{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crysis
  • #1   18. jan 2009 For nu skal jeg jo snart have ny pc...
    Damn det sku nogle ord jeg glemmer

• #2   18. jan 2009 ja kom med din nye pc's specs, så ka man fortælle dig om du ka trække det...

• #3   18. jan 2009 Jamen vil du køre DX9 eller DX10?

"High" eller "Very high" setup?
    20 fps eller 40 fps?

Hvordan og hvorledes? Jeg købte nyt system, beregnet til Crysis dengang. Men jeg kan slet ikke køre det i Very High på et niveau JEG kan godkende.

Jeg kører High, DX10, 0xAA og 1680x1050,

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
  • #5   18. jan 2009 (link fjernet)

• #6   18. jan 2009 Nå... Ja, det nåede jeg ikke smiley

Afventede svar fra emne starter... Godt nok rimelig useriøs må jeg indrømme.

• #7   18. jan 2009 Jeg prøvede lige at køre den...

FAIL: Sorry, your operating system does not meet this minimum requirement. Want to Upgrade? If so click the 'We Recommend'

Operating System
    Minimum: Windows XP/Vista
    You Have: <b>Microsoft (Build 7000)</b>

Den kan ikke registrere Windows 7 smiley

• #8   19. jan 2009 FASCISTEN - Deres RECOMMENDED requirements er faktisk relativt præcise, hvis man skal køre spil på medium med 1280*1024 har jeg erfaret smiley

Men skal du køre Crysis på Very High med acceptable framerates, så skal du have det nyeste nye.

En Core i7 med 4gb DDR3 ram og MINIMUM et Geforce 8800 Ultra, eller et GTX280 / ATI Radeon HD4870, eller 4850x2.
    Alt andet kan ikke trække det uden at hikke lidt af og til, og det er IKKE acceptabelt efter min mening smiley

• #9   19. jan 2009 Rene V

Jeg har prøvet Crysis med mit gamle Q6600, 4GB DDR2 Ram og og et Geforce 8800 Ultra.. der kunne jeg ikke trække det i very high, i acceptabel form..
    High, 1680x1050 0xAA og ca 25 FPS..

• Benjamin L
    Benjamin L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #10   19. jan 2009 Mine

QX9650 4.5 ghz
    3 x 8800 Ultra
    8 GB 1066 mhz

Tager det i 1920x1200, Very High 16AAQ med 35 fps AVG

Og i 1440x900, med samme settings, får jeg 45 fps AVG

• #11   19. jan 2009 Jeg siger jo også det er absolut minimum.

Nogen kan ikke se forskel på 25 og 60 fps. smiley

Men det kræver godt nok også bare idiotisk mange resourcer det lortespil >.<

• #12   19. jan 2009 Rene V

Ja, og så godt er det ikke engang smiley
    Vil til hver en tid hellere spille Bioshock..

• #13   20. jan 2009 Synes godt nok Bioshock blev lidt for ensformligt og indelukket... mørkt og kedeligt >.< og man kunne bare dø og leve op igen, uden pause og uden at skulle loade... synes det var latterligt og kedeligt.. xD

Det nye GTX 295 kører NÆSTEN Crysis ordentligt ved respektable opløsninger...
    Selvfølgelig skal man også have en ordentlig CPU og en god slat RAM til dét...
    Men det er altså latterligt at selv det nyeste nye, næsten ikke kan følge med et 2 år gammelt spil xD

• #14   20. jan 2009 ReneV

Problemet med Crysis er at de har lagt ALT ALT for meget arbejde i grafikken, da gameplayet ikker er specielt innovativt..
    Og jeg synes personligt at alt det med Superkræfter, usynlighed og superhastighed er nederen.. Og hvorfor fanden skal man pludselig ud og flyve rundt sammen med aliens ?

• #15   20. jan 2009 Troede også mest af alt at Crysis ville blive en slags 'benchmark', et program som 3D mark eller lignende... Men eftersom Far Cry, den første, blev en kæmpe succes med flot og meget krævende grafik på daværende tidspunkt, forstår jeg da godt Crytek har prøvet sig med endnu en omgang af... dét smiley

Det er jo også det spil alle bruger til at benchmarke deres nye systemer, sammen med 3DMark Vantage...
    Crysis ér krævende.. og det er den egenskab det har smiley Men indrøm det nu, de første par baner ser PISSE godt ud med alt skruet på på maks? smiley

• #16   20. jan 2009 Rene V
    Grafikken er flot, uden tvivl, men synes bare det er forkert at lave et spil, hvor grafikken er førsre prioritet.
    Så skal man lave en animationsfilm istedet.

I spil bør Gameplay og afvikling være første prioritet.

Kommentér på:
Crysis

Annonce