{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  odds til i aften?
  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #2   20. nov 2012 sys bare det syge odds på chelsea og man så blev sku nød til smide lidt på dem smiley så tog jeg bayern bare for at få beløbet lidt op.. Men går lige og kigger på lille og bate det kunne være der var noget der smiley

• #3   20. nov 2012 Man u er videre, så de stiller med B-hold. derfor det store odds:)

• #4   20. nov 2012 galatasaray - Man U. Begge hold scorer / Ja
    Juventus - Chelsea Begge hold scorer / Ja
    Man City - Real Madrid Berre hold scorer / Ja
    Valencia - Bayern M. Begge hold scorer / Ja
    Odds 6.3
    Indskud 250

Galatasaray - Man U 1
    Juventus - Chelsea x2 (dobbelt chance)
    Valencia - Bayern M. 2
    Ajax - Borussia Dortmund 2
    Odds 13.xx
    indskud 50

BATE - Lille 1
    Valencia - Bayernn Over 2.5
    Arsenal - Montpellier Over 3.5
    Odds 8.61
    Indskud 50

Det har jeg spillet til iaften smiley

• #5   20. nov 2012 Frank S, det er da lige meget? Stadig god værdi i at kombinere kampene smiley
    og går dagens kampe hjem, så kan jeg vælge at sure-bette hvis det er smiley

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 58
    #6   20. nov 2012 Ville ikke røre nogle af de 3 kampe du har der.. Og bestemt ikke Manchester Uniteds B-hold der skal ned og spille i en heksekedel med tyrkiske fans..

Er derimod enig i at Bate Borisov slår en meget svagt Lille hold som ikke har noget at spille for, hverken CHL eller EL..

Skulle jeg give mit bud på en nogenlunde "sikker" kupon til weekenden vil det være:

Bate Borisov - Lille 1
    Schalke - Olympiakos 1
    Man. City - Real Madrid (U/O 2,5 mål) Over 2,5 mål

FORZA JUVE! De smadre Chelsea i aften smiley

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#7   20. nov 2012 Weekenden = CHL runden smiley

• #8   20. nov 2012 Vi stiller forståeligt nok med reserverne i aften, eller i hvert fald nogle af dem. Både Wootton, Powell og Buttner kommer til at spille fra start. Deraf det høje odds. Jeg tror dog på en 2-1 sejr.

• #9   20. nov 2012 LOL lille!!

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#10   20. nov 2012 Ja lækkert med at Lille pludselig kan score mål :S NOOT!!!

• #11   20. nov 2012 live odds. 500 kr på BATE sejr! smiley

• #12   20. nov 2012 Juventus har spillet så elendigt for tiden, som et hold overhovedet kan gøre, så har oddset på Chelsea vinder.

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#13   20. nov 2012 Haha Majholt.. De har tabt 1 kamp ud af de seneste 51.. og de har vundet henholdvis 5-0 og 5-1, inden de spillede 0-0 mod Lazio hvor de faktisk spillede Lazio ud af banen i alle 90. Minutter men manglede det sidste for at putte den i kassen.. Så NEJ, Juventus har ikke spillet dårligt... Men skal da ikke afskrive at Chelsea kan tage sejren idag, de har et stærkt hold.. Men ser den rimelig 50/50...

• #14   20. nov 2012 De stod 0-0 med FC Nordsjælland og, som du nævner 0-0 mod Lazio.
    Så hvem griner nu?

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#15   20. nov 2012 Den blev 1-1 mod FCN, så hav nu lige dine fakta i orden inden du spiller smart.. Ja de undervurderede FCN, tror jeg godt de ved var en fejl.. Og ja de spillede 0-0 mod Lazio, men var klart overlegne.. Juventus er bestemt ikke i krise, ligger nr. 1 i Italien, og spiller efter en lille down-periode rent spilmæssigt, ikke resultat mæssigt, rigtig godt..

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#16   20. nov 2012 Men kan godt forstå du har spillet Chelsea, hvis man kan få dem til odds 4,50.. Synes det er alt for højt sat.. Men derfor holder dit argument stadig ikke med at Juventus spiller ad helvede til..

• #17   20. nov 2012 Du er da vidst en stolt Juventus fan var? smiley

• #19   20. nov 2012 går af RØV for mine odds!

• #20   20. nov 2012 Må sgu erkende Juventus gør det godt idag :d

• #21   20. nov 2012 Men nu kommer Torres! .. lol smiley bliver godt nok overrasket hvis han scorer!

• #22   20. nov 2012 Torres har bare ramt bunden efter han kom til Chelsea :d

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#23   21. nov 2012 Ved ikke hvad du selv synes Majholt, men tror ikke du kan mene Juventus stadig spiller af lort? Viser vel bare du baserede din påstand ud fra resultater og ikke har set nogle af Juventus kampe.. For sådan har de spillet de siden de tabte til Inter..

• #24   21. nov 2012 Kender udemærket til Juventus, og det har fandme været et skod hold i mange, mange, mange kampe. Synes ihvertfald de er blevet dårligere i forhold til hvad de har været.

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#25   21. nov 2012 Du kender udemærket Juventus men har ikke set dem spille længe kan jeg så høre?? Inden kampen de spillede imod Inter var de ubesejret i 49 kampe i træk.. Juventus er på vej tilbage, og har ikke haft et stærkere hold eller spillet bedre siden de blev tvangsnedrykket til serie B.. Så alt det du lukker ud er jo noget forbandet vrøvl..

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2011

#27   21. nov 2012 Præcis Thez..

Kommentér på:
odds til i aften?

Annonce