der har ikke været noget VAR i aften, har de nedlagt den smiley

  • #105   6. jul 2018 Jo der var VAR smiley

    Men man gik ikke imod dommerens dom, for en gangs skyld. smiley


  • #106   6. jul 2018 Det er også sådan, det skal være, det der VAR skal kun bruges til at se, om bolden er over målstregen og hvis der er dømt straffe og man er i tvivl ikke alt det andet smiley

  • #107   6. jul 2018 Ikke straffe..... Det er jo det vi bøvler med... Nej, ved off side kendelser der fører til mål.

    Skal i seng nu, sov godt. smiley


  • #108   6. jul 2018 Du må også sove godt, nat nat smiley smiley smiley

  • #109   8. jul 2018 Så fik England smidt svenskerne hjem, en jævn kedelig kamp. Og så fik Kroatien smidt russerne hjem smiley - det var spænding, der ville noget og hvor det ender ud i held. Så må vi pænt vente til det bliver tirs/ons - hvem der skal kæmpe om 3. pladsen - Belgien/Kroatien ??

  • #110   8. jul 2018 Jeg gætter på Frankrig og Belgien i finalen med Belgien som vinder smiley
    Kroatien napper bronzen smiley


  • #111   8. jul 2018 Dit gæt er nok ikke helt ved siden af, Cody - men jeg ser gerne at Belgien giver Frankrig bøllebank smiley

  • #112   8. jul 2018 Kan ikke tillade mig at mene noget i denne tråd, orker ikke fodbold, det eneste jeg har set er sidste halvdel af kampen Danmark/Kroatien og som jeg så det var kroaterne lynhurtige på banen og danskerne sneglede rundt, den eneste gode var Schmeichel..... smiley

    Mit gæt er Kroatien som vinder.... smiley smiley smiley


  • #113   8. jul 2018 Ja, der bliver kamp til stregen, det er helt sikkert, jeg skal ihvertfald se fodbold smiley smiley smiley

  • #114   8. jul 2018 Cody

    Nu kan Belgien og Frankrig ikke møde hinanden i finalen, af den årsag at de skal møde hinanden i semifinalen.

    Jeg har fra start af sagt at Kroatien bliver verdensmestre, og det tror jeg stadig på.


  • #115   8. jul 2018 Jeg tror Cody mener Belgien eller Frankrig smiley

  • #116   8. jul 2018 Sorry hr Greve, jeg udtrykte mig lidt uklart.
    Jetset har ret - jeg tror Belgien banker Frankrig og går i finalen hvor de vinder over England som jeg håber slår Kroatien i semifinalen.
    Kroatien banker Frankrig i bronzekampen ( håber jeg ).
    Jeg er dog ikke så sikker at jeg tør vædde om det ☺️


  • #117   10. jul 2018 Nå, kl 20 skal jeg se Frankrig/Belgien og jeg er stensikker på at det bliver en kamp med hele svineriet altså udover 90 min 2x15 min og så de famøse fucking straffespark, jeg klare det ikke - har bestilt Belgien i F I N A L E N smiley smiley

  • #119   10. jul 2018 Ja desværre stak Frankrig af med sejren over Belgien 1-0 så det var godt jeg ikke væddede med nogen smiley

  • #120   11. jul 2018 Ja, det var bare ØV ØV - og Belgien blev snydt for 2 frispark smiley - kunne dreje halsen om på den dommer. Men VAR har de lagt på hylden åbenbart, men skylder dog DK 2 point, det har på mange måder været en mærkelig VM fuld af overraskelser og så det dumme VAR smiley - Det bliver nok Frankrig og Kroatien, der skal "slås" om guldet smiley

  • #121   11. jul 2018 Ja, det blev så Frankrig og Kroatien og så må Kroatien tage sig sammen og banke Frankrig, det kunne jeg da godt ønske mig smiley

  • #123   11. jul 2018 Vi får nok kamp til stregen eller også bliver det bare kedelig, men ikke mere forlænget spilletid og straffesparkkonkurence, en reel kamp vil vi have, og den må gerne være meget spændende, ja, vi har udsigt til 2 spændende kampe - Belgien og Kroatien må det gerne blive smiley smiley smiley

  • #124   12. jul 2018 Kroatien vandt og de er simpelthen så dygtige, den smule jeg har set.


    profilbillede
  • #125   12. jul 2018 Det eneste der er pis, er at jeg sad sammen med gutterne og sagde at Kroatien ville vinde VM inden det hele startede.... Jeg blev lidt til grin..... Hvorfor i helvede spillede jeg ikke 100 kroner på dem. smiley smiley

  • #126   12. jul 2018 PS.

    Jeg er ikke til grin mere. smiley


  • #127   12. jul 2018 Ja, det var virkeligt dumt, hvis du så kampen mod Danmark, der var det ret tydeligt de ville nå langt....

  • #129   12. jul 2018 Elizabetta.

    Det var en forfærdelig straffesparks konkurrence, det kunne have været Danmark der stod i finalen nu..... Det er øv, men Kroatien er et kussehår bedre end Danmark, men ikke mere.


  • #130   12. jul 2018 Torben.

    Enig.

    Kunne Bendtner have gjort forskellen?

    Formentlig i straffesparks konkurrencen.....

    Men men men, vi kan spekulere de næste 4 år.


  • #131   12. jul 2018 Egentlig synes jeg det er et forfærdeligt spil, jeg har ondt af dem....alle de forventninger og skrigende fans..... smiley smiley smiley

  • #132   14. jul 2018 Elizabetta, jeg tror ikke, du skal have så ondt af dem, de elsker deres job, og mens tid er, tjener de også gode penge smiley

    Idag "skriger" jeg på Belgien, håber den kan afgøres på 90 min smiley


  • #133   14. jul 2018 Jeps - det er skønt, når det bare kører som smurt i olie. Tillykke Belgien, den har I fortjent smiley smiley

  • #134   15. jul 2018 I dag vil jeg STORTUDE, hvis Frankrig vinder smiley smiley smiley - jeg krydser fingre for Kroatien smiley

    En hel måned fuld af fodbold. Hvis jeg skal beskrive det bedste ved VM, jeg har set, har ikke set dem alle, så var det kampen Portugal/Spanien, det var godt nok en KAMP til historien og skal jeg beskrive det værste, så var det indførslen af VAR, det nåede de selv at få øje på halvvejs i turneringen, men den fik DK desværre at føle en rigtig ØV ØV smiley


  • #135   15. jul 2018 Helt enig Jetset - så kan vi tude i kor smiley

  • #136   15. jul 2018 Jeg tuder med Jer hvis Frankrig vinder.

  • #138   15. jul 2018 Nu skal alle I Kroatiens-fans drilles lidt:

    Lad det bedste hold vinde.... smiley smiley smiley


  • #139   16. jul 2018 Værsko, lommetørklæder til alle..... smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #141   21. jul 2018 Nå, så er jeg færdig med at tude smiley

    Og ja, hvis vi starter med Frankrigs første 2 mål, så var det da den rene foræring, så det giver jeg ikke en prut for, held i uheld og det flotteste mål blev scoret af Kroatien, jeg synes ikke Frankrig fortjente at vinde og havde de ikke fået foræret de 2 mål, så var det nok endt i uafgjort.

    Og så lige en anden væsentlig ting, jeg gerne vil have lov til at glæde mig over, og det er, at Frankrig bare ikke kunne finde ud af at banke Danmark smiley smiley smiley smiley smiley ha ha


  • #142   21. jul 2018 Libbie.
    Frankrig stillede med et halvt reservehold mod Danmark, fem af deres faste sad på bænken.


  • #143   21. jul 2018 Så kan jeg ikke forstå, hvorfor de ikke bare satte 3 af deres faste ind, men uanset så fik de ikke held med at slå Danmark smiley smiley smiley

  • #144   21. jul 2018 De havde vel 6 af deres faste på banen, 11-5=6.

    Lige meget hvad, ingen var interesseret i at vinde kampen, derfor blev det VM´s kedeligste kamp.


  • #145   21. jul 2018 Lige meget hvad, så kunne de ikke slå OS - og så håber jeg de ansvarlige har fået øjnene op for, hvad de skal bruge VAR til og ikke konstant, for det var en skandale i halvdelen af VM - det skal KUN bruges til det, Torben nævner i #140, det må da også være enhver professionel dommers drøm smiley

  • #146   21. jul 2018 Libbie.

    Det er en gammel mening, læs #86 i dette link.

    https://www.baboom.dk/forum/sport-fodbold/382866-fodbold_vm_2018


  • #147   22. jul 2018 Ja, jeg har været inde og læse smiley - og det kan også godt være forvirrende, når der er flere tråde, der handler om det samme emne smiley

    Jeg kan kort og godt ikke med kopitråde, Surten var ekspert i det. Jeg ved godt at min tråd her blev nr 2 og det gjorde den af den simple grund, at ole S lige kunne få den ødelagt og trådholder var sådan set ligeglad, gjorde ikke noget. Jeg synes ikke, jeg på daværende tidspunkt var færdig med VM, så derfor denne tråd.

    Men det viste sig så, at der kom yderligere en tråd om VM smiley - det tager faktisk fokus på en tråd, der i forvejen er godt gang i, men det kunne ikke genere trådstarter.

    Måske lidt respekt for de tråde der er oprettet i forvejen om samme emne, det kunne jeg godt ønske mig smiley


Kommentér på:
RUSSIA 2018

Annonce